paardrijden en vuurwerk = niet leuk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kitty_

Berichten: 3040
Geregistreerd: 10-03-04

paardrijden en vuurwerk = niet leuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-04 17:02

Vandaag had ik eens zin om een heerlijk ritje met amigo te gaan maken, het was tenslotte erg mooi weer Cool.
Het eerste stuk ging alles prima totdat we bijna bij stal waren. Er kwamen ineens 2 gasten van zo'n jaar of 17 op 2 fietsen aan zetten die het nogal leuk vonden om zo'n 7 a 10 vuurpijlen op mij en amigo af te vuren Boos! . Ik denk ik galoppeer aan dan ben ik tenminste van die gasten af, alleen vond Amigo het zo eng dat ie nog harder ging galopperen. Aan het einde van het ruitepad moet je nog een stukje weg over voordat je bij stal bent(gelukkig was Amigo al rustiger geworden).
Kijk ik achterom en wie komen daar aanfietsen, ja hoor die 2 knullen! Nou ik heb ze even flink de huid vol gescholden en aangezien er een groepje wandelaars liepen durfde ze volgens mij niets terug te zeggen, ik werd zo kwaad. Wie haalt het nou in z'n hoofd om vuurwerk op een dier af te schieten. Ik heb ze ook nog gevraagd of ze het leuk hadden gevonden als ik mijn nek zou breken, maar daar hadden ze geen antwoord op.. zo moest het ff kwijt hoor, lucht aardig op Haha!

sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 18:20

sommige mensen zijn gewoon gek
gelukkig maar dat er niks gebeurd is!

ErikSuitZst
Berichten: 22
Geregistreerd: 07-10-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 18:54

Tis een beetje hetzelfde als met honden he? die komen ook steeds achter je aan.......tss lomperiken. Jammer dat je paard zo bang was, anders had je op ze af kunnen galopperen en Amigo dan laten steigeren voor hun neus Haha! Of een trap na met zijn achterbenen Haha!

carow

Berichten: 362
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 19:02

Ik kan zo boos worden op zulke mensen ik heb dat ook een keer gehad met mijns hetlander ze gooide een rotje onder haar.
Maar voordat die afging was ik alweer 3 meter verder gelukkig is ze zo koel als wat en keek ze alleen even om.
Maar wat had ik toen toch even een zin om met mijn zweep achter die gozers aan te gaan, helaas fietsten ze erg snel Boos!

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 19:39

Bloos! zo he wat een vage gasten!!
De volgende keer met een rotgang op ze afgaloperen, dat doe ik ook als er irritante jochies aan Dusty komen Tong uitsteken