Verzorgster denkt dat ze een eigen paard heeft

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 17:32

Iris82 schreef:
Sorry hoor, maar mij klinkt echt door alsof ze spijt heeft en het op deze manier weer goed wil maken. Als jij het nog steeds niet accepteerd vind ik niet dat jij het aan had moeten nemen, of het dadelijk op zn minst terug moet geven. Lachen

Met minder woorden schrijf jij precies op wat ik bedoel! Haha!

Chanelletje

Berichten: 848
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Kartonnen doos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-04 18:18

geef haar nog wel 1 kans Lachen

SanderD

Berichten: 9378
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Gent + Sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 18:48

Beetje rare verzorgster, maar dan toch nog netjes dat ze het goedmaakt. Als ik sommige verhalen van tegenwoordig hoor (zoals dat verzorgsters de paarden uit de wei stelen en zo Stoom uit je oren )....

Citaat:
in de bovenlip knijpen heeft hetzelfde effect als een praam
alls dit te lang gebeurt kan dit nadelig zijn
maar echt erg is het niet
maar hoe zou je zelf zijn als je iemand in de lip van je paard ziet knijpen?


Ik geloof, dat je meestal je eigen paardje wel een beetje aan de bovenlip of iets anders mag zitten en met hem spelen maar als anderen zoiets bij hem/haar doen ben je meestal wat voorzichtiger of heb ik dat verkeerd Tong uitsteken

Veel sterkte met je been verder! OK dan!

Duhelo

Berichten: 28538
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 19:51

Sandertjuh schreef:
Beetje rare verzorgster, maar dan toch nog netjes dat ze het goedmaakt. Als ik sommige verhalen van tegenwoordig hoor (zoals dat verzorgsters de paarden uit de wei stelen en zo Stoom uit je oren )....



Ik geloof, dat je meestal je eigen paardje wel een beetje aan de bovenlip of iets anders mag zitten en met hem spelen maar als anderen zoiets bij hem/haar doen ben je meestal wat voorzichtiger of heb ik dat verkeerd Tong uitsteken

Veel sterkte met je been verder! OK dan!

dat bedoel ik
ik wilde eigenlijk zeggen,dat het niet echt erg is dat knijpen, maar als iemand anders dat doet dat niet zo leuk is (lees het laatste zinnetje van men eerste berichtje Knipoog )

Jockey_my

Berichten: 2263
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 20:17

Iris82 schreef:
Sorry hoor, maar mij klinkt echt door alsof ze spijt heeft en het op deze manier weer goed wil maken. Als jij het nog steeds niet accepteerd vind ik niet dat jij het aan had moeten nemen, of het dadelijk op zn minst terug moet geven. Lachen



Dat dacht ik dus ook Cool

Maar weet ik ook waarom ze in zijn bovenlip kneep?????

SaraJoyce

Berichten: 863
Geregistreerd: 16-08-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 20:24

Sterkte met je been en de verzorgster