voor het eerst sinds 3 jaar,

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

voor het eerst sinds 3 jaar,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-04 16:07

Gisteren ben ik voor het eerst sinds 3 jaar weer gaan rijden. Mijn eigen paardjes zijn pas 1 dus nu moet ik wel heeel lang wachten Lachen

dus had ik besloten weer eens een les te nemen. Op de manege, op het allerliefste paard natuurlijk want ik ben niet zon held Bloos
En het was super, kreeg alleen maar complimenten van de instructuur ( weet niet of hij dat altijd doet) maar oke Haha!

Het rijden vind ik echt super maar heel de manege, sfeer en alles staat me nog steeds niet echt aan. Ook de omgang van mensen met paarden en spullen irriteren me enorm. Dus wil ik toch een lease paard of verzorg paard hier in de buurt. Maar voor een paar lessen bevalt het erg goed.

Dus heel positief weer voor het eerst op een paard *LOL*

Serval

Berichten: 667
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: NRW-Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 16:25

Leuk voor je zeg. Kan je jezelf vast voorbereiden als je paardje zo ver is.....Goed van je hoor !!!

Olympia

Berichten: 55602
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 16:26

Wat leuk voor je!! Je zal zeker wel spierpijn hebben??

_Ilona

Berichten: 849
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: dongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 19:42

Welke manege ben je naar toe geweest? Wel leuk hoor dat je weer wou rijden! Anders verleer je het nog Knipoog

Wiesje

Berichten: 2917
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 22:29

wel goed voor je zelfvertrouwen dat het zo goed ging. en zo leer je weer een beetje het gevoel terugkrijgen (al vergeet je dat geloof ik nooit helemaal) zodat je straks bij je eigen paardjes weer meteen lekker goed aan de slag kunt. waar woon je in brabant?? je bent anders natuurlijk van harte welkom om een keer een van mijn paardjes mee te nemen (samen met mij) op buitenrit Haha!

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 22:30

nou je hebt iig de stap genomen om iig weer te gaan rijden,en netjes te beginnen op een manege,lekker iig dat je leuke complimentjes kreeg Haha!

neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 12:38

hey hey bedankt voor jullie leuke reacties!!

Ik woon in veldhoven en heb in veldhoven op de vooruitgang gelest.

Weet niet of mensen hier die manege kennen maar ik ben er niet zo kapot van. Vind het rommelig en slecht onderhouden. Wel hebben ze er hele leuke en vooral rustige paardjes Lachen heel belangrijk. En het is niet zon strijd. in ieder geval niet in mijn les we rijden met zijn vijven dus is erg rustig.

Maar voor een paar lessen is het heel leuk om te doen maar dat ik nou zeg ik blijf daar rijden nee dat niet.

Groetjes loes

Ashleey_

Berichten: 5752
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 14:05

ja het is er zeker rommelig!! tenminste toen..

maar als het leuke paardjes enzo zijn... Knipoog