het is zo zielig

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lovelygirly

Berichten: 3541
Geregistreerd: 20-03-04
Woonplaats: Uuut de achterhoeeek!

het is zo zielig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 20:36

Een tijd geleden vertelde mijn moeder iets over haar colega

De Man wou zijn paard buiten zetten dus hij deet het halster om en liep naar de wei,toen hij bij de wei was ging het paard blijkbaar steigeren en de man werd getrapt door het paard en hij moest met ziekenautoi naar het ziekenhuis..Hij is blijkbaar daar overleden...

het is zo zielig...
wat vinden jullie???

Brechtje

Berichten: 3698
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: fok.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 20:46

Beetje vaag verhaal maar wel heel erg! Sterkte nog!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 20:50

Lijkt erg op dat krantenbericht !!

lovelygirly

Berichten: 3541
Geregistreerd: 20-03-04
Woonplaats: Uuut de achterhoeeek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 20:54

welke???Ja kan wel die is het ook van silvolde...
Maar het is de colega van me moeder
ze heeft zaterdag begravenis

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 23:03

Ik heb een verhaal gehoord van een collega, iemand wou bij een jong paad een sperriem vastmaken, paard slaat met zijn hoofd tegen diegene aan. Nek gebroken en ter plekke overleden.... Dan schrik je toch behoorlijk als je dat hoort.
Sterkte voor je moeder.

Sharlyn
Berichten: 434
Geregistreerd: 29-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 23:21

zo heb ook een enorme kopstoot van een paard gehad.
Wij hebben binnen de studentenvereniging ook een paardensportteam waarmee we tegen paardensport teams van andere studentenverenigingen rijden.
We hadden een wedstrijd op een stal in groningen, stond langs de kant van de losrijbak studie/teamgenoot nog wat laatste tips te geven als er een jongen vraagt of ik de neusriem van zijn paard weer even door het lusje wil doen want hij moet zo starten.
Nou oke, geen probleem dus ik loop naar hun toe, aai het paard eerst nog even over de hals, ze is heel lief hoor, zegt die jongen nog. Jaja, dat merkte ik, toen ik gewoon normaal en rustig haar neusriem wou pakken gaf ze me toch een zwieper met haar hoofd, vol in mn gezicht Bloos!

Door de knal vloog in naar achter waar ik met mn kop tegen het hek van de bak knalde. Gevolg was aan gat in mn achterhoofd van de bakrand en 2 tanden eruit, een gat in mn lip door de kopstoot en ik was knock out Ziek

Gelukkig hebben meerdere mensen het zien gebeuren en was er snel hulp ter plekke. Omdat ik niet bij kwam hebben ze de ambulance gebeld en ben ik met gillende sirenes naar het ziekenhuis vervoerd. Daar constanteerde de artsen een scheurtje in mijn schedel en een zware hersenschudding Scheve mond

Na 2 dagen werd ik wakker in het ziekenhuis en mocht naar 3 weken (eindelijk) naar huis toe.


Zo zie je maar weer dat zoiets simpels als een neusriem vast maken gevaarlijk kan zijn

Achteraf vermoed iedereen dat het paard niet bewust uithaalde/kop stoot gaf maar gewoon lomp was en wou happen naar een vlieg waarvan er erg veel aanwezig waren.
Als ik aan de andere kant van het paard had gestaan was er dus waarschijnlijk niks gebeurd..........

lovelygirly

Berichten: 3541
Geregistreerd: 20-03-04
Woonplaats: Uuut de achterhoeeek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-04 06:54

oho erg....

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 09:32

zoiets staat er ook bij nieuws

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 10:38


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 10:38