Misplaatste grap

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-01 18:58

Gisteren werd mijn vriend op zijn mobiele gebeld. (Nummer van afzender onbekend) Hij moest zijn vrouw (we women wel smaen maar zijn niet getrouwd) maar eens beter in de gaten houden. Die flikt hem vanalles.
Ben ik blij dat mijn vriend geen argwaan kreeg. Hij weet gewoon dat ik niets te verbergen heb.
En het trieste van het hele gebeuren is nog dat het waarschijnlijk gedaan is door de vriendin van mijn stiefvader. (Hij heeft mijn moeder heel lang bedrogen met haar, en daar is ze pas sinds een maand of twee achter. Hij is meteen het huis uit gezet en zit nu bij zijn liefje.)
Ik snap niet dat er zulke "trieste" mensen zijn, die bewust andermans leven zuur willen maken. Als je toch tevreden bent met je eigen leven, hoe je een ander toch niet lastig te vallen.
Ik mag blij zijn dat wij een hele goede relatie Lovershebben en dat we elkaar blindelings kunnen vertrouwen, maar als er toch maar een klein knikje in zou zitten, zou je dit toch niet kunnen gebruiken.

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 19:17

idd een zielige grap zeg....
en als zij het toch ook nog gedaan zou hebben zou ik het helemaal zielig vinden... achja je hebt nou eenmaal ook zielige mensen nodig in deze wereld...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 22:10

Deuh, wat een rotstreek zeg. Gelukkig maar dat je een goed relatie hebt Lovers . Lijkt me niet leuk om in zo'n situatie te zitten.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 22:20

how low can you go, wat een poedersuikergeintje zeg..

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 11:00

Stel, ALS iemand al vreemd gaat binnen een relatie, dan moet je dat nooit verraden. Als het dan een zooi wordt, laat de mensen dat dan zelf maar doen. Ik zou daar zelf nooit schuldig aan willen zijn.

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 11:53

Inderdaad fijn dat je vriend er verder niet op in ging.. en wat een ontzettend zielige mensen zijn het toch die zoiets proberen....

Maak er samen een gezellige avond van, om te vieren dat jullie elkaar zo goed vertrouwen en dat jullie niet van die zielige dingen bij andere mensen te hoeven doen om lol te hebben!! Haha!