geen zin om te rijden :\

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Judith_W

Berichten: 2769
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 20:56

Ik ken het gevoel wel hoor! Ik ben dan altijd zo moe van een hele dag dat er niks meer uit mijn handen komt. Ik wil dan ook wel rijden, maar kan het vaak niet meer opbrengen, als ik er eenmaal ben, vind ik het hartstikke leuk en ben ik altijd blij dat ik ben gaan rijden, amar vooraf heb ik niet altijd even veel zin.

Met huiswerk maken heb ik dit idd ook (volg nu zelfs een cursus om mijn uitstelgedrag aan te pakken, omdat ik anders net zo goed kan stoppen met mijn studie)

Mensen zijn tegenwoordig ook gewoon zo druk en moeten van alles dat ze voor de leuke dingen vaak geen puf meer hebben.

eefke

Berichten: 864
Geregistreerd: 03-09-03
Woonplaats: Kessel-Eik (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 14:01

ik heb dat ook wel eens hoor..

gister uit geweest.. was best wel laat geworden..
nu zit ik achter de pc.. en ik heb gewoon geen zin om op te staan en me om te kleden enzo.. ik weet wel dat als ik er eenmaal op zit het weer heerlijk vind

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 14:05

Ik herken wel iets na een dag werken ga ik uit mijn werk ook gelijk door naar mijn paard en eet dan veel later. Voor de dinsdag en de woensdag heb ik een bijrijder zodat ik alleen maandag en donderdag gelijk uit werk ga rijden.
Vrijdag en het weekend ben ik vrij.

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 14:55

Ohhw URGL dat heb ik nou ook ALTIJD! Nouja valt wel mee maar vandaag zeker! Ben gewoon veeels te lui om naar Avanti te gaan, ik had me eerst voorgenomen om 2 uur te gaan, dan om 3 uur en nu weer om 4 uur. Maar ik vind het bij Avanti wel gewoon superleuk! Ook zo met huiswerk, voorgenomen het snel te doen, nee toch maar later.

carow

Berichten: 362
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 18:06

Haha daar heb ik nou ook vaak last van. In de zomer rijd ikaltijd 's avonds maar nu het weer eerder donker wordt moet ik weer uit school gelijk rijden pff en dan heb ik soms echt geen zin maar als ik er eenmaal ben is het wel weer leuk