Leven gered!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-01 19:26

Leuk hoor heb ik weer.
Ik had de geitjes gevoerd en hooi gegeven, ik loop de stal uit en sta buiten hoor ik toch een geschreeuw in de stal'.
Ik loop naar binnen zie ik dat een geitje met haar horentje tussen een andere geit's halsband klemzat, de geit met halsband werd dus gekilled.
Ik als een speer het hok in en die halsband proberen los te krijgen (lukte natuurlijk niet) maar eindelijk hij ging los, het had ook geen minuut langer moeten duren.
Geitje helemaal in shock natuurlijk, kwam helemaal bij me op schoot liggen Lovers
Echt zielig was dat ik schrok me kapot Frusty Boos! Verdrietig
maar gelukkig gaat alles weer goed met het geitje

groetjes melissa

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 19:29

aaaarg arm arm geitje
geitjes zijn zo lief Lovers
maar het risico loop je he als een geit altijd een halsband om heeft.
mogen die niet af? Scheve mond\

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-01 19:30

ze lopen overdag buiten (het waren dwerggeitjes) het gebeurd eigenlijk nooit maar nu dus wel.
Die halsbandjes hebben ze eccht nodig als je ze moet pakken Frusty Frusty maar ik heb vn alle dwerggeitjes de halsbanden afgedaan :>

doei doei

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 19:37

Ach gos, wat zielig, wel mazzel dat je er net nog was zeg!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Capriootje, marte_kandia, Monique1963, nick_en_ik, WillemijnL en 17 bezoekers