Sigaret roken op je paard????

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
spettic

Berichten: 777
Geregistreerd: 01-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 20:33

Cayusejuhh schreef:
euh.. yep ik rook ook thuis. En man lief ook. ( alleen savonds overdag is hij werken)

MAAR ik moet zeggen dat ik weinig rook thuis.. mede om dat HUn dat vies vinden. EN als ik rook dan zitten ze niet bij mij op schoot of in de buurt.

Maar ik rook wel thuis.


FANTASTISCH!!!!!!! Verward

Ninus
Berichten: 1743
Geregistreerd: 10-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 21:04

Wow, roken op het paard, dat ik dat niet eerder bedacht heb Haha! ! Ik rook nooit te paard, gewoon omdat ik daar niet eens bij stil sta en misschien wel omdat ik met één hand rijden lastig vind..... en omdat ik mezelf nog steeds wijsmaak dat ik een niet verslaafde gezelligheidsroker ben...

Maar dit biedt wel mogelijkheden, toch maar eens proberen Tong uitsteken ! Het zal mij echt worst zijn of je nu wel of niet op je paard rookt. Laat toch iedereen lekker doen wat hij/zij wil, er wordt ons al zoveel verboden!

Enneh..... rijvereniging 'De Rokende Ruiters' klinkt wel errug stoer

Danielle_1

Berichten: 2696
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 22:48

superninus:
als je tips nodig hebt,ik kan je helpen Haha!
Mijn paard en ik zijn stevige kettingrokers Clown

kiana
Berichten: 1646
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 22:52

he Laukjefreak,

Je hebt nog gelijk ook joh !
Ik denk dat ik kan springen, nu mijn paard nog !

Wat betreft het stro in de stal.......weinig....brandgevaar weet je.
Hij staat op govaflexmatten, brandveilig ook voor peuken.
het stro is alleen voor de sier. Haha!

Maareh, heb nog steeds geen etiket gehoord. Is ook wel lastig he.....
Betreft de waterpijp.....tja, mijn paard is wel vuurvast maar nog net niet watervast, zal er op oefenen.
oef oef......

Kornelius

Berichten: 358
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: pfalzdorf (D)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 22:58

Superninus schreef:
Enneh..... rijvereniging 'De Rokende Ruiters' klinkt wel errug stoer


... klinkt vooral als een verhaal van Suske en Wiske als je het mij vraagt. Maar die zijn ook best stoer natuurlijk!

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 23:56

Superninus schreef:
Wow, roken op het paard, dat ik dat niet eerder bedacht heb Haha! ! Ik rook nooit te paard, gewoon omdat ik daar niet eens bij stil sta en misschien wel omdat ik met één hand rijden lastig vind..... en omdat ik mezelf nog steeds wijsmaak dat ik een niet verslaafde gezelligheidsroker ben...

Maar dit biedt wel mogelijkheden, toch maar eens proberen Tong uitsteken ! Het zal mij echt worst zijn of je nu wel of niet op je paard rookt. Laat toch iedereen lekker doen wat hij/zij wil, er wordt ons al zoveel verboden!

Enneh..... rijvereniging 'De Rokende Ruiters' klinkt wel errug stoer


Inderdaad, leuke titel voor een Sus en Wis... maar bedenk... zelfs Lucky Luke rookt niet meer Lachen

Verder: niet verslaafde gezelligheidsrokers bestaan niet. Zodra iemand "denkt" dat hij/zij het gezellig gaat vinden heeft de verslaving al toe geslagen en geloof me, dat wordt alleen maar erger. Ik weet waarover ik praat.

Ook vind ik dat NIET-(ooit) rokers zich minder nadrukkelijk met dit topic zouden moeten bemoeien. Die weten niet waarover ze praten en daar moeten ze overigens vooral heeeel erg blij mee zijn Lachen

Ninus
Berichten: 1743
Geregistreerd: 10-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 13:29

@ Danielle_1: geven jullie ook een cursus o.i.d.??? Haha!
@ Lageveld: Lucky Luke rookt stiekem, ik weet het zeker. En natuurlijk bestaat een niet verslaafde gezelligheidsroker niet, maar laat mij in die waan...... Dan hoef ik in ieder geval geen stoppogingen meer te ondernemen Haha!

roni
Berichten: 143
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: het ven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 15:12

lekker door roken dat doe ik ook of je er nou naast loopt of erop zit comentaar krijg je toch wel want rokers zijn altijd asoos het intreseerd mij geen kont wat een ander daar van vind ik ben happy en dat is het belangrijkste.

joepje

Berichten: 554
Geregistreerd: 16-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 16:02

Nagelbijten / Gniffelen

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 17:28

roni schreef:
lekker door roken dat doe ik ook of je er nou naast loopt of erop zit comentaar krijg je toch wel want rokers zijn altijd asoos het intreseerd mij geen kont wat een ander daar van vind ik ben happy en dat is het belangrijkste.


Hoezo zijn rokers altijd aso"s ??? Ben ik dan 30 jaar een aso geweest ???

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 18:53

zelf rook ik niet maar zie soms in de manege wel mensen hun paard in of uitstappen met een sigaret in de hand, mond. Vind het zelf gevaarlijk. Stel dat ze valt en onder je dekje komt. Ik zou er niet willen opzitten hoor.
Maar ja je trekt je plan met wat je doet en ik zal het jullie niet verbieden hoor Knipoog

joepje

Berichten: 554
Geregistreerd: 16-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 19:50

lageveld schreef:
Hoezo zijn rokers altijd aso"s ??? Ben ik dan 30 jaar een aso geweest ???


wakker worden! het gaat hier over roken te paard!

laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 20:34

kiana schreef:
he Laukjefreak,

Je hebt nog gelijk ook joh !
Ik denk dat ik kan springen, nu mijn paard nog !

Wat betreft het stro in de stal.......weinig....brandgevaar weet je.
Hij staat op govaflexmatten, brandveilig ook voor peuken.
het stro is alleen voor de sier. Haha!

Maareh, heb nog steeds geen etiket gehoord. Is ook wel lastig he.....
Betreft de waterpijp.....tja, mijn paard is wel vuurvast maar nog net niet watervast, zal er op oefenen.
oef oef......


haha dit heb ik niet alleen bedacht hoor.
een eitiket wat zullen we ers is opplkakken ?moeilijk
beter rookertje:P? hihi
(geintje) vanwege dat van dat stro haha

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 21:29

joepje schreef:
wakker worden! het gaat hier over roken te paard!


mwahh... 10 jaar aangespannen roken, telt dat ook ??

kiana
Berichten: 1646
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 22:13

ja hoor wat mij betreft mag je meedoen !

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 23:23

spettic schreef:
Sjonge jonge, wat een zielepoten.
Errug stoer hoor roken op je paard. Hoort helemaal bij het Western-imago. Haha!
Het staat gewoon heel erg stom.
Het lijkt mij als Westernruiter verrekte moeilijk om tijdens het rijden ook nog een peuk te roken. Immers, je bent toch aan het trainen/sporten. Ookal is het een ontspannen manier van rijden, je bent toch intensief bezig. Dan heb je toch geen tijd om te roken, net zo min dat je tijd hebt om te bellen of wat dan ook!
Maar mensen die serieus western- of dressuur rijden zullen, lijkt me, ook niet roken terwijl ze rijden.
Trouwens, een Westernzadel op je paard gooien en een beetje rondjes sjokken ( vaak een tinker, haflinger, fjord) wil nog niet zeggen dat je Western rijd. Haha!



Haha! trouwens, hier een western ruiter op een haf Boos! wil jij mij hiermee duidelijk maken dat een rokende ruiter op een haf met een western zadel, niet kan rijden???? kom je wel tegen op de wedstrijden, als je tenminste zelf rijd, en dan kan ik je bewijzen, dat ook mensen die roken, op een fjord, haf of tinker ook kunnen rijden, heeft niks met associaal zijn te doen, want ik ben niet assiociaal

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 23:47

Of kan een rijdende western-ruiter op een haf gewoon niet duidelijk roken ??

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 00:04

Lekker een peukie opsteken bij het uit stappen. Lekker ontspannen en nagenieten van het rijden. Niemand ziet het, dus niemand kan commentaar geven Haha!

Kornelius

Berichten: 358
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: pfalzdorf (D)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 19:05

Citaat:
Sjonge jonge, wat een zielepoten.
Errug stoer hoor roken op je paard. Hoort helemaal bij het Western-imago.
Het staat gewoon heel erg stom.
Het lijkt mij als Westernruiter verrekte moeilijk om tijdens het rijden ook nog een peuk te roken. Immers, je bent toch aan het trainen/sporten. Ookal is het een ontspannen manier van rijden, je bent toch intensief bezig. Dan heb je toch geen tijd om te roken, net zo min dat je tijd hebt om te bellen of wat dan ook!
Maar mensen die serieus western- of dressuur rijden zullen, lijkt me, ook niet roken terwijl ze rijden.
Trouwens, een Westernzadel op je paard gooien en een beetje rondjes sjokken ( vaak een tinker, haflinger, fjord) wil nog niet zeggen dat je Western rijd.


Precies Spettic, helemaal gelijk. Ik zou daar nog aan toe willen voegen:
Alle ruiters die met andere mensen praten tijdens het rijden zijn niet-serieuze nepruiters, want als je geconcentreerd aan het sporten/trainen bent heb je daar geen tijd voor!

laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 20:43

spettic dit hoeft niet alleen op een tinker haflinger of fjord te zijn! (ja ik voel me een beetje beledigd) ik rijd zelf ook op een fjord ook western en denk dat als ik het een beetje arogant mag zeggen ik best wel leuk kan rijden met haar. en neej dat is niet alleen maar een western zadel en rond sjokken zoals jij dat zegt, want ik rijd ook met hoofdstel:P
maargoed. als je je nu beldigd voelt door mij dan zeg ik alvast soorry

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 21:04

Ik gooi een westernzadel op mijn KWPN-er. Rook ook nog. En te paard nog wel Bloos!

En ik durf te beweren dat ik hard train Haha!

Kortom de kortzichtige vooroordelen vliegen je weer eens om de oren. Heerlijk toch zo'n rooktopic

Zwaait naar alle aardige rokers en niet-rokers Lachen

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 21:48

Ach joh laat dat kind lekker roken op haar knol.
Moet ze zelf maar weten dat ze dom bezig is.

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 22:13

laat ieder doen waar ie zef zin in heeft Knipoog

vrolijk
Berichten: 1822
Geregistreerd: 17-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 07:21

laukjefreak schreef:
spettic dit hoeft niet alleen op een tinker haflinger of fjord te zijn! (ja ik voel me een beetje beledigd) ik rijd zelf ook op een fjord ook western en denk dat als ik het een beetje arogant mag zeggen ik best wel leuk kan rijden met haar. en neej dat is niet alleen maar een western zadel en rond sjokken zoals jij dat zegt, want ik rijd ook met hoofdstel:P
maargoed. als je je nu beldigd voelt door mij dan zeg ik alvast soorry


ze zegt vaak ,dat betekent dus dat dat niet altijd het geval is.
dus als jij gewoon serieus echt western aan het rijden bent hoef je ,je denk ik niet aangesproken te voelen Haha!

maar vind wel dat ze gelijk heeft dat dat vaak mensen die een western zadel op hun paard gooien ook meteen zegen western te rijden, terwijl dat dan niet het geval is.
maar vind dat niet ras gebonden.
en het maakt me ook niet uit als ze maar plezier hebben Haha!

ga wel heel erg off topic Bloos

ga maar weer veder met roken Haha!

eigenlijk is alles ook wel al gezegt maar wil dit nog ff kwijt Tong uitsteken

als je rookt wil nog niet zegen dat je niet serieus rijd
vaak roken mensen ff in de pauze (paarden pauze Tong uitsteken )
en na het sigaretje gaan ze weer serieus aan het werk
lijk me niks ergs aan Lachen
kan het paard even op adem komen
en jij ... nou ja zorgen dat je adem minder word Haha!

Splinter

Berichten: 4271
Geregistreerd: 20-09-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 10:41

Ik rook wel, maar niet op m'n paard, dat uurtje dat ik rij kan ik wel zonder sigaretje aan!

op de kar buiten rookte ik weleens, als het een lange rit was, of als ik moest helpen bij de mencursus, dat was natuurlijk stressen Haha!

Verder moet iedereen het lekker zelf weten, misschien ontwerpen ze nog eens zadels met geintegreerde asbakken! Haha!
Heeft niemand gelijk meer last van peuken op straat! Haha!