Eeeeiiiindelijk ruik ik weer 'lekker' naar paard!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-01 14:47

Ik heb net voor het eerst na het ongeluk weer Ozep gezien.
Heerlijk gewoon!

Was wel een gedoe om in de auto te komen, maar mijn vader heeft me toppie geholpen, we zijn met zijn 2-tjes naar de Manege waar Ozep nu in training staat, gereden en hebben hem lekker even uit zijn stal gehaald.

Het is zo'n droppie, aan weers kanten van hem staan pony's en in eerste instantie zie je geen verschil, hij staat een poosje te frutselen en te rommelen in zijn stal, heeft dan eindelijk een lekker stukje stro gevonden, dat neemt hij mee naar zijn deur, daar legt hij zijn hoofd over heen om het rustig op te knabbelen.
De deuren zijn daar vrij laag en hij legt zijn koppie ter plaatse van het strottehoofd ècht òp de deur, terwijl de pony's allemaal parmantig met hun koppies in de lucht staan te turen *LOL*
Zo'n droppig gezicht! Lovers

Maar goed, mijn vader heeft dus alles voor me gedaan terwijl ik er een beetje om heen aan het hinken was.

Eerst even zijn benen ingepakt met peesbeschermers, springschoenen en pijpkousen, toen even lekker losgegooid.
Kwijl
Wat is het toch een lekker ding, niet als een gek door die bak scheuren, nee 'gewoon' lekker showen in draf.

Mijn vader stond midden in de bak en ik kon mooi even aan het hek kijken, na 10 minuutjes zag ik hem al een paar keer naar mijn vader turen en ja hoor, na nog 2 minuten had hij het wel weer gezien en kwam hij lekker een dikke knuf halen.

Daarna even zijn benen afgespoten en hem vervolgens weer op stal gezet.


Nou ja,
voor jullie weinig boeiends,
voor mijn werkelijk genieten! Lovers

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 14:59

nou ik vind het eigenlijk best boeiend het is zo gaaf als je na zoiets eindelijk je paardje weer kunt zien!
geniet er maar lekker van!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 17:12

Heee gezellig fijn dat je even bij hem bent geweest.

Hopelijk ga je dit o vaker doen Lovers .

favo

Berichten: 416
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: gem.ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 18:12

Gewoon even lekker knuffelen, fijn dat je weer naar paard kunt ruiken.Beterschap

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 19:07

Lekker zeg dat je hem weer hebt gezien!! Ga je er nu vaak naartoe, ook om te kijken hoe hij gereden wordt enzo?

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-01 02:35

Voorlopig kan ik er nog niet alleen komen,
en ik kan ook niet elke dag van mijn ouders verlangen dat ze meegaan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 02:40

Niet boeien? Tuurlijk wel.
Je bent al effies uit de running en normaal doe je dit elke dag en voel je je ook zo dagelijks.
Fijn dat je er even heen kon.

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 04:59

Ik kan me voorstellen hoe heerlijk het was weer even onder de paarden te zijn. Het was dus wel degelijk een boeiend bericht hoor. Ik hoop dat je zo vaak mogelijk heen kan. Misschien wat bokkers uitnodigen, die als chauffeur kunnen dienen? Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 10:38

Ach als mensen toch op zieken bezoek komen ?? Kunnen ze net zo goed even langs Zeppie rijden toch Party!! .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 11:46

Wat een luxe dat je zo'n fijn onderdak hebt kunnen vinden voor Ozep. Ach eventjes weg en een kleine vakantie is voor paarden ook heerlijk hoor. En als ik alles zo lees vermaakt hij zich uitstekend daar.
Ik hoop dat je snel weer kunt auto rijden. Is er niet ergens een automaat te regelen waarmee je straks een beetje uit de voeten kunt?

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 12:54

Fijn hè, weer even bij Ozep! Kreeg je al paardenlucht-afkickverschijnselen ? Haha!

Dus je hebt een goede oplossing voor Ozep gevonden, die is voorlopig onder de pannen, prettig idee lijkt me!

Nu maar hopen dat jouw herstel voorspoedig verloopt! Voor je het weet zit je er weer op! *LOL*