Vanavond de eerste behandeling van Gracy

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:14

Megantjuh... je komt maar hierlangs om een strandrit of duinrit op Treasure te maken!

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:26

Gelukkig dat het straks weer goed gaat komen met Gracy.
Sterkte in ieder geval de komende maanden.

LadyFilou

Berichten: 1206
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: Almere, Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:28

goed nieuws!!! OK dan!
geef grace een dikke knuffel en ik zla blijven duimen dat ze goed herstelt Lachen

ChristaV
Berichten: 470
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Moerkapelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 01:37

Megantjuh schreef:
Okeee, heel stinkmodder dat ze een nekhernia heeft, maar we wisten toch wel dat dit ernstig was.. Ik ben zoo blij dat ze volledig kan herstellen! Beste nieuws ooit! Tong uitsteken


Hier sluit ik me helemaal bij aan!

Ik ben zo ontzettend blij voor jullie dat Grace zal herstellen

OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan!


Haha! *LOL* Haha! *LOL* Haha! *LOL* Haha! *LOL* Haha! *LOL* Haha! *LOL* Haha! *LOL* Haha! *LOL* Haha! *LOL*

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 09:36

Megantjuh schreef:
Gracy heeft zoiets als een nekhernia. (beste omschrijving ik kan geven)



Wat zei ik je??????? Ik kan geloof ik maar beter dierenarts worden Haha!

Ben blij dat het beestje een naam heeft gekregen en dat jullie nu weten waar je aan toe bent.... eneeehhh aanbod geld nog steeds hoor..... *LOL*

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 10:27

Gelukkig hebben jullie eindelijk duidelijkheid! Heel veel succes de komende tijd, dat Gracy zich maar snel beter mag voelen!

Patsy

Berichten: 573
Geregistreerd: 19-12-02
Woonplaats: groene hart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 13:30

Goed dat je nu weet wat het is, en dat het allemaal toch in orde gaat komen. Leuk he, paarden, het is altijd wat.
Misschien kunnen we een wandelclubje voor bokkers met geblesseerde paarden oprichten .... Haha! Gypsy is inmiddels op de helft, nog 3 weken en dan komt de DA weer. Sterkte de komende 4 maanden, misschien kan je je eens gaan verdiepen in Natural horsemanship of zo.

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-04 13:42

Pfff bedankt voor alle reacties !! Jullie zijn zooo lief Lovers

@Kleintje: Zeker weten eef, ik kom echt een keer naar je toe, als monique terug is!! Nu kan ik weer beetje relax aan me zelf denken! Lachen

@ Vippie: Zeker??? Hihi, As wedstrijd 28Nov rijd ik op Browny, daar had ik al mee geoevent maar in Januarie wil ik Tjo wel uit proberen *LOL* Super paard !

@ Christa: Dankje Dankje!! Jij ben ech een toppie wijfie!! Lovers Btw nog veeeeel pleziertjes met Bear!

@ De rest: Heeel erg bedankt voor alle steun! Ach gut Patsy veel succes met Gyps!

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 15:04

Lachen Hallo allemaal, groetjes vanuit Luxor!

Eindelijk kom ik tot een beetje rust, het was deze week behoorlijk wel schrikken!!! Gelukkig kon de veearts mij gisteren wat positiefs vertellen!
Bedankt voor het medeleven met ons en jullie sterke worden voor Gracy, dat wordt echt gewaardeerd! Lachen

En bedankt voor het moreel opvangen van Megantjuh! Ik werd opgevangen door de mede reizigers aan mij heen, die ook met mij meeleven.

Laat nu maar het zonnetje schijnen!!

P.s. ik ben vanmiddag bij Brookes animal hospital geweest. Het is indrukwekkend wat er te zien was, en de dieren hebben echt baat bij.

Ze accepteren donaties alleen via hun website Knipoog

Dikke knuffel aan jullie!!!!

Nikitah86

Berichten: 796
Geregistreerd: 20-10-04
Woonplaats: Medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 17:56

Hoi hoi!!
Ik heb net jullie topic gelezen!! wat een verhaal!! (meestal sla ik zulke lange verhalen over maar deze boeide me.. ) echt super blij voor jullie dat het nu allemaal goed gaat komen!!! OK dan!
heel veel succes nog en laat af en toe even horen hoe het met Gracy gaat! ben benieuwd!!! *LOL*
Groetjusss

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-04 23:57

Heeey Nikitah86 Lachen welkom op bokt Lachen

Bedankt voor je reactie.. Op ITP staan foto's van gracy in de kliniek, de link staat hier onder in mijn onderschrift Knipoog

Updateje van afgelopen zaterdag:
Ik ging samen met Fabienne naar stal, we waren er rond 1uur en gingen lekker poetsen.. Op ons gemakkie, halverwege besloten we toch even browny en gracy los te zetten in de buitenbak want die was zojuist leeg.. Met het idee ze even te laten rennen haal de ik mijn longeerzweeep.. Maar voordat ik hem goed en wel in elkaar had begonnen Gracy en Browny wedstrijdje te doen, wie het eerst aan de overkant is.. Ze gingen me daar hard, en gracy ging echt heel hard hinnikken tijdens het rennen! Was zo grappig om te zien (en te horen *LOL* ) .. Browny rende als een gek mee!! (Gracy was natuurlijk de snelste whahaha Knipoog )

Toen ze eenmaal klaar waren met rennen, gingen ze beide rollen.. En ze waren viesssss en nat!!! Jakkie!! allemaal vies zand! Haha... Het was nog een hele klus onze ponies daarna weer schoon te krijgen, maar natuurlijk stonden ze weer helemaal te glimmen toen we naar huis gingen! Gracy was echt heel vrolijk vandaag Lovers

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 07:31

Heb die kleine meid gister nog ff geknuft toen ik op Bleiswijk was. Volgens mij wordt ze een beetje kriegel van al die aandacht hihihihi...

Januari is prima, dan start ik zelf ook weer Haha!

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 12:19

Heey Vippie!

Was jij op stal dan gister? Voor de wedstrijd ?? Maar zelf reed je toch niet?

Was Grace lief?? hihi ze is wel heel erg vrolijk gelukkig Knipoog

Soprano

Berichten: 2668
Geregistreerd: 27-03-04
Woonplaats: Bornem (provincie Antwerpen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 17:41

Goed zeg dat jullie het weten!!! Knipoog Ik wens jullie veel sterkte deze maanden!!

Sodera

Berichten: 5312
Geregistreerd: 25-09-04
Woonplaats: Ireland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 11:58

k volg jullie topic al n tijdje jeetje t is nie niks als dit met je paardje gebeurt! k geloof dat t ook btje aan de naam ligt Knipoog mijn oude pony heet ook grace en die is ook al n paar keer flink ziek geweest!!! maar fijn dat t wel weer goed komt!
xxx

Princessie

Berichten: 408
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Zoetermeer / Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 14:47

Echt heel fijn om te horen dat het goed komt met Gracy . Ben echt blij voor jullie *LOL* , na zolang ik spanning gezeten te hebben, eindelijk iets positiefs Lovers .

Tot donderdag!
Liefs Princessie!

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 16:23

Princessie"]
Echt heel fijn om te horen dat het goed komt met Gracy . Ben echt blij voor jullie *LOL* , na zolang ik spanning gezeten te hebben, eindelijk iets positiefs Lovers .

Tot donderdag!
Liefs Princessie!

[/quote]

Hee!! Bedankt voor alle support! Graceje staat voorlopig nog stil maar ik ben er wel donderdag! (Macho pesten Tong uitsteken ) Wat hoorde ik nou van je zadel!? Lips are sealed Ach gut

[quote="love_sodera schreef:
k volg jullie topic al n tijdje jeetje t is nie niks als dit met je paardje gebeurt! k geloof dat t ook btje aan de naam ligt Knipoog mijn oude pony heet ook grace en die is ook al n paar keer flink ziek geweest!!! maar fijn dat t wel weer goed komt!
xxx


Jij ook bedankt voor je support Lachen Arme gracy... Ach gut Ze is wel een beetje een pechvogel, zou het dan toch aan de naam liggen? Bloos

PS: Ik heb me profiel bijgewerkt, nieuwe foto's van Gracy Lovers

JustMe1234
Berichten: 1766
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 19:00

Jaa ik ben ook echt heeeell blij dat het allemaal goed komt Lachen

Ik heb vandaag Browny en Gracy lekker buitengezet, nou ik had ze amper los gelaten en ze gingen al... rennen, bokken alles!!
Echt wel leuk om te zien dat Grace weer zo vrolijk is!!!! Lachen

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-04 21:53

FabjuhBrowny schreef:
Jaa ik ben ook echt heeeell blij dat het allemaal goed komt Lachen

Ik heb vandaag Browny en Gracy lekker buitengezet, nou ik had ze amper los gelaten en ze gingen al... rennen, bokken alles!!
Echt wel leuk om te zien dat Grace weer zo vrolijk is!!!! Lachen


Jaaa leuk he, vorige week zaterdag ook al Lachen
Gracy is echt toppie! Ze ging weer onwijs hinnikken toen ik kwam, dooordit wordt ze wel aanhankelijker lijkt wel

JustMe1234
Berichten: 1766
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 20:31

Ja dat kan inderdaad best wel Lachen Ik zei toch dat het allemaal goed kwam wijffie Knipoog Voor je het weet rijden we weer lekker door het bos Haha!:D:D

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 14:21

Citaat:
Ik dacht doe weer een update:


Morgen komt Monique terug uit Egypte!!! Ole ole!! Gracy is vast heel blij haar te zien morgen Tong uitsteken ( En ik ook *LOL* )

Met Gracy gaat het naar omstandigheden goed, ze is erg vrolijk en aanhankelijk. Ze is onwijs hinnikkerig Lachen Dat vind ik natuurlijk helemaal niet erg.. Ik mocht deze week zelfs het halstertouw over haar heen gooien!!! Bloos!

Dit ging eigenlijk per ongeluk want ik haalde haar uit de paddock en de staldeur was dicht dus normaal gooide ik dan het halstertouw over haar hals om de deur open te maken, nu deed ik dit in automatisme ook, en tja ze keek wel beetje op van oew eng, je gaat toch niks doen he, maar toen ik haar beloonde vond ze het niet erg meer en haalde ik hem er weer af Ach gut

Je zal wel denken, jeetje een halstertouw, nou helaas was het zelfs zo erg dat ze dat niet meer tolereerde. Ze raakte letterlijk in paniek, dus dit is echt weer een vooruitgang. ( sowieso haar gedrag was natuurlijk alweer als van ouds waar ik OOOZOOO blij mee ben OK dan! )

Ik weet dat ik helaaaas nog ernstig lang moet wachten voordat ik hopelijk weer eens een heeerlijke buitenrit op d'r kan maken!! Maar ik blijf hopen en aftellen Lovers


JustMe1234
Berichten: 1766
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 17:56

Inderdaad Lachen Ja ik merk ook dat ze veel vrolijker is enzo! Je mag er gewoon weer aanzitten enzo, eerst hoefde we dat niet te proberen!

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-04 18:50

Heeeee heeey!

Sinds lange tijd weer een update over Gracy!

Citaat:

Afgelopen vrijdag waren ik, monique en fabienne op stal. En op een gegeven moment komt Moon heel blij de kantine in en zegt: '' Dit moet je zien kom mee!!!'' Dus ik en Fab er snel achteraan, en wat zie ik daar:

Gracy, vrolijk met oortjes naar voren op de poetsplaats, EN... Een halstertouw over haar hals, EN een shabrak op haar rug!! Echt zooo gaaf! Sinds 2maanden konden we dan voor het eerst weer normaal een shabrak op haar rug leggen, zonder dat ze het eraf bokte, ernaar ging bijten of gevaarlijk werd! Lovers

Verder is Gracy over het algemeen vrolijk, actief en weer heeerlijk knuffelig!!! Hopelijk is het gauw Maart zodat het verlossende woord gegeven kan worden!



Eindelijk een goed teken, zou het dan toch nog goed komen?
Jeetje, ik hoop het zo!!! Ach gut Haha!

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 20:22

Tuuurlijk komt het goed Haha!
Fijn dat het weer beter gaat OK dan!

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-04 22:26

Zie hier het bewijs van de vorderingen!!!!

Dit is Monique vandaag gelukt en kijk eens hoe relax ze er bij staat!!!! Haha! Lovers

Afbeelding

Man, ik ben zoooooooooooooo blij!!!!