HELP ik wil niet meer zonder mijn meisje rijden!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
doerakje
Berichten: 2462
Geregistreerd: 17-10-04

HELP ik wil niet meer zonder mijn meisje rijden!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-04 18:51

inmiddels een half jaar geleden is ons paardje Vicky aan gereden door een auto,mijn zus heeft hier een aantalkeer over geschreven(miss vicky).
zinds dien heb ik niet meer gereden,en nu ben ik zinds gister aan de slag met het paard van mijn vriendin omdat zei op vakantie is,ik heb zelf nog wel een kleine shet maar daar rijd ik niet mee,

ik heb het er op de een of andere manier zo moeilijk mee als ik haar rijd,het hoort gewoon niet,ik hoor niet op een of andere stomme knol te zitten ik hoor op mijn meisje,vandaag ben ik in huilen uitgebarste op dat beestje,ik kan het gewoon niet,ik wil het zo graag maar het is zo moeilijk om weer te rijden op een ander paard, want juist als ik een ander paard rij komt alles weer boven en de harde realitijd blijft dat ik nooit meer zo zal rijden als met haar..
ik vroeg me af of iemand dit probleem kent,ik zit helemaal klem met me zelf omdat k niet weet wat k nu moet,verder rijden met een ander paard,of ermee stoppen ook omdat vicky niet te vervangen is? Huilen Huilen


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 18:59

Lieverd, als je het mij vraagt moet je het gewoon een kans geven hoor... misschien moet je jezelf eerst wel even de tijd geven om het beter te verwerken, maar dan... Vicky zou vast graag zien dat haar baasjes even veel liefde aan een van haar soortgenoten kunnen geven als zij heeft gehad. Er zijn zoveel paardjes die behoefte hebben aan wat aandacht en goede verzorging, het is eigenlijk een grote eer dat wij als mensen ze die aandacht kunnen en mogen geven. En als je heel eerlijk bent dan snap jij ook wel dat een ander paard er niks aan kan doen dat Vicky er niet meer is... en andere paarden zijn heus ook geen stomme rot knollen, dat zijn misschien wel hele lieve paarden die op zouden bloeien onder jouw aandacht. Maar als jij alleen maar in staat bent om aan een ander paard te denken als een stomme rot knol omdat het Vicky niet is dan vind ik dat je er mee moet stoppen. Want dat paard verdient beter, die verdient liefdevolle aandacht en verzorging. Maar ik zou het wel zonde vinden hoor... je hebt vast nog wel een plaatsje in je hart over voor een hele kudde andere paarden en dat betekent niet dat je niet meer aan Vicky mag denken of zelfs dat je niet meer van Vicky houdt. Dat betekent alleen maar dat je een hoop liefde hebt die je kan verdelen. Lachen

mijntjuh

Berichten: 811
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: esch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 19:00

poe dat is moeilijk zeg!!! geen enkel paard kan jou lieve vicky vervangen. ik vind het moeilijk om je hier raad in te geven. misschien dat je nu nog niet helemaal klaar bent voor een ander paard? met de verzorging van je shet denk je niet de hele tijd aan vicky? heel veel sterkte hoor!!!

alweer een jaar samen Lachen

Nano05

Berichten: 2195
Geregistreerd: 12-02-04
Woonplaats: hier en niet daar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 19:03

Ik kan me heel goed voorstellen dat dit heel moeilijk voor je is. Realiseer je wel dat dit de eerste keer is dat je weer een ander paardje gereden hebt, en waarschijnlijk wordt het steeds iets minder moeilijk. Ik ben het met Vikki eens. Andere (rotknollen) paarden kunnen hier niks aan doen. Ze kunnen Vicky niet vervangen, dat kan geen enkel ander paard. Dat hoeft ook niet, dat hoort ook niet. Hou Vicky in je gedachten hoe zij was, je hebt het fijn met haar gehad. Helaas een roteinde. Dat zal je nooit kunnen vergeten. Ik zou zeker niet stoppen. Gun het de tijd en geef het gebeuren met Vicky een plaatsje!!! Heel veel sterkte..!!!!

shadowflower

Berichten: 5385
Geregistreerd: 09-08-04
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 19:20

je hart is groot genoeg plaats voor nog een paardje dus ...
en jou meisje kijkt vanuit de hemel op je neer en hoopt .. jah geef die liefde die die je mij hebt gegeven ook aan andere ik ben hier tevree jij maakt paardjes daar tevree
verwerk eerst jou paardje ... en ga daarna weer langzaam met grote paarden aan het werk ...

MelisZ
Berichten: 5
Geregistreerd: 25-09-04
Woonplaats: 0verijsSeL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 19:26

Mijn kleine ponytje ging ook weg doordat ik te groot was en zij nog te jong

Ik kreeg een nieuw paard. Ik dacht wat moet ik ermee maar heb het toch geprobeerd en nu ben ik er heel blij mee.

Je hebt geen plek voor een paard in je hart maar voor veel meer

Sterkte hiermee

KusZ Melissa

[Edit Apple: MSN taal aangepast]

Ricardo0w H.v.J wil juw niej meer kwijt 0wr!
Sammy ik vergeet je niej kuzz vo0r j0uw

CarinaR

Berichten: 11945
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 19:27

ik heb ooit ook zo soortgelijks meegemaakt, had een super lieve Shet waar ik op heb leren rijden. ik ben nu 19,toen ik haar leerde kenne was ik 6jr tot op 2jr geleden was zij mijn grote heldin, tot de dag dat ze verkocht werd, nog geen week later kreeg ik te horen dat ze was overleden aan hele erg hoefbevangen.
Hier heb ik het super moeilijk mee gehad, dacht ook niet dat ik ooit nog zou gaan rijden, nu heb ik sinds een jaartje (bij toeval) een draver die mij weer mijn ogen heeft kunnen openen. we gaan samen met elkaar door het vuur... Die Shet zal ik nooit vergeten, van haar staan overal fotos en haar geboortedag is voor mij n speciale dag, ik weet gewoon zeker dat zij dit zo gewild heeft,
doerakje, laat je gevoelens zich niet op kroppen en blijf over je schatje praten want dat doe ik nu nog over die shet. met inmiddels een glilach op mn gezich

Everything happens for a reason.

Kindness MeadowSherlock BokoThor vd Rijsdrecht

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 19:39

Probeer ze ook niet met elkaar te vergelijken, dat deed ik eerst ook met Thomas en Bennie, maar elk paard is gewoon anders. Toen ik dat eenmaal doorhad ben ik ook Thomas gaan waarderen. En dat wil niet zeggen dat ik Ben vergeten ben.

'Als het regent in mei, is april voorbij'

doerakje
Berichten: 2462
Geregistreerd: 17-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-04 19:41

dank jullie wel voor jullie reacties,ik weet ook wel dat het geen rotknollen zijn,ik vind deze pony heel leuk,maar ik ben zo bang dat k me ga hechten aan dit dier,zoiets onverwachts,je had nog zoveel willen doen,mischien heb ik wel veel plaats in mijn hart,maar moet ik een paard weer op nieuw toe laten in mijn hart waarna het weer gebroken wordt,doerak is alles voor me en ik ben ook bang dat hij er onder leid,ik durf namelijk niet meer met hem te wandelen en ben bang dat hem iets over komt daarom hou ik hem een beetje op afstand,terwijl we alles voor elkaar zijn,hij ziet mij als zijn moeder,en zou voor me door het vuur gaan,als hem iets overkomt.. maar dat is waarschijnlijk een gedachte die ik moet zien kwijt te raken..

CarinaR

Berichten: 11945
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 09:13

laat de tijd erover heen gaan, het is niet niks hoor!

Everything happens for a reason.

Kindness MeadowSherlock BokoThor vd Rijsdrecht

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 09:25

Neem de tijd en laat het op je af komen!!
Het is niet niks wat je meegemaakt hebt.

Maar probeer het als een nieuwe start te zien en vicky zal vast heel erg trots op je zijn dat weet ik zeker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 12:19

vikki schreef:
Lieverd, als je het mij vraagt moet je het gewoon een kans geven hoor... misschien moet je jezelf eerst wel even de tijd geven om het beter te verwerken, maar dan... Vicky zou vast graag zien dat haar baasjes even veel liefde aan een van haar soortgenoten kunnen geven als zij heeft gehad. Er zijn zoveel paardjes die behoefte hebben aan wat aandacht en goede verzorging, het is eigenlijk een grote eer dat wij als mensen ze die aandacht kunnen en mogen geven. En als je heel eerlijk bent dan snap jij ook wel dat een ander paard er niks aan kan doen dat Vicky er niet meer is... en andere paarden zijn heus ook geen stomme rot knollen, dat zijn misschien wel hele lieve paarden die op zouden bloeien onder jouw aandacht. Maar als jij alleen maar in staat bent om aan een ander paard te denken als een stomme rot knol omdat het Vicky niet is dan vind ik dat je er mee moet stoppen. Want dat paard verdient beter, die verdient liefdevolle aandacht en verzorging. Maar ik zou het wel zonde vinden hoor... je hebt vast nog wel een plaatsje in je hart over voor een hele kudde andere paarden en dat betekent niet dat je niet meer aan Vicky mag denken of zelfs dat je niet meer van Vicky houdt. Dat betekent alleen maar dat je een hoop liefde hebt die je kan verdelen. Lachen

hier hebbik niks aan toe te voegen,absoluut mooi geformuleerd!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Benzz, Fly_high, GoogleAdsense, GrapeshotBot, Sintara en 32 bezoekers