Stalgenoot ernstig gevallen,

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 16:32

Oe dat is echt schrikken. Ik hoop dat ze snel beter word. En ik hoop dat je een beetje van de schrik bent bekomen.

Bjarni
Berichten: 2220
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 17:18

Dit is bij Edy denk ik he aan de ursulineweg?
Ik sta er schuin tegenover op de burgemeester beaufortweg, toen ik gister op stal kwam werd mij ook al gevraagd wat er aan de hand was want vrouwtje had 2 ambulances en politie zien rijden. Had er echter verder nog niks van meegekregen, pffff echt schrikken zeg, is wel heel dichtbij zo!
Hoe gaat het nu met d'r (en ben ook wel erg benieuwd wie het is, ken lang niet iedereen bij naam maar toch wel een aantal)
Hoop dat het gauw weer beter gaat met d'r!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 17:33

jeetje dat is schrikken, hoop maar dat het meevalt.
Zo zie je maar hoe belangrijk een cap is.
Ik hoop dat je intussen weer een beetje over de schrik heenbent.

Mickelodeon

Berichten: 120
Geregistreerd: 09-03-04
Woonplaats: Nieuwkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 17:53

ik hoop dat het weer snel beter gaat met haar! En dat het paardje er niets aan overhoud ( psychisch bedoel ik ook ). Ik zweer al tijden bij de cap, en ik vind nu zelfs die nieuwe modellen heerlijk zitten, gewoon even wennen. Maar bij dit soort verhalen denk ik altijd weer even na, gelukkig draag ik wel een cap, maar je hebt nog zoveel andere onbeschermde lichaamsdelen over........ wens d'r maar veel sterkte.

paars

Berichten: 5568
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 17:57

Hopelijk valt het mee, ik duim voor haar!!!!!!!!!!!!!!!!

vencedor
Berichten: 9353
Geregistreerd: 27-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 18:15

My God...dat is inderdaad niet niks..hopen dat het goed komt..hoe is het trouwens met het paard afgelopen met de wonden enzo. ( vreemd ook dat het paard zo reageerde op het aansingelen. Scheve mond )

mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 19:23

jeetje ik ben erg benieuwd hoe dit is afgelopen zeg. getver. dat zet je toch weer aan het denken. hou je ons op de hoogte? veel sterkte

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 19:25

zo schrikken!
sterkte allebei!

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 19:35

ik kan geloven dat je dan staat te trillen op je benen, das niet niks als je dat allemaal ziet. Hopelijk is het allemaal niet te ernstig, laat je ons nog iets weten hoe het met het meisje is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 19:49

Ik reed ook altijd zonder 'dopje', maar sinds ik vreemde paarden rijdt, heb ik 'm altijd op. En ben eigenlijk ook van plan om het te blijven doen. Wat een naar verhaal zeg, hou je ons op de hoogte? Hoop dat ze er zonder al te veel nare dingen vanaf komt. Scheve mond

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-04 21:43

Weten inmiddels wat meer,
ze heeft scheurtje in de schedel, ligt in utrecht: met veel rust zal het goed komen.
na dit bericht werd ik eindleijk rustiger, maar ben me kapot geschrokken.

had smorgens nog zonder cap gereden, nooit meer dus!

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 22:07

Iedereen begint nu wel weer over die cap, maar wat ik veel gevaarlijker vind is dat er een 'gat' naast de bak is...

Bjarni
Berichten: 2220
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 22:38

Er is niet echt een gat naast de bak, de bak is gewoon omheind. Maar ze zijn een nieuwe binnenbak aan het bouwen en daar is dus een gat bij/langs zeg maar.
Dus als zij gevallen is en paard in paniek de bak uit gegaan is en in het gat gekomen is. Dat is hoe ik het voor me zie, maar heb verder nog niemand gesproken dus weet er het fijne ook niet van.
Fijn dat het met veel rust weer goed komt, is een fijne gedachte maar het is toch een rotongeluk

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 09:01

Gelukkig dat het weer goed komt.
En iedereen is gelijk wakker geschud, altijd je cap op.
Was echt gedscjrokken van je bericht, klonk heel ernstig.

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 09:10

Jeetje, dat is echt een naar ongeluk! Wat ik alleen jammer vind, is dat er eerst zo'n ongeluk moet gebeuren, voordat mensen verstandig worden.
Nou maar hopen dat ze weer helemaal de oude zal worden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 11:25

Soms moet je idd eerst weer met de neus op de feiten worden gedrukt.....ben overigens blij dat ze er straks weer bovenop komt!

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 12:40

Dat zal zeker schrikken geweest zijn! Wat erg en dan dat baasj eook nog op vakantie.
Veel sterkte voor je stalgenoot. Ach gut

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 12:58

Dat is idd schrikken, hoop dat het weer helemaal goed komt met je stalgenoot! Cap op is zeker heel belangrijk, zeker als je dit zo leest...ik maak me er ook vaak schuldig aan, maar op vreemde of jonge paarden heb k wel een cap op me koppie...ik ken trouwens ook een verhaal van een kennis die van haar steigerende paard af kletterde (MET cap op) en die kwam er met een whiplash en gebroken nek (niet dodelijk godzijdank!) vanaf....dus dat lijkt me ook niet zo heel erg fijn! maar ik zou in iedergeval niet het risico nogmaals maken om op mn kop te vallen....ik was een keer ook zo dom om zonder cap op een fris paard te stappen> toen maakte ik een landing op een betonnen muur met me ei! lekker is anders en ben blij dat ik het nog steeds kan navertellen!
Beterschap voor dat meisje!

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 16:00

Dat is me ven schrikken zeg. Ik heb gelukkig altijd mijn cap op en dat zal ik ook wel zo houden. Ik zou zoiets niet mee willen maken, zelf niet en voor een stalgenoot ook niet. Kan namelijk niet zo goed tegen zulke dingen en als ik het zelf zou zien, zou ik bang zijn om weer op een pard te stappen denk ik.
Gelukkig dat het nog allemaal goed komt met haar. Wens haar maar sterkte.

Chrissetje

Berichten: 8427
Geregistreerd: 10-09-04
Woonplaats: Budel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 17:53

LuvdaTossa schreef:
Helaas.... maar ik hoop dat mensen hier van gaan leren om een cap te dragen!!!

Sterkte ermee! Laat je ons weten hoe het met haar gaat?



maar dan wel een goede cap,geen plastieke Schijnheilig

loutjuh

Berichten: 1574
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:44

pfff...schrikken! nou sterkte...ik rijd altijd met cap...maar zelfs met cap kun je erg fout vallen.....Zo besef je weer eens hoe een gevaarlijke sport het KAN zijn...

hilde66

Berichten: 499
Geregistreerd: 15-06-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 20:04

Wat erg zeg Bloos! ! Ik schrok al helmaal toen ik zag dat het iemand uit amersfoort was en toen dat dat bericht van iris was en het ongeluk ook nog eens op de stal van Edy gebeurd is!
Daar is mijn verzorgpony net weg.
Ik wens iedereen heel veel sterkte toe.