Ik heb mijn paard in elkaar geslagen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 22:58

Zeg ik dan (en andere) dat ik het ermee eens ben?
Neuhhh

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 23:05

Tja, als je je pony in elkaar heb geslagen sloeg je 'm natuurlijk helemaal niet hard.. Verward Nouja, je weet zelf dat je 'm te laat heb gestraft. Je kunt je pony beter een keiharde mep geven als je opstaat, maar niet later! En het lijkt me onlogisch dat je dood bent of nog erger.. Haha! Nouja, voortaan niet meer slaan met een paniekhaak (een paar minuten later) en daarna weer verwennen. Voortaan beter nadenken! Pling Met dit topic lok je eigenlijk een slotje uit btw.. EN ik vind het niet echt nodig om Nimber een tut te noemen, als je geen reacties wilde, had je dit topic niet moeten plaatsen! Scheve mond\

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 23:07

Quote Straf haar voortaan gewoon met een zweep op haar bil Quote

Pardon??? Een zweep is niet om mee te straffen hoor!! Een zweep is een hulpmiddel en niet iets om mee te straffen.
Straffen met je stem is in de meeste gevallen al genoeg, dan weet de pony al dat ie iets fout heeft gedaan. Ben je dan toch heel erg boos dan is een klap met je vlakke hand al erg genoeg hoor.

Sanne je weet nu wel dat je fout bent geweest, hopelijk denk je voortaan eerst zelf na en doe je niet zomaar klakkeloos wat je vriendin zegt.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 23:40

god,, wat zielig zeg............arme beestje snapt er waarschijnlijk niks meer van!doe het voortaan gelijk!!!!!!!!! en minderdaad met je stem en niet met een zweep of haak van n touw!!!!! Verward erg sneu! Lips are sealed

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 23:46

f
Laatst bijgewerkt door janna op 07-04-22 08:21, in het totaal 1 keer bewerkt

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 00:02

De titel alleen al, bah

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 00:03

Ik denk dat alles wel gezegd is en dat we voor een groot deel verzanden in een wellus/nietus spelletje. Ook de titel van het topic is niet echt een stimulans voor een leuke discussie..

Other time, other place voor deze discussie Haha!