Beschrijf je paard,als die een mens was geweest...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 16:53

Hester: zal echt een hitte petit zijn. Maar wel heel lief. Ze geeft je veel liefde maar is ook eigenwijs Haha!

Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 16:55

Ofresca: enorme zenuwpees die meer kan dan ze denkt en het soms perongeluk goed doet. Verder strondeigenwijs en dol op hard. Eigelijk denk ik dat ze als ze wat meer zelfvertrouwen heeft ze best wel op mij lijkt Lachen

treffer
Berichten: 371
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 17:24

Ben je er maar een topic op bokt over gestart? Alle paarden zien als ze mensen waren geweest is ook mijn idee hoor Tong uitsteken. Maargoed:

Treffer: Zou echt een sukkeltje zijn die alles goed vindt en nooit haast heeft en overal de tijd voor neemt en zijn best ervoor doet. Hij is een beetje verwend en hij zou niet het leuk vinden als hij maar een deel krijgt, nee hij wil dan gelijk alles Schijnheilig.
Guinness: Een stoere gast, die vriendelijk is tegen iedereen, maar soms ook een etter. Hij kan overal de lol van inzien en haalt graag geintjes met mensen uit. Hij zou zich snel vervelen en hij zou vele sporten beoefenen om maar bezig te zijn en omdat hij het leuk vindt.

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 18:30

Licor is een knappe Spanjaard met het nodige machismo, maar als het erop aankomt altijd heel erg lief en vriendelijk.

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 18:33

Z'n bijnaam op stal is al "Theo van Gogh" goh Schijnheilig

WendyBZ

Berichten: 13137
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 18:49

Ofir: egoistisch en jaloers Haha! maar als ie wil, toch wel een schatje Lovers Rival; lief, zorgzaam en aardig tegen iedereen. Tammy; zenuwpees, snel gestressed, een nadenker Knipoog To The Point: lui, niets willen doen tenzij hij er zin in heeft, maar dapper en stabiel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 19:43

Dan zou ik een drempel-loos huis voor haar bouwen, anders struikelt ze over alle drempels, keer op keer Knipoog

_Tiara
Berichten: 3794
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 20:29

Santos: Sluw, bitcherig, jaloers, egoistisch, arrogant... uhm, eigenlijk wel heel veel slechte eigenschappen hé Scheve mond ... Ik denk wel dat ze op school goed haar best zou doen en tegen haar vader en moeder zich ook keurig zou gedragen (net als tegenover mij Schijnheilig ).

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 21:02

Champ: Zich heel stoer en populair voordoen, echt zo'n lonsdale gastje met bomberjackje aan en wat roken om er bij te horen, grote bek, maar komt puntje bij paaltje staat ie te janken. Maar wel hele lieve gevoelige jongen. En heel eenkennig (issie nu ook) Och zie 't al voor me

Nynke: Verlegen meisje, die niet opvalt gewone kleding heeft en geen make-up op heeft en het liefst wat op de achtergrond is, en erg last heeft van faalangst. Wel heel lief is, en als ze je goeie vriendin is voor je door het vuur gaat. Maar ze is wel wat stiekem

marijkedam

Berichten: 1753
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Thorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 21:18

Ik denk dat Panise een echt trutje zou zijn, zo van: ik doe toch wat ik lekker zelf wil. Ze zou wel een echt knuffelmens zijn, maar zeker met een uitgesproken mening over alles en nog wat.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 21:29

Patricia zie ik als mens als een evenwichtige maar gevoelige jonge vrouw. Die graag lange intieme gesprekken voert met haar beste vriendinnen maar niet te veel en te veel verschillende mensen om zich heen hoeft te hebben. Ze zou een zorgsaam type zijn dat graag iets voor anderen doet maar dan wel moet merken dat het gewaardeerd wordt. Wat betreft kleding zou dat netjes maar wel praktisch moeten zijn met af en toe een avond dat ze zich helemaal optut en er voor gaat. Wat betreft de liefde zou ze eerder op zoek zijn naar iemand voor een langdurige en evenwichtige relatie dan dat ze het belangrijk vind dat ze op straat nagefloten zou worden. Als ze deze relatie zou vinden zou ze heel veel liefde kunnen geven. Lovers
In alle relaties, zowel vriendschappelijk als zakelijk zou voor haar het punt VERTROUWEN bovenaan staan .

Mexxuna

Berichten: 5595
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 10:40

we hadden het er pas over bij ons op stal:

LUNA(haflinger)--> zo'n grote dikke boerin, heel associaal, wel lief voor de mensen die zij kent, en ze rijdt in een dikke porsch (soort ma flodder??)

MINOUSCH (kwpn) ---> Een hele grote snol, die alle mannen naloopt, en altijd andere vriendjes heeft!!

hhahahha het is echt zooo!!

Ididit
Berichten: 1463
Geregistreerd: 09-01-04
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 11:35

my way is heel makkelijk:

zeer jaloers Haha!
baasje van de groep, maar ondertussen een verschrikkelijk watje!
zo stoer mogelijk doen als er een vrouw bij is, een echte macho-man dus...
en ondanks heel lief heeft hij een boze blik uit zijn ogen...

een echte vent dus! Tong uitsteken

sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 12:11

Ik denk dat mijn Annelie de nachtmerrie zou zijn van de juf van groep 8!

Altijd haantje de voorste zijn en altijd het laatste woord willen hebben. Het zal vast een ontzettende pestkop zijn die heeeeeel graag in het middelpunt van de belangstelling staat.

Ze heeft een beetje een harde buitenkant, mensen weten vaak niet wat ze van haar moeten denken en zouden haar snel arrogant noemen terwijl ze eigenlijk heel onzeker en verlegen is.

Ik denk dat mijn paard hetzelfde in elkaar zit als ik. Wij lijken best wel op elkaar wat heel regelmatig flink kan botsen...

Mac

Berichten: 11650
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 12:27

Lee is een keurig nette lerares van het ouderwetse soort. In een onopvallend maar zeer goed passend mantelpakje, een knotje in het haar en een klein brilletje dat parmantig streng op het puntje van haar neus rust. Een echt idealiste die veel te bieden heeft maar het niet waardig vindt om dat aan de grote klok te hangen. Ze komen maar naar haar toe als ze gebruik willen maken van haar wijsheid.
Shane: een zelfverzekerde jonge gast die nergens ophef over maakt en lekker zijn eigen plan trekt (een beetje een alto)
Pepsi: een onzeker puberend meisje dat heel nieuwsgierig is naar de wereld maar deze ook nog een beetje eng vindt. De onschuld zelve, die bang is om niet aardig gevonden te worden.

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 14:41

Umar (verkocht, maar was leuk mens geweest): stoere motorrijder met klein hartje die gedichtjes schrijft (man met diepgang).

Prelude: Hardwerkende mama die het als een haai voor haar kinderen opneemt. Rasfeministe, staat op de bres voor vrouwenrechtenorganisaties en alles dat verder onderdrukt wordt. Verder een redelijk en intelligent, warm mens.

Hercules: Vindt gevoel belangrijker dan verstand. Echte hippie, want houdt van alles en iedereen. Groepstype, is ongetwijfeld groot en knap, maar heeft niet zoveel te zeggen.

Gruno en Pelgrim kan ik nog niet zo inschatten.

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 14:42

Als mijn paard een mens was geweest, was het de ideale man geweest Haha!
Stoer, mooi, intelligent, maar ook erg lief........
Wat een penny ben ik nu he?

Garmana

Berichten: 3596
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: Utrechtse heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 15:11

Mijn pony zou een beetje zo'n kakkerig tutje zijn (haha) Tong uitsteken
En het veulen zou een stoere macho bink zijn! (haha) Cool

Best leuk bedacht! Haha!

Belle_Luvjah

Berichten: 33
Geregistreerd: 05-10-04
Woonplaats: Ergens...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 15:51

Scheve mond Nou...ik denk een grote, dikke vrouw... Tong uitsteken Dól op fruit! Tong uitsteken En erg onhandig! *LOL* Maar wel actief...

mel_kreeft

Berichten: 755
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Warwick University (en in de vakanties in Sassenheim)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 18:01

Ik denk dat magic een heel stout (rot) jongetje zou zijn. Zo'n jongetje dat altijd ruzie maakt met iedereen, en als hij een meisje leuk vind, ze altijd pest.

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 18:43

mijne zou een stoere jongen zijn die vrij snel aggressief is. Hij zou ook andere stoere jongens als vrienden hebben. Hij is ook onwijs koppig zou niet vaak naar school gaan omdat ie geen zin heeft. ook zou hij wel sportief zijn denk ik en niet echt ijdel

Itsme86

Berichten: 767
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:01

Vick zou een beetje de nerd zijn van het stel denk ik.. Tong uitsteken
Hij is namelijk superslim (denk aan deuren openmaken, touw losmaken, hard wegrennen in de wei en omdraaien en hard terugrennen naar stal als hij niet wil) en eenkennig. Mensen van wie tie iets gedaan kan krijgen, die mag tie wel (denk aan de juffrouw en de meester Knipoog ).
Stiekem heeft ie toch maar een klein hartje... Lovers

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:04

Ninla zou een mode poedersuiker zijn Haha!
Met al d'r setjes Nagelbijten / Gniffelen

Tobi zou dan een stoere macho zijn Tong uitsteken

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:21

Par lijkt nu al op mij zeggen ze, dus in het echte leven....eh:

Vrolijke meid, eigenwijs en koppig, met een paar goede vrienden waarvoor ze door het vuur gaat, houdt van spelletjes *vooral met mannen*, kan wat arrogant uit de hoek komen, direct met een eigen wil, grote mond, klein hartje, wel open maar zich niet gelijk bloot gevend, eerst even de kat uit de boom kijkend.

*over dat spelletjes met mannen, die speelt ze nu al, mannetje geeft haar plukjes hooi en ze is zoooo lief voor hem....hooi is op en mannetje kan een snauw krijgen Haha! *

Ik kan gigantisch om haar lachen, ze daagt iemand uit haar te aaien, doet haar hoofd naar voren en op het moment dat de hand 5 cm weg is draait ze haar hoofd weg, meerdere keren.
Herken daar ook wel wat van mezelf in moet ik eerlijk zeggen Bloos

nutiagek

Berichten: 2059
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:28

Nadja:
Een heel dik iemand die de hele dag vreet en verschrikkelijk arogant is!

Jive:Echt stuut die de hele dag in zijn schoolboeken zit