Beschrijf je paard,als die een mens was geweest...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Stumpertje

Berichten: 371
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Bussum (NH)

Beschrijf je paard,als die een mens was geweest...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-04 22:31

Beschrijf je paard als die een mens was geweest;

Jumper;

Die zou echt zo'n populair gastje, vet macho, en echt alle mensen die niet populair zijn, zijn 'jakkiebah' overal populair onderbouw en bovenbouw, en andere populaire jongens uit z'n klas zijn concurenten. Vette Merkkleding, zoals, Gsus, Puma, New York Yankees. Altijd vet flirte met leuke (populaire) meiden.

Dion;

Heel aardig, ook vet populair, maar soms écht een trut, een arrogante bitch!! Bjorn Borg tas, als je geen merkkleding heb, hoor je er echt niet bij enzo! Diesel broeken... zo niet, ben je 3de rangs! Zij moet in de spotlight staan, staat er iemand anders, push't ze die wel aan de kant, of haalt ze die wel naar beneden. Als je 't met d'r eens ben is 't goed spreek je een woordje tegen is het negeren. Je kent 't wel.

Ik zie 't helemaal voor me!!

Haha! Nationale Jumper Sportdag, Ermelo Haha!
^^Hobbelende Vosjes Pester #27^^
Party!! Bokkende New Forest rijder #2 Party!! Jumper & Dion Lovers


Shetfan

Berichten: 1590
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Amsterdam en Beusichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 22:39

Speedy zou dan een droogkloot zijn. Ik denk dat hij wel een beetje met iedereen op zou kunnen schieten maar niet echt en goed vreind had. Hij doet waar hij zin in heeft en als hij nog thuis zou wonen zou hij zich vooral niks van zijn ouders aantrekken. (hihi)

Saartje is het tutje van de klas, ze denkt altijd aan jongens en ziet in iedere meid grote concurrentie. Ze wordt snel pissig en kan behoorlijk van zich afbijten. Ze is zeer kieskeurig qua vrienden maar als je eenmaal een vriendin bent, zal ze altijd voor ja klaar staan.

http://www.metjeppe.nl clickertraining |
equicoaching | equitherapie

Effy

Berichten: 1280
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 22:42

Mijn paard zou mijn evenbeeld geweest zijn (ze is er niet meer). Ze was koppig, eigenwijs, erg intelligent en gewiekst. Beetje afstandelijk maar diep van binnen een echte knuffeltrut. Niet te opvallend, maar wel een geheel eigen karakter. Soms had ik ook het idee dat ze sommige andere paarden wat 'te min' vond. Beetje arrogant was ze wel.

En eh, het meeste komt dus ook overeen met mijzelf Tong uitsteken Misschien dat het daarom zo vaak botste tussen mij en m'n paard. Ik kan niet met mezelf door één deur Knipoog

*Hé hallo, kijk me eens het gras zien groeien. En iedereen maar denken da 'k niets doe...*

Chrissetje

Berichten: 8427
Geregistreerd: 10-09-04
Woonplaats: Budel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 22:47

uhm..ik ook dan maar zeker Pling

beauty:
eigenwijs,niemand laten uitspreken,eet de hele koelkast leeg!
met 1 koekje is ze niet tevreden,ze wil ze allemaal!
ze zou dure nette kleding willen.
mooie glanzende schoentjes.
ze wil het middelpunt zijn.
graag de stoere uithangen.
en zo nog veel meer .....................

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 22:49

Boy:
Studiepikje van de klas, erg slim en spontaan. Wil graag overal de beste in zijn en kan soms wat onverwachts door de bocht komen. Wel wat arrogant, en verschrikkelijk eigenwijs.
Hij zou erg behulpzaam zijn en alles aan iedereen willen uitleggen, maar dan wel op zijn maniertje. En niet anders.

Bloeme-Rose (Special D x Gribaldi)
Wieke (Ymte x Leffert)

shadowflower

Berichten: 5385
Geregistreerd: 09-08-04
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 22:49

mijn paard zou de baas over iedereeen willen zijn en eigenlijk door niemand gelieft zijn maar omdat hij zo n grote smoel heeft zou iedereen doen alsof ze em aardig vinden dan zou tie als er iets engs gebeurt helemaal van zn stuk zijn en meteen zn smoel houde en weglopen
volgens mij zouy het als mens een klootzak zijn maar ik kan er wel om lachen ik pas gewoon bij em

Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 22:52

Milka zou over iedereen de baas willen zijn en echt populair zijn.
(Is ze nu ook) Haha!
Verder zal ze wel heel eerlijk zijn en achter alle jongens aan zitten Haha!

Geniet en volg je dromen!
http://www.ariavinkphotography.com

shariyerke

Berichten: 1395
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: Venhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 23:19

yerke zou echt een sul zijn, die door iedereen over zich heen laat lopen, en een moederfiguur.
iedereen zou hem lief vinden, maar hij zou niet "popi jopi" zijn

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 23:33

Claudina:
Denkt goed na voordat ze wat doet, is erg intelligent. Blijft "cool" onder spannende omstandigheden. Verder, een heel sociaal figuur, kan met iedereen goed opschieten. Maar heeft niet altijd behoefte aan mensen (euh, dieren... Haha! ) om zich heen. Kan zich goed alleen vermaken.

Idioteque
Berichten: 4514
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 23:55

Melody: verlegen meisje, maar als je dr goed kent soms wel een bitch Tong uitsteken Haha! Sportief typje,.,.

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 00:06

Mabel zou een grote flirt zijn. Zich onschuldig verlegen voordoen, maar ondertussen...
Maar een hele lieve meid Lovers Ze kan het met alle paarden wel vinden, terwijl ze met mensen heel eenkennig kan zijn.

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Coentjuh

Berichten: 9842
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 00:10

Wow dit is echt een leuk topic!

Coentjuh; een hele knappe jongen, echt zo'n lekker ding weet je wel, en dan een grote mond maar een heeeeel klein hartje! Vaak uitsloven bij de 'meiden' maar dan aan de andere kant een hartje zo klein.....

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming bling bling, Western zadel pad stijgbeugels, Outdoorlaarzen, Graasmasker, Longeerhulp

Jemawi

Berichten: 3347
Geregistreerd: 26-04-04
Woonplaats: Zuidlaren (Dr.)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 00:41

Haha! Hoe kom je d'r op Knipoog

Mayday:

Nerveus,snel gestressed,zorgzaam en lief.Moet veel mensen om zich heen hebben.Modebewust en een echte tuttebol.Niet echt het huis-mama type.

Wietse:

De échte patser met een snelle auto.Beetje het-zie-mij-eens-mooi-zijn-type.Overal aanwezig en altijd op de voorgrond.Goeie baan en een flitsende carriére.

Jewel:

Ikke,ikke en nog eens ikke.Jewel zou enorm egoïstisch zijn.Ook overal aanwezig en altijd vooraan moeten staan.Aangezien Jewel nog maar twee is,zou ze dus nog op school zitten en daar een giga puinhoop van maken.

Mississippi Queens Mayday
15/04/1980 - 09/01/2018

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 02:16

Kane:

Hij zou echt een goedzak zijn, voor iedereen klaar staan. Maar als je hem boos zou maken, berg je dan maar Lachen
Het type, ik ben gelukkig met wat ik heb.
Zijn karakter is aardig en spontaan, maar hij kan ook heel fel uit de hoek komen.

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

tenemieken

Berichten: 2326
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: Aalst oost-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 10:50

leuwke vraag hoor OK dan!

Tenessee zou een hele stoere madam zijn. ze zou overal de leiding nemen en zou voor niets bang zijn. Lachen ze zou ook een hele sportieve dame zijn. altijd wel zin om een keer te lopen en denk dat ze ook wel van feestjes zou houden Tong uitsteken ze zou zowel sportief als sjik gekleed gaan,het zou ervan afhangen. zou graag mensen om heen hebben en kan verschrikkelijk koppig zijn. maar als jij lief bent zou ze haar ook wel geven

denk niet dat het een gemakkelijk type mens zou zijn Tong uitsteken Haha!

Teneken en Devil...Men lieverdjes voor altijd !!!

Eventing is super

To Belg Or Not To Belg

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 11:00

Mijn pony zou een beidehand mannetje zijn met altijd zijn woordje klaar.
Grote bek en een groot hart, veel vrienden.
Wel zou hij best dik zijn Lachen

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 11:26

mijn verzorgfjord die zou echt zo'n lui dik ventje zijn, die heel de dag op de bank ligt met een flesje bier in z'n handen Haha! maar toch erg lief en veel vrienden

en de Quarter die ik verzorg zou echt zo'n kapsones trut zijn die op van die grote gala feesten komt met d'r glitterjurkje en d'r handtasje en iedereen die in de lagere klasse zit hoeft ze niks van te weten Haha!
(normaal staat ze in de wei met 2 andere quarters en heel af en toe staat er een tinker, een shet en een ezel bij.. maar dan wilt mevrouw niet eten) Haha!

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 12:21

Mijn paardje zou proberen een allermansvriendje zijn, en in de loop van de tijd zijn voorkeuren laten merken, hij probeer eerst met iedereen vriendjes te worden Ach gut , dat lukt dus niet en uiteindelijk blijven er een paar potencieele vrienden over daar pikt hij er 1 of 2 uit die hij tot zn beste maatjes rekent.

Hij valt zeker op vrouwen Kusje , maar heeft toch enkele nichterige karakter trekjes, die hij niet onder stoelen of banken steekt.

Als hij eenmaal zn vrienden gevonden heeft is hij erg bezitterig en jaloers aangelegd, kan dan als echte stoere man voor de dag komen en indien nodig (liever niet natuurlijk, maar wie niet wil luisteren moet maar voelen) een paar fikse tikken uitdelen Blauw oog . (maar dan heb je het ook echt verdient).

Verder is het iemand die van mooie spulletjes houdt en zn huis volgens de laatste trends heeft ingericht, dure merkkleding draagt en bij uitgaan graag in de picture staat. Cheese!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 12:32

moonlight zou echt een vrouw van het type grote bek-klein hartje zijn. Over alle nieuwe collegas roddelen en flink bekritiseren, maar als je haar beter leert kennen gaat ze voor je door het vuur. S'ochtends een flink ochtendhumeur, en de hele dag humeurig als ze ongesteld zou zijn.
Gaat graag even naar de buurvrouw voor een praatje, maar blijft liever in het kleine dorpje waar ze woont. Kan ook flink onzeker zijn, al zou je dat op het eerste gezicht niet denken.

Henk zie ik als een 18-jarig jongetje wat er best mag zijn, in zn vriendenkring doet ie flink stoer en haalt ie vanalles uit, zo samen kun je ook serieuse gesprekken hebben en blijkt ie best slim te zijn. Ook heel goed in sport, daar heeft ie veel plezier in.

Sienna zie ik als een meisje van 11 die al best wel volwassen overkomt omdat ze vrij groot is en heel rustig. Een buitenbeentje, heeft niet echt een plek in de groep en laat haar makkelijk wegpesten.
Toch waardeert ze wat gezelschap wel, maakt niet uit van wie, een koe of een hond.
Ze heeft nog een flinke ontwikkeling te gaan, zo in de puberteit, en daarna zal duidelijk worden of ze een eigenwijs typje wordt die zich van niemand wat aantrekt, of die zich aan een goede vriendin aanpast en een meelopertje wordt...

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 12:46

Thiemen zou dan homo zijn en hij zou traag van begrip en een beetje dom zijn *LOL*

siena
Berichten: 98
Geregistreerd: 08-09-04
Woonplaats: hernen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 13:02

siena zou een dromerd zijn. ze zou een buitenbeentje zijn maar toch wel een paar goede vrienden hebben. en ze zou snel van zich af bijten. een beetje een kattenkopje

Don't hate yourself in the morning,
Sleep until noon!

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 13:17

Haha hoe kom je hier nou weer op? Lachen

Kyra: Kyra zou op mij lijken. Haha! Beetje eigenwijs, niks aantrekken van trends en dergelijke, zou gewoon zichzelf zijn. Ze zou hard werken, maar alleen wanneer ze daar zin in heeft. Tong uitsteken

Sammy: Is een allemansvriendje. Ze vindt iedereen aardig, wil met iedereen vrienden blijven. Zij zou degene zijn die ruzies en conflicten oplost en altijd haar best doet voor iedereen. Moeilijk boos te maken, maar lukt dat wel, is ze behoorlijk eigenwijs.

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 14:02

Dolly zou volgens mij echt zo'n tutje zijn, mooiste meisje van de klas waar iedereen op valt, maar ze weet het zelf ook en gedraagd zich er ook naar. Alleen het beste is goed genoeg voor haar Tong uitsteken

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48360
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 14:42

Banjer zou een evenbeeld van mij zijn... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 14:46

Een slim tuttig tutje dat iedere dag met een mantelpakje naar haar werk gaat. Haar donkerbruine haar in een knotje, en ze jankt om een gebroken nagel.

Vraag me niet waarom Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, Charat, HighFly_, XxMariellexX en 132 bezoekers