Eindelijk weer eens gesprongen!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Eindelijk weer eens gesprongen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-04 22:47

Tja, niet met mijzelf erop jammergenoeg maar misschien komt dat ooit nog weer een keer. Scheve mond

Ik, als echte dressuurmuts durf niet meer te springen dus heb vandaag weer een stalgenoot bereid gevonden om Niels te springen.....
Mijn paard vindt het erg leuk en kan het nog aardig goed ook, en ik wil hem af en toe ook even lekker laten springen..vanavond was oefenparcour bij ons op stal dus stalgenoot lief aangekeken en die heeft hem even tussen zijn 4de en 5de paard door gedaan...

Hij liep lekker en de oortjes gingen alweer guitig naar voren bij het losrijden.....hij heeft niet zo heel lang gesprongen omdat het alweer een tijdje terug was maar eindigde toch met 1m ongeveer. OK dan!

Wel was hij helemaal kapot hierna, is natuurlijk wel wat anders als dressuur, moest hem zowat zelf terugdragen naar stal Bloos Knipoog

Maar ik ben trots op hem, hij deed het goed. En wederom kriebelde het weer een beetje om zelf ook weer een poging te doen....helaas als ik morgen wakker wordt is die kriebel allang weer verdwenen en zal het wel weer een tijdje duren voordat ik genoeg lef verzameld heb om het zelf eens weer te proberen..... Scheve mond

Veni, vidi, vici


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, LuckySeven en 191 bezoekers