even water verschonen.....dacht ik duss...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-01 14:28

Gisteren was ik lekker wodan z'n stal aan het mesten,want hij kwam op koolzaadstro te staan.Dus ik een nieuwe baal en in z'n stal gegooid en het kuilgras wat nog in m'n waterbak zat eruit gehaald.Voel ik toch ineens iets diks in m'n hand wat nooit kuilgras kon zijn. Ik kijken en had ik z'n een muis in m'n hand die in de waterbak was gevallen. Blah! ik vind het zo vies dan ik hem liet vallen en hem later met de mest vork eruit heb gehaald.Nu kijk ik steeds z'n waterbak goed na of er niet weer een muis in zit.
Hebben jullie ook al zoiets mee gemaakt?


iris17

Berichten: 1602
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Haaren / Oisterwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 14:33

Ik moest eerst bij mijn stageplaats de drinkbakken controleren omdat het erg warm was en toen vond ik ook een dode muis in de bak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echt heel smerig!!!!!!!!!!

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 14:37

Ik vond een keer een dode ekster in de waterbak in de wei. Echt ranzig!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 15:57

ja, das niet echt frips nee...... Misselijk

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 16:14

Getver...
Ik heb wel es zoiets gehad, dat ik oude schoenen aantrok, en daat zat helemaal in de punt een dooie muis Misselijk Misselijk Misselijk ik heb ze gelijk weggegooid Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 16:59

Vies he? Afgelopen maandag lag er ook een dode muis in Pablo's drinkbak. Zo goor, hij zat onder de klepel dus ik zag er van diepootjes onder uit steken Misselijk Gelukkig heeft iemand hem er voor me uit gevist en ik heb daarna de drinkbak helemaal schoongemaakt.
Afgelopen was er een musje in de drinkbak verdronken. Die was er in gaan badderen denk ik want het was heel warm weer en die zat dus echt klem onder de klepel. Ook toen was er gelukig iemand zo behulpzaam om het arme beestje er uit te halen want ik moet daar echt van Misselijk
Als ik alleen zou zijn op stal zou ik ze er wel zelf uithalen maar liever niet.
Ik controleer dus ook elke dag de drinkbak.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 17:17

Een keer in het najaar had mijn man mijn rijlaarzen buiten gegooid. Ik nam ze de volgende dag mee naar achteren, zadelde mijn paard op en wou toen mijn laarzen aantrekken, maar ik voelde dat er wat onderin de laars zat. Dus ik stak mijn hand erin en voelde iets kouds en nattigs, ik dacht eerst nog dat het een paar vieze natte zweetsokken was......... ik haalde die sokken er uit en toen zag ik pas dat het een PAD was......... GATVER!!!!!!!!!!!!!Ik heb staan gillen van de schrik, iedereen kwam eraan rennen en ze lagen allemaal in een deuk. Sinds die tijd kiep ik eerst mijn laarzen altijd om voordat ik min voet erin durf te steken ..... griezel griezel......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 17:25

Misselijk Op mijn oude manege had eens iemand zijn laarzen op stal laten staan. Ze doet de ze de volgende dag aan en voelt er wat in zitten. Ze doet de laars weer uit en gooit hem leeg. Zater er 3 dode babymuisjes in. Nog helemaal kaal dus die waren waarschijnlijk in de die laars geboren. Was echt heel akelig. Zodra ik maar denk iets te voelen in mijn laarzen denk ik meteen terug aan dat voorval.

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 17:30

onze paarden poepen wel eens in de drinkbakken, dan drinken ze duz niet meer daarom controleren we elke dag of het nog schoon is! Maar das ook ranzig hoor!

favo

Berichten: 416
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: gem.ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 20:30

Ik heb wel eens mijn rijlaarzen aangetrokken, toen ik opeens krakkkk hoorde. Ik schop die laars weer uit en wat blijkt, zat er een grote zwarte kever in.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 20:34

In amerika zaten allemaal eekhoorntjes bij de stallen en we hadden in de paddock een hele grote waterbak (soort badkuip) staan, en toen was er daar een eekhoorntje in gevallen... die was verdronken en toen zag je hem in dat heldere water drijven.... ugh....

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 21:32

Vorige week ben ik nog (met m'n nieuwe laarzen notabene) uitgegleden over een dooie muis. IIIEEEKK, heel mijn laars onder de dooiemuisprut en muis geplet in mijn stal. Moest ik hem nog zelf weghalen ook: Getverdegetverdegetver Boos!

Toos paardloos

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 21:36

was het een dooie muis? Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 21:50

ieuw Misselijk niet echt fris nee
getsie
dat je telkens kijkt is logisch
ik had eerst een spin in de laars zitten (van helen maar ik trok ze aan) en er zat eerst bij helen op de wc een wandele tak en de komende jaren (5 ongeveer) heb ik altijd nog achterom gekeken of er een wandele tak zat
Misselijk

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 23:06

heel vaak joh Lachen vaak muizen in het water en das heeel snielig Boos! maarja komt idd voor, gooi ze altijd in het putje waar de plas van de ezels in loopt.
pak ze altijd aan de staart, gaat het snelst.

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 12:41

hai,

zo hadden wij op onze oude stal vaak ratten.
soms stond ik 's avonds te toileteren of te vlechten en liepen ze zo boven je hoofd langs, echt heel vies....

maar zo lagen er ook geregeld in de waterbak van mijn paard (grote speciekuip) dode/verzopen ratten....

echt heeeel smerig!!!

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 12:58

Bah,vieze verhalen!IK ging een keer bij ons op stal een paar balen stro van de zolder afhalen en toen lag daar naast/onder een strobaal een hele grote dooie rat!!!!!!!!Zo smerig Misselijk Misselijk
Op stal waar ik sta lopen in de zomer ook heel veel kuikentjes en ik liep langs de stallen met mijn zadel in mijn handen en dan zie je die kleine beestjes niet lopen en toen hoorde ik zo * krak* onder mijn voeten,ligt daar een plat kuikentje,echt heel zielig,maar ik kon er ook niks aan doen.Mijn paard en een paard van een vriendin van mij die stonden naats elkaar op de poetstplaats en toen stonden ze allebei tegelijk op een kuikentje,toen kwam alles eruit.....echt heel zielig,maar die beestjes lopen altijd onder de paarden door en ze letten echt niet op!

liefs layla d

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: layla d op 2001-11-25 12:00 ]</font>

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 13:21

Toen ik op de manege manegepony's aan het uitmesten was kwam ik ook zo'n dooie muis tegen Misselijk

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-01 14:19

gatver! je beleefd het dus eigenlijk best wel veel.als ik 'savonds bij m'n paardje kom en ik ga mesten hoor ik wel eens z'n piep geluid van zo'n muis en dan schrik ik al. ik kan ze niet zien,want ik moet door een best wel donker stukkie schuurheen en ze zitten daar ergens.Wat me wel opvalt is dat die muizen/ratten best wel vaak in waterbakken zitten zoals ik dat nu allemaal lees. Misselijk . zo vies.

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 14:37

eerst wou ik stro gaan pakken toen lag er een dooie egel tussen.. zielig!!

mijn vriendin had met het uitmesten ineens bijna met de riek een dooie muis geprikt bah!!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 19:00

Ik had laatst een levende VIS in een van de drinkbakken in de paddock.. god mag weten hoe die daar in is gekomen. Hij had geen vleugels... Schijnheilig

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 19:14

Ik moest laatst op stage de drinkbakken controleren, lag er een dooie kip in ieeee

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange29, Celebi, maj0, Mutti, tienus63 en 156 bezoekers