Wat is het gaarste wat je ooit iemand hebt zien...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 18:10

Vorig jaar reden we met de koets langs de Maas. Van de andere kant kwam een groep fietsers en van achter ons een auto met grote haast die...(je raad het al)gewoon zich tussen fietsers en koets door perste waarbij de rechter buitenspiegel Rimaicka tegen het hoofd raakte! De eigenaresse is een vrouw van 65, maar ze heeft zitten schelden op de bok! Haha! Gelukkig is Maicka wel zo koelbloedig om even dr hoofd te schudden en vervolgens gewoon door te wandelen alsof er niet gebeurt is. Tong uitsteken

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 22:25

Maffick en edwine waren altijd aan het kloten over de stal heen en weer, vooral Maffick probeerde altijd Edwine te bijten...
Tot Edwine dat een keer zat was en haar tanden in Maffick's voorhoofd zette... ze beet goed vast en trok zo een stuk vel van zn hoofd mee Misselijk

Toen heb ik echt even staan te kijken van: HUH ?!

Donderwolkje

Berichten: 757
Geregistreerd: 16-09-04
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 22:39

Twee dingen.

Van mensen: Dat ze mij en mijn pony gingen bekogelen met steentjes,
kleine kl*te koters! Boos!
Waren die mooi wel even bang toen ik keihard op ze af racede }>
En dan die ouders van die koters! Die waren nog erger; hun kinderen te
verdedigen terwijl ze wisten dat ze fout zaten!

Van paarden: Een stelletje kl*te knollen die mijn pony volledig inelkaar hadden gebeten en getrapt! Boos!
Niet gezond meer!
Deden ze anders nooit, maar nu moesten ze het haar in één keer verschrikkelijk moeilijk maken Verward
Ze is de rest van haar leventje bijna nooit meer bij die kudde in geweest.
Alleen nog een keer als een soort van laatste afscheid.

ach, sommige wezens....

Effy

Berichten: 1280
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 22:48

Springwedstrijd. Paard luisterde niet of sprong niet goed oid, en kwam het 2e parcours met bloed op z'n kont binnen. Was met een of ander voorwerp (ws een hark) op z'n kont geslagen omdat ie niet over de hindernis wilde. Uiteraard is deze combinatie niet gestart en heeft de jury rapport opgemaakt.

We hebben het hier trouwens over volwassenen. Een vader en z'n zoon, waarvan pa niet alleen het paard tiranniseerde maar ook de zoon, die vol schaamte de ring binnen kwam omdat hij moest van pa... Volwassenen, zowel vader als zoon.

trisca

Berichten: 5744
Geregistreerd: 29-09-04
Woonplaats: Nieuw Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 17:03

ik was foto's aan het maken en radonja kwam er zo op;

Afbeelding

zal ie me nou in de maling nemen? Haha!

Selena87

Berichten: 1635
Geregistreerd: 13-06-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-04 23:20

hahahahahahahaha die foto dat gebeurt echt maar 1`keer in je leven dat je er zo 1 schiet.
Maar sommige dingen die ik lees gewoon afgrijselijk hoe halen mensen dat in hun hoofd :S
Haha ik moest wel hard lachen toen ik las van dat meisje die bij die verzorgpony de manen in laagjes knipte en er krulletjes in zetten dat is idd ontzettend gaar.
Maar toen ik las van dat paard dat geslagen was met de hark echt tranen in me ogen ik vond het afschuwelijk zielig

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 23:26

Kheb heel wat rare en gare dingen gezien, maar een Grand Prix amazone die met S&T, slof (aan de stang), stootteugel (aan de stang), sperriempje om de tong en onderkaak om de tong binnenboord te houden, twee paar sporen en twee zwepen en zelf met een bandage aan het zadel vastgebonden aan het rijden was op een 4jarige hengst sloeg toch echt wel alles hoor...

Selena87

Berichten: 1635
Geregistreerd: 13-06-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-04 23:29

werkelijk ongehoord stelletje gekken af en toe he! Boos!

Ethelate

Berichten: 21122
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 23:45

Missouri schreef:
Kheb heel wat rare en gare dingen gezien, maar een Grand Prix amazone die met S&T, slof (aan de stang), stootteugel (aan de stang), sperriempje om de tong en onderkaak om de tong binnenboord te houden, twee paar sporen en twee zwepen en zelf met een bandage aan het zadel vastgebonden aan het rijden was op een 4jarige hengst sloeg toch echt wel alles hoor...

Hoe zat dat dan allemaal bevestigd?

Het gaarste...
Toen mijn pony in een vreselijke ontuitstaanbare bui wel zo vervelend was, tijdens een clubles, en iemand aan de kant zei dat die dat wel even op zou lossen. Zo'n typetje die dacht dat ze alles aan kon en de beste was enz...
In nog geen 5 minuten heeft ze voor en achter het zadel gezeten, aan zijn nek gehangen en kreeg ik hem terug met de woorden: wat een k*tpony. De halve kantine lag volgens mij blauw onder de tafels Haha!

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 23:53

Ethelate schreef:
Hoe zat dat dan allemaal bevestigd?


Heel creatief Haha!
Slof door de iets grotere 'ringetjes' van de stang (was geen pompstang, meer een soort van Thiedemann of Pelham-achtig ding), stoot aan de stang zelf, sperriempje zat gewoon om de tong en onderkaak vastgebonden.
Wie niet sterk is moet euh... Schijnheilig

Ethelate

Berichten: 21122
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 00:14

zich zelf vastbandageren...
tjee,... je hebt creatieve mensen,...

m_forest
Berichten: 121
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Best

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 21:04

ik heb wle eens gehad, wat ik met een pony gaan rijden, toen ze ergens van schrok!
Ze ging midden op de weg staan.
ze is nog wat bang voor vrachtwagens en tractoren, dus voor die dingen schiet ze wat vooruit.
maarja toen ze dus midden op de weg ging staan kwam er een vrachtwagen aan, en ik dacht die stopt wel even om mij te laten werken, maar neeeeeeehj hoor hij bleef en bleef maar doorrijden.
Nog een stukje en hij had me de kruising opgewerkt.
Nou ik wist niet wat ik daarvan moest denken, als je en op holgeslagen paard ziet midden op de weg ga je hem toch niet nog een beetje op zitte jagen, of licht dat aan mij...?!

m_forest
Berichten: 121
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Best

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 21:05

sorry voor de spelfouten

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 05:34

Ik was aan het mennen, en reed op een vrij smelle weg, met nog een wegversmalling zodat er maar een auto tegelijk door kon.
Vlak voordat ik die wegversmalling in wil rijden, schiet er nog gauw een auto voor, zodat ik Bill flink in moest houden. Tot mijn grote verbazing was het een busje, met een menkarretje erop en een trailer erachter.
Als het iemand is die geen bal verstand van paarden heeft is het al een stomme actie, maar van iemand die zelf ment mag je toch meer verstand verwachten.