hoe Kl*te kan een dag zijn

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

RedFlame

hoe Kl*te kan een dag zijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 17:50

hoe klote kan een dag zijn?
saai op school rottige proefwerken maarja leer je mee leven

eerst zijn bijna alle paardjes ontsnapt uit de wei en helemaal oververhit, dan valt me kruiwagen om Schijnheilig is me pony helemaal vies (niet dat dat zo vreemd is) wil ik het hoofdstel omdoen peerd ze um en gaat op het hoofdstel staan, dus zeg maar doeig hoofdstel (wat ik net een halfjaar heb, 1e echte mooie) nou is het kopstuk doordemidden en de rest onder de modder, dus dat word een nieuwe kopstuk kopen hopen dat ze dezelfde hebben, want om het hele hoofdstel zit een soort randje.
liep ze met een ander hoofdstel om natuurlijk voor geen meter en me les ging niet door , dankzij dit alles. agjah en nu zit ik hier lkkr lui achter de pc en moet ik huiswerk maken maar dat doe k lkkr niet Boos!

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 18:22

Haha dat is idd een klote dag
Arme jij...

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 18:25

Jee dat is een poedersuiker volgende dag gaat misschien beter Lachen

"If your horse says no, you either asked the wrong question or you asked the question wrong."

sparky5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 18:41

ik moet er stiekem een beetje om lachen maar vind het wel heel banketstaaf allemaal

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 19:08

Zo k*t dag heb ik vandaag dus ook,poedersuiker repetitie's op school Stoom uit je oren
Moeder chag krijg je nog ff de wind van voren van,veel huiswerk en dat maak ik nu ook niet geen zin in en ben moe en nu ook heél chag! Stoom uit je oren

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie