met mn mama naar dr 2e paardrijles geweest

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

meimei_

met mn mama naar dr 2e paardrijles geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 16:21

heeyy

vandaag ben k met mn moeder naar dr 2e paardrijles geweest.
de foto s staan bij haw, mn moeder voor de 1e keer op pony en die van vandaag zet ik zo op haw.
het ging heel goed:) ze moest door poortjes van pionnen rijden, ging ook wel goed haha ze ging helemaal stuk toen ie een pionnetje omverliep.

Ze doet t trouwens voor de bokkers die t niet wete, omdat ik begin 2005 een eigen pony (haflinger) krijg. en ze ook wil leren rijden en leren omgaan met een pony. Ook zodat ze t een keertje als ik bv echt niet kan dat ze t een dagje kan overnemen.
Eerst vond ze t super eng enzo maar eigelijk helemaal niet meer.. alleen hoeve uitkrabbe Tong uitsteken

dit was zo n btje mn vvd:D Ik heb er echt zo n zin in...(dat ik mn eige pony krijg) Voor mensen die nog tips hebben bij de aanschaf van een haf/pony pb!:) of reageren:D

haike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 17:39

Super!! Dat is nog eens dapper van je moeder, veel mensen beginnen niet meer op 'oudere' leeftijd. Ook leuk dat je een pony krijgt en dat ze daar zoveel mee wil gaan helpen, ben er maar blij mee.

sarah89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 17:43

wat heb jij een stoere moeder zeg! IK krijg mijn moeder niet eens op het paardje van mijn zus die echt niets doet! Superma!

Useful

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 20:10

Leuk..! Mijn moeder doet ook aan paardrijden nu rijdt ze denk ik 3 jaar..

Succes met het zoeken van een pony..

06-03-1997 Peppertree 15-06-2004, Rust zacht
Use B+10
Zazou B+11, L1+13, L2+14

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 07:32

leuk mijn moeder vermijd liever paarden, ze wil er niets van weten

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 07:53

Gaaf! Mijn moeder krijg ik er ook niet meer op, maar ze heeft vroeger wel gereden (en een flink ongeluk gehad waardoorze nu niet mer durft te rijden, want als er wat gebeurt kan ze haar nek meteen breken.). Heel veel succes met het vinden van een leuke haf Haha!

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 12:40

Mijn ma zou ik er ook met geen mogelijkheid op kunnen krijgen, maar mijn vader is zo'n 3 jaar terug ook met rijden op Des begonnen (geen les, maar gewoon rustige ritjes naar buiten, alles wat ie weet weet heeft ie van mij). Mijn vader is nu overigens 70!
Vorige week heeft ie voor het eerst (hij heeft het eerder geprobeert, maar toen wou Des niet helemaal) zelf de galophulpen gegeven en gegaloppeerd. Hij heeft wel eerder in galop gezeten, maar dan meer omdat Des er zin in had (humhum).
veel plezier met je moeder en veel succes met het vinden van een geschikte pony!

truusbertha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 22:25

Oh wat super van je ma!! Lijkt me echt heerlijk als je ouders interesse tonen! Veel succes met je paardje straks!!!

www.trec-soeren.nl

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 07:01

Super! Mijn ma die heeft ook een tijd iedere zondag op mn paardje gereden (ik gaf les) maar dat ging niet goed. Ze had geen zin meer ofzo weet het niet. Dus dat is wel jammer. Hopen dat jouw moeder het volhoud Lachen

"If your horse says no, you either asked the wrong question or you asked the question wrong."

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 16:26

best gaaf je me moeder vind paarden heel mooi maar der op hoo!maar!haha

Is dat nou liefde?ja maar soms kan het ook haat zijn.
Je ziet alles en je hart doet pijn,maareu jou leven hoeft niet hard zijn.
slaap......

JoeyBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 16:55

heel aardig van je moeder dat ze dat wil doen voor je ! (en voor je pony)
ik ben 20 en ben ook terug van 0 alles op m'n gemak aan't leren Lachen stilaan komen we er dus wel ! hehe

De TIJD is als een paard dat aan de grillen van onze spoorslag gehoorzaamt, tot wanneer het ons uit het zadel werpt.
Er is een Frummeltje op komst!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie