Voor het eerst les gehad met Razinda!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-01 15:12

Vandaag was het eindelijk zover, ik had les met Razinda! Gelukkig werkte het weer zomaar mee! Haha!

Maarten was er ook, die heeft gefilmd! We hebben eerst gezellig wat gegeten bij de snackbar en toen was ik bijna te laat voor mijn les. Een vriendin, waarvan ik al les kreeg op Jur, heeft me lesgegeven. Zij had Razinda nog nooit zien lopen, terwijl ze Razinda wel al vanaf veulen kent, wel leuk dus. Ik was heel benieuwd hoe ze Razinda zou vinden. Ze was gelukkig enthousiast en ik had erg veel aan de les. Ik moest het neusje er meer uit rijden en dat begreep Razinda eigenlijk heel snel! Niet normaal hoe dit paard alles snel oppakt en alles aanbiedt. We hebben ook een paar keer middendraf eruit gereden en ik heb geleerd dat ik haar lekker voorwaarts moet houden, maakt niet uit als ze daarbij een keer haar hoofd omhoog doet. En haar heel vlug voor mijn been maken. Het was een heerlijke les, en ik heb net met Maarten de video terug gekeken. Ik zag al heel veel verschil met de vorige keer dat ik gefilmd ben.

Nu zijn Maarten en ik even aan het opwarmen (nou ja Maarten, ik had het lekker warm gekregen van het rijden Haha!), en zometeen ga ik Jur nog rijden en we hebben nu de tv aan met geluid door de boxen van de stereo. Cool

Maarten roept nu uit: He Poedersuiker!! Ik dacht dat hij aan het 'vloeken' was maar hij zag gewoon een bus poedersuiker naast mijn bed staan! Haha! }> (voor de oliebollen Haha!)

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 15:27

He Maartje, fijn dat je les zo goed ging en Razinda zo goed voor je werkt! Lachen

HMMM lekker, heb je oliebollen?? Ikke wil ook!!! Vork Vork

Doe Maarten maar de groeten en vraag maar of ie d'r ff wat meeneemt richting het verre oosten.... Schijnheilig Haha!

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 15:42

haaaaa oliebollen JAMMIEEE. Ik heb al honger Vork .

Maare bij Antoine moest je ook al meer voorwaarts rijden Razinda heeft dus veel van haar moeder. Of is ze zelfs BETER *LOL* .

En nu wachten op de foto´s Party!! Party!! .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 15:48

Hee cool!! Leuk dat het zo goed ging!!
Enne, ik wil ook oliebollen met heeeel veeel poedersuiker!!!! Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 21:25

Wat leuk dat je zo lekker gereden hebt, en veel geleerd hebt. Heb je tenminste weer wat te doen van de week Haha!

Navragen is beter dan afvragen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 32 bezoekers