Een wonder....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-01 20:25

Ik heb een paard van 6 jaar, een KWPN er van 1.70m genaamd Norton, voor wie het nog niet wisten. Ik heb vanaf dat hij ingereden is alleen een beetje over straat gereden en op het land gereden. Hij is erg lomp, soms zo erg dat ie over zijn eigen voeten struikelt! Party!! Haha! Ik kwam op het idee... laat ik eens proberen een hindernisje op te zetten en hem te laten springen! Ik dacht.... dat doet ie NOOIT! ......

Ik ben begonnen met vijf balkjes neerleggen, hij tikte ze allemaal aan, maargoed! Toen heb ik een kruissprongetje gebouwd. Daar stapte hij overheen! Zonder hem om te gooien!!! Mijn vriendin was erbij en zei telkens: hahaha, zie je hem al springen??? Wij hadden allebei zoiets van: Norton is zo lomp en sloom, die springt toch niet, die loopt dwars door de hindernis heen. We hebben de hindernis steeds hoger gemaakt en na 20 minuten hebben we een hindernis van 70 cm opgezet! EN HIJ SPRONG! Ik wist niet wat me overkwam zeg! Ik zat erop en ik had echt zoiets van : HUH????? Hij had er echt plezier en ik weet nu dus dat ie het gewoon leuk vind! Hij was niet meer te remmen! Hij sprong en sprong en sprong! Lief he!? Ik had het gewoon echt niet verwacht! Hij had nog nooit gesprongen en vandaag in 1 keer .... 70 cm.

Wat is het toch een schatje!

Groetjes Linda