van afkijken kun je ook wel wat leren

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sushilla

van afkijken kun je ook wel wat leren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-04 19:44

Ik ben nu een paar daagjes bezig met het oefenen van compliment geven bij mijn shetlander, wat nog niet heel erg goed lukt. Nu was ik vandaag ik de wei en ging weer oefenen. Ik heb ook een andere pony van 1,5 jaar erbij lopen die ik regelmatig de hoefjes uitkrab.

Zo begon ik dus bij seronie (de shet) met hoefje geven. Libris die alles al een tijdje in de gaten hield ging erbij in de buurt staan. Ik zeg dus tegen seronie"voetje" en probeer hem in compliment te krijgen. Daarna probeerde ik het nog een keer. Ik zeg weer "voetje" en zie ik naast mij Libris zijn voet optillen, wat hij een tijdje vasthield, gaat hij in een soort vage compliment en ging hij daarna liggen en keek mij aan van "kijk baasje ik kan het wel" haha. Ik stond echt heel raar te kijken want ik heb hem niets aangeleerd want voor dat soort dingen vind ik hem nog iets te jong. Maar vond het toch wel erg grappig dat hij het van "afkijken" had geleerd.

Voortaan toch maar weer apart oefenen met seronie Haha!

btw heeft iemand nog een goede tip bij compliment? Want heb alle sites al bekeken.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie