Paard lekker los dankzij de regen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-01 21:49

Ik vond het nog veel te hard waaien om te rijden vandaag, dus heb hem los even lekker laten lopen. Het begon alleen heel hard te regenen en die uitslover was vast bang dat hij zou smelten. Neus over de grond en hoofd tegen de regen. De ene lange zijde dus netjes rechts gebogen, de andere links. De ene korte zijde wat terug (tegen wind) en de andere korte zijde juist meer voorwaarts. Hij heeft dus lekker lopen stretchen in zijn eentje Haha! Ik moest alleen wel erg lang wachten voor hij droog was en zijn dek weer op kon, en ik was net zo nat als hij. Maar terwijl hij lekker onder zijn zweetdek stond te eten, liep ik daar rond in mijn natte kleren. Maar ja het is beter dat ik verkouden wordt als hij. Toch maar er aan denken weer een stel droge kleren in de auto te gooien. Lachen

Navragen is beter dan afvragen.


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 22:54

Dat doen min paarden ook altijd, zo met die neus over de grond! Lachen

Ik heb trouwens lekker droog gereden vanavond! Het waaide wel wat, maar verder niets! Cool

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 21:41

grinnik!
bekend fenomeen die hekel aan regen + wind! Ben met Woody eens 100 meter achterwaatrs gegaan omdat ik tegen de regenb in moest wat mijnheer niet wilde, maar er was geen andere weg naar huis! Mijn pa zag het op een goed moment en kwam toen met een doorwerkersjas aan en 1 voor mij en een paraplu, haha! Ging 'ie met de paraplu boven Woody's hoofd met me mee lopen, lief he?! Anders moesten we 600 meter achterwaarts!!! en dan te bedenken dat mijn pa doodsbenauwd is voor paarden Bloos

gelukkig hoef ik zelf nooit zo lang met natte kleren te lopen omdat ik dichtbij huis zit, maar evengoed ben je al erg snel door- en doorkoud!
Meteen even onder de douche spingen helpt bij mij het beste om de kou kwijt te raken!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ballard_L, Dartel, Domi_94, Elegance_, Lanoca, Maanon_, Nanu, noukso, Ptl4ever, Salinah, Schrompeltje, Selina, Telpeva, xMagnum en 127 bezoekers