boos op je paard..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 13:51

Meestal of bijna wel altijd ligt het aan de ruiter , de ruiter maakt fouten het paard reageert erop

Shetfan

Berichten: 1590
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Amsterdam en Beusichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:26

Sosm heb ik wel eens tijdens het rijden ook weer dat hij zo loopt te kloten. Dan wordt ik ook wel boos. Als ik hem dan een ruk geef omdat hij gewoon doordramt, gaat hij briesen en is ineens heel braaf... :S

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:28

jij rijd zeker op een shet, of niet dan

wendytj4h
Berichten: 312
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 19:29

Pff vandaag nog....grr.... Als mijn paard hengstig is of moet worden dan haalt ze het bloed onder je nagels vandaan. Ze vind alles opeens eng. Ze is altijd vervelend zijn met rijden als ze hengstig is. Als ik een volte wil maken probeert ze altijd zo onder mij vandaan de andere kant op te lopen. En dan helpt een tik met de zweep niet daar reageert ze niet eens op. Als ik haar hoeven wil invetten dan gaat ze expres lopen schrapen zodat ik een knie in mijn gezicht krijg. En als ik haar dan een klap(en die zijn soms echt heel hard) geef omdat ze moet ophouden met schrapen gaat ze gewoon net zo hard door. Ik weet niet volgensmij heb ik een sadomasochitisch paard.
Dus als ik uit mijn slof schiet heeft het toch geen zin dus het gebeurt niet meer zo vaak.

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 21:08

ik heb dat wel vaker maar meestal ligt het aan me zelf Bloos
En dan reageer ik me met schelden af op mn paardjes Schijnheilig
Eigenlijk niet goed maar helaas