na 2 en een halve maand weer gereden!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hetismij

Berichten: 3344
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Bosch en Duin

na 2 en een halve maand weer gereden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 19:51

hallo, mijn paardje is zoon 2 en een halve maand geleden geopereerd omdat er een heel klein botje in de weg zat in haar been waardoor ze steeds kreupel werd. ze heeft nog een week na de operatie in bodegraven gestaan en daarna heeft ze 2 weken boxrust gehad bij ons op de manege. toen mocht ze weer stappen en de laatste week longeren. nu is ze vorige week teruggegaan naar bodegraven voor controle en krege we te horen dat we weer rustig mochten opbouwen (we zijn als sinds januari bezig)

dus ik helemaal blij en maandag voor het eerst er weer op..het leek net alsof ze nog kreupel was..maar dat was gelukkig niet zo!! ze was gewoon heel stijf en zoekend. net alsof je op een 3 jarige zit die net ingereden word. onwijs zoekend naar je hand en alles maar het ging wel onwijs goed

vandaag ook nog ffies een kwartiertje gereden (was vanochtend al gelongeerd) en dat ging heerlijk ik ben gewooon zoo blij met haar

niet dat jullie hier iets aan hebben maar ik moest het ff kwijt omdat ik zo bang ben geweest om haar te verliezen en nu is toch alles weer goed gekomen *LOL*

Chanelletje

Berichten: 848
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Kartonnen doos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 19:54

Tuurlijk hebben we er iets aan..
Mijn humeur wordt hier altijd happy van! Haha!
Super dat je weer een beetje kunt rijden! OK dan!
Je kunt ook niks anders verwachten als ie goed verzorgt wordt. *LOL*

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 19:55

Gelukkig maar! Ik zit nu in hetzelfde parket, mijn paard heeft haar griffelbeentje op 2 plekken gebroken, en die wordt volgende week geopereerd...... Wil je me op de hoogte houden, dan weet ik misschien ook een beetje wat me te wachten staat!

hetismij

Berichten: 3344
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Bosch en Duin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 20:03

Gulpje schreef:
Gelukkig maar! Ik zit nu in hetzelfde parket, mijn paard heeft haar griffelbeentje op 2 plekken gebroken, en die wordt volgende week geopereerd...... Wil je me op de hoogte houden, dan weet ik misschien ook een beetje wat me te wachten staat!


wat rot dat ze haar griffelbeentje heeft gebroken!! waar word ze geopereerd??

ik zal je wel op de hoogte houden hoor! tot nu toe gaat het erg goed met haar ( ze heeft alleen wel een erg dik buikje gekregen Schijnheilig van al dat op stal staan)

het voordeel van dat ze nou weer zeg maar "opnieuw" ingereden moet worden is dat ik het nu helemaal zelf kan doen (in het verleden heeft ze zoveel ruiters op haar gehad en is ze erg hard in de mond geworden)

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 21:00

Haha! Dat dikke buikje groeit bij Dees ook dagelijks Haha! Ze wordt in Woudenberg, bij de Vallei geopereerd.
Heel fijn in ieder geval dat het goed gaat met je paardje, en als er opvallende dingen of wetenswaardigheden zijn dan hoor ik die graag van je!!

truusbertha

Berichten: 162
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Dieren (joepie eindelijk!!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 23:23

Had je geen spierpijn voor het eerst rijden na twee maanden?!

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 07:59

Zoo dat is leuk Lachen Gelukkig dat hetallemaal is goed gekomen en veel plezier met opnieuw inrijden Knipoog

hetismij

Berichten: 3344
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Bosch en Duin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-04 21:53

truusbertha schreef:
Had je geen spierpijn voor het eerst rijden na twee maanden?!


mijn paard jah..voor haar was het 2 maanden geleden..voor mij 1 dag Bloos

Milka

Berichten: 2112
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 08:04

Echt geweldig voor je!
Ik weet hoe je je dan voelt...heb zelf 2 maanden geleden ook in precies t zelfde parket gezeten en ook ik was dolblij dat ik na 3 maanden rust weer mocht gaan rijden.

hetismij

Berichten: 3344
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Bosch en Duin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-04 22:02

EmiHedio schreef:
Echt geweldig voor je!
Ik weet hoe je je dan voelt...heb zelf 2 maanden geleden ook in precies t zelfde parket gezeten en ook ik was dolblij dat ik na 3 maanden rust weer mocht gaan rijden.



heerlijk is dat he! ik heb het gewoon gemist om op haar te rijden (ik ben gewoon te verwend met nog 2 andere paarden maar goed)