Zwarte piet belt naar de telefoon van de juf

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-01 12:24

De kinderen van groep drie zijn vandaag gebeld door de cadeautjes piet. Hij heeft de boot gemist zo schreef hij ons gisteren in een brief. Alleen hij had ook alle cadeautjes voor de kinderen van onze school bij zich. Kortom grote paniek.
De kinderen vonden het helemaal geweldig dat de zwarte piet naar ons belde..
“Christianne, hoe weet de piet jouw telefoonnummer?” Ja dat wist ik natuurlijk ook niet. Maar Erik kwam met de oplossing. Er is ook een bel-piet, dus die wist natuurlijk mijn telefoonnummer.
De piet vertelde dat hij de boot van Sinterklaas had gemist omdat hij zich had verslapen.
Hij had de sint wel gebeld, maar die nam niet op. (Ja die zat natuurlijk al op de boot.)
Manou vertelde de piet nog dat ze verliefd was op hem. Piet was helemaal beduusd, het was even stil aan de andere kant van de lijn.
Ook toen de piet al opgehangen had waren de kinderen nog helemaal opgewonden van het feit dat de piet naar de telefoon in de klas belde. Ze beloofden hem om nog brieven te sturen met ideeën hoe hij toch nog in Nederland kan komen.


Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 12:34

hahahahaha!
geweldig wat een idee!
zo vierden wij vorig jaar sinterklaas bij mijn schoonouders en ging mijn zwager op een goed moment nar boven met de mobiele en belde dus ook als sinterklaas naar mijn schoonouders!
GEWELDIG!

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 19:08

Ik had aan kleuters mijn interactieve verhaal verteld over kleine piet die als "verstekeling" (woordenschatuitbreiding *LOL* ) mee ging op de boot naar Nederland... Ook een groot succes!!!

Ik dacht altijd dat ik geen fantasie zou hebben, maar volgens mij komt dat vanzelf!

Leuk, he!!! Zulke thema's? En dan die snoetjes, ze hebben ook overal een oplossing voor!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 21:26

haha de belpiet
ze weten nog meer dan jij
die Erik heeft je mooi eruit geholpen zeg

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, atilla en 5 bezoekers