Bezoekje(s) aan stal noordereind

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tanjake

Berichten: 1049
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: België

Bezoekje(s) aan stal noordereind

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 21:34

Eigenlijk is het een verslag van een weekje. Ik ben vorige zondag eens op bezoek geweest bij Femke (Kimmie261) om kennis te maken met haar en haar manier van werken. Het was echt fijn, wat een lieve vrouw! Ik had al een tijdje niet gereden en ze bood me aan om eens op diknekje te stappen... wat een leuk dier is het toch, hij is niet alleen mooi maar ook super lief en nuchter en... Lovers Intussen ben ik er nog tweemaal geweest, dinsdag en vandaag en beide dagen een lesje genomen van haar. Dat is me echt 200% bevallen! Ik vond het eerst een beetje eng, alles was nieuw Bloos maar het was echt super fijn. Vandaag is Femke er ook even opgegaan, goh mijn mondje viel toch wel een beetje open, hij kan echt best leuk lopen, was een plezier om naar te kijken. En ik ben echt gelukkig dat ik terug aan het rijden ben, vond het echt een vreselijke tijd zo paardloos.

Rest me nog maar een ding te zeggen, dank je Femke OK dan!

En jullie kunnen nog wel wat verslagjes verwachten de komende tijd Cool maar wou nu gewoon even delen hoe blij ik wel niet ben dat er terug paarden in mijn leven zijn


rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 10:37

Fijn joh dat je na zo'n lange tijd weer gereden hebt!
Ben benieuwd naar je volgende verslagen Haha!

Rona, Linanda en Oackly

orban

Berichten: 2145
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: balen(belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 10:53

Tof voor je dat je terug aan het rijden bent gegaan.En diknek is echt wel lief hé mijn anda komt ook van bij Femke. Nog veel plezier bij Femke maar dat zal wel lukken zeker.

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 10:55

Wel een dag te laat é Knipoog. Er ging donderdag al een verslagje komen en ik vond niets Tong uitsteken ... Jij gemenerd Lachen

Fijn voor je dat het zo leuk is en dat je terug kan knolhobbeltjes doen *LOL* .

finn

Berichten: 799
Geregistreerd: 21-06-04
Woonplaats: westland (monster)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 15:37

wat leuk om te horen
ben wel benieuwd naar volgende verslagen
lijkt me ook wel leuk om te horen wat je doet in de les

een dag niet gelachuh is een dag nie geleefd

terug van weggeweest

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 15:57

Dan zal ik je een van de dagen wel is zien als ik voor die Lange kom (die andere Anda) Ben er nou enkele dagen niet geweest met dan m'n Welsh dinsdag onder het mes is geweest en op stal moest blijven, heb hem heeldere dagen verwend met vanalles en nog wat, vandaag mocht hij weer naar buiten maar hij had zojuist koliek verschijnselen dus denk dat ik het vandaag weer niet ga halen tot bij Fem. Boos! (sorry Femke, maar mijn opaatje gaat echt voor àlles)
Heb Lange overigens maandag laten springen aan de longe, hij heeft talent. Haha!

Wanneer ben je weer op Noordeneind?

marjoleinie

Berichten: 1521
Geregistreerd: 20-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 16:50

lekker togn hopelijk heb je weer veel plezier OK dan!

Tanjake

Berichten: 1049
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-04 17:01

Ow zie net dat ik een foutje heb gemaakt in de stalnaam, het in namelijk noordeneind maar dat doet er nu niet zoveel toe.

Finn wat ik zoal doe in een les, goh heb er nog niet veel gereden he. En eerst maar eens de conditie terug wat beter krijgen want die is echt vreselijk Bloos! , en verder toch nog wat meer vertrouwen krijgen en fouten die ze me hebben aangeleerd corrigeren. Maar Femke geeft echt fijn les hoor, krijg je een duidelijk beeld waarom je iets doet, en ze vind het heel belangrijk dat je het begrijpt en ook dat je het voelt.

Loolapelooza, je Welsh onder het mes? Wat had hij dan? En ik ben vandaag terug op Noordeneind geweest, wanneer ik nu terug ga weet ik nog niet zeker... Maar zie je daar dan waarschijnlijk inderdaad wel eens.

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 10:48

Ja, die had een kieswortelontsteking achterin z'n mond, was een heel gedoe allemaal ... hij mocht niet buiten want m'neer mocht geen ruwvoer eten ik heb hem dus heeldere dagen verwend dat ie zich niet zou vervelen en potten slobber voor gemaakt tegen de honger.
Maar nou mag ie weer buiten dus heb ik weer tijd, alleen had ie gister ineens koliek dus heb ik een paar uur observatie vanop afstand gepleegd. (al bij al "loos" alarm, beweging heeft hem goed gedaan)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ashkerlon, Moossie90 en 33 bezoekers