heb de hele week al het ziekenhuis gezien, en donderdag en v

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-01 18:32

Ja het is waar.... maandan dinsdag en woensdag moest ik naar het ZH.

begin nu een echte ziekenhuis miep aan het worden.
ik moest vandaag op controle voor me vinger die ze gisteren hebben opengenseden, en nu op controle, was de chrigrug helemaal niet zeker van de vingen.

zag er niet echt goed uit, en bij me nagel is het slecht. Hij is ontzettend voorzichtig omdat en ontstekin in de hand heel snel naar boven kan toe slaan.

ik moet morgen dus weer naar de chrirug en wanneer het dan niet cverbeterd is wordt is ook bij me nagel opengesneden Huilen Huilen
weer spuiten, en daar ben ik zo bang voor, me vinger is nog steeds dik en doet auwwa.

heb nu door de tetanusspuit mega pijn aan me schouder en ook pijn aan me pols.

Jeezus wat een pest jaar is dit toch Boos! Neem wel een abbonement op pech, ongelukken en het ziekenhuis.

lara

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 19:21

Ow, JAKKES zeg Huilen

Heel veel beterschap.. en ik ga weer voor je duimen! En dan moet het morgen wel helpen!!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 19:49

d
Laatst bijgewerkt door janna op 01-04-22 07:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 19:58

Ik weet precies hoe het is, in de ziekenhuizen.
Op een gegeven moment was ik er zó vaak geweest, ik ging zoeken naar iets in het ziekenhuis wat leuk was.
Bijvoorbeeld een praatje maken met de balie-mevrouw als ze ff tijd had, en dan lol maken over van alles.
Een praatje met een patient kan ook, maar die kijken vaak zo shagrijnig, kan het best begrijpen als je je niet lekker voelt.
Ik kwam twee maanden terug op de ARTI (afdeling voor kankerpatienten in Arnhem) en zag daar dezelfde bali-juffrouw als drie jaar terug. "Hee!", zei ik, "Jou ken ik nog van de vorige keer!"
Zegt ze: "Jammer genoeg, dat betekent dus dat je eerder hier hebt moeten zijn voor bestralingen of iets dergelijks..."
We hebben gezellie gepraat en ze zegt me nu altijd gedag als ik langs kom, echt leuke meid.
Gisteren was ik bij het GAK voor een herkeuring, ik had een andere arts, kende hem nog niet. Bleek een hele aardige man te zijn, en nog knap ook!
Maar een paar jaar ouder dan ik, mooie ogen, nou ik heb genoten van het gesprek grijnz.. *LOL* Zo zie je nog eens knappe mannen haha.
Niet dat mijn eigen man niet knap genoeg is, die wint het nog altijd van iedereen, maar als je naar het GAK moet is een lelijk onaardig persoon nou niet echt bevorderend voor je humeur Haha! .
Tijdens de chemo (die ik altijd rond het middaguur heb) krijgen we om 12.00 uur broodjes, een soepje en soms een appel.
Als ik geen zin heb in 'gezond', stuur ik Peter naar het winkeltje voor een heerlijke Mars of Twix, en dat is echt genieten!
Tja, zo probeer je er toch maar wat van te maken.
Ziekenhuis is nooit leuk, maar soms... soms maak je er leuke dingen mee.
Goed blijven zoeken *LOL* !

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 20:12

jakkus, heeeeel veeeeel beterschap en hopen dat je snel weer uit het ziekenhuis mag!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-01 20:32

zit er niet inm Lachen moet der na toe iederendag van deze week

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 20:38

Brrrr eng hoor! Beterschap dan maar.

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 20:42

aah bah
heel veel sterkte met je vinger en beterschap

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 20:45

Sielug voor je. Kus op je duim en snel beter worden!

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 10:58

AU Verward !! Sterkte!! Kan je wel rijden dan???