aaaahhhhhh pony ontsnapt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-01 21:43

wilde net mijn zwarte welsh nieuw stro in dr stal doen ( het is een buitenstal) had ik het hekje niet goede gesloten en ging ze zo de weg op. Huilen keihard rennen want het waait nogal hier dus ze was flink gek. kom er dus een mega grote shovel aan in de verte. paard rende maar door en de shovel kwam steeds dichterbij. ben midden op de weg gaan staan in de hoop dat ie me zag. die pony is pikzwart dus die zou ie zeker niet zien. ohhh wat was ik bang. gelukkig zag ie me op t laatste moment en begreep dat er iets op de weg liep. is ook netjes uitgestapt om te helpen. de pony maakte gelukkig na een tijdje rechtsomkeerd en schoot een erf op. ik had geen halster oid dus heb het touw uit mijn jogggingbroek gehaald en heb daar een halster van gemaakt. nu staat ze dus weer veilig op stal en zit ik hier van de schrik te bekomen. man wat had ik geluk dat die shovel stopte. dat had een gigantische afloop kunnen hebben.ik ben vuurrood van het rennen en alles trilt. brrr wat een avontuur. haar naam flyer doet dr eer aan nu Haha!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 21:47

zooo dat is echt schrikken ik denk dat ik zou gek worden als Sya op de weg zou lopen
ohwja dat heb ik een keer gehad toen liep ze van het erf af de weg op en liep om een schuur heen zo weer het erf op aan de anderekant ik schrok toen echt en dat terwijl ze aan het stappen was ik zou nog gekker worden als ze er galopperend vandoor zou vliegen aaaahhh k moet er niet aan denken

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 21:48

ppfff... Dan schrik je ja *zucht*..
Alle paarden waaren gek vandaag, door dit weer.
Op de manege waar ik stage loop viel ook de 1 na de ander op de grond...

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 21:53

vraag mij nog een keer een naam te verzinnen he lonneke!!!!

blij dat ze nog vleilig thuis is.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-01 21:56

tja de naam is heeeel mooi. ik schrok me echt dood. en ze was niet te houden. tjee wat ben ik blij dat ze weer in dr stalletje staat. ben nu weer een beetje bijgekomen

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 21:59

snap dat dan gewoon, flyer wilde op de koffie komen bij me, (tenminste iemand die komt!)

zitten al 3 uur op oma te wachten maar opeens komt ze niet!!! }> }>

Ineke2

Berichten: 33112
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 14:24

Pfieuw gelukkig is die shovel op tijd gestopt, aardig zeg dat die chauffeur mee hielp om Flyer te vangen.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-01 15:58

ik was echt bang dat die shovel mij niet zag en over mijn pony heen zou rijden. zon zwarte pony op een weinig verlichte landweg. bbbbbrrrrrr ben zo blij dat ze weer veilig in dr stal staat.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 17:02

Leuk he, zo'n ontsnappende pony? Ik ben ooit een gouden pen kwijtgeraakt omdat ik achter Tessa aan mest rennen. Nooit meer teruggevonden, zelfs de metaaldetector hielp niet Frusty

Verder hebben we nog een echt ontsnap verhaal gehad. Ponies werden aan de andere kant van het dorp gevonden. Waren dus een drukke kruising overgestoken. Ik denk dus dat ze hun verkeerslessen goed begrepen hebben Haha! Schijnbaar was het gras daar groener Knipoog

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 17:13

Oh wij hebben dat ook een keertje meegemaakt. Met onze hengst Cotebrook Crusader. Die liep overdag dus in een kampje naast ons huis en mijn man zette hem altijd tegen het eind van de middag weer in de box. Ach dat ging al jaren zo en mijn man
maakte de knipper altijd 2 meter voor de box open en dan liep hij er zo in en dook in de voerbak.Maar die ene zaterdag niet hij ging de box in en draaide zo weer de box uit richting de openbare weg. En maar draven op het fietspad totdat hij een hengstige merrie hoorde en die wilde hij wel even bezoeken. Dus de weg over, onze adem stokte, er kwam een bus aan, maar welshen zijn slim he, hij wachte keurig totdat de bus voorbij was en ging toen naar de merrie. Toen liet hij zich ook zo pakken. Vandaar dat we nu ook een groot hek voor het huis hebben.Er komt ook wel eens een pony uit de wei, maar ach ze zijn hier al zo lang en gaan rustig in hun eigen box staan.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 19:28

Oelalaa!! Geluk hoor. Maar gelukkig staat Flyer weer veulig in zijn stalletje Schijnheilig

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 14:50

jeh wat een avontuur zeg! Ik hoop dat m'n veulen het maar laat om z'n naam eer aan te doen,want hij heeft wodan en het betekend god v/d donder.Ik heb liever niet dat het een donder wordt.Dan heb ik kans dit ook nog eens mee te maken.

donder
Berichten: 3
Geregistreerd: 23-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 16:29

mijn shetlanders waren ook een keer uitgebroken dus ik weet hoe je je dan voelt. ik moest ze alleen gaan zoeken wat ze waren midden in de nacht uitgebroken.

gr donder

nicky v.d.

Berichten: 293
Geregistreerd: 25-10-01
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 18:08

daar zal je van geschrokken zijn Frusty
in ieder geval ik zal me wel kapot hebben geschrokken!!!!!!
volgende keer de deur goed dicht doen!!!