Storm en deken kapot

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-01 18:05

Ik heb ontzettend veel dekens en gelukkig genoeg voor 2 paarden! Haha!
Alleen nog een paar goede regendekens. Zijn die van Harry's Horse ook waterdicht dan? Ik ben blij dat mijn paarden dezelfde maat hebben! Lachen

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 18:27

Ik heb een waterdichte regendeken van Harry Horse. Die doe ik gewoon over de normale staldekens heen.
Hij is echt waterdicht maar hij ademt ook slecht dus vooral niet teveel lagen eronder doen als je denkt dat je paarden gaan lopen rennen.

Voor de rest heb ik ook de regenchaps van Pikeur, die bevallen prima. Ik ben alleen nog op zoek naar een waterdichte maar toch ademende jas.
Ik heb al een rondje ruitersportzaken gemaakt maar ze hebben ze nu alleen met dikke voering en dat wil ik niet, ik wil er ook in de zomer wat aan hebben.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-01 23:01

En wat kost zo'n regendeken van Harry's Horse dan? Ik heb nu een ongevoerde, die was 200 of 300 gulden, weet niet meer precies. Ik heb hem inderdaad over een andere deken heen liggen.

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 09:31

Hai,

Lekker het gisteravond? Grrrrrrrrr en brrrrrrrr. Ik heb de dunne van Harry en die was 195,- piek. Heb ze in Oostzaan gekocht, daar krijg je korting als je twee dekens haalt. Ze ademen idd niet echt goed. Maar dat doen de Wheatherbeata's ook niet echt. Daar heb ik de dikke uitvoering van. Nog een tipje, bij HorseCare Holland kan je ook dekens bestellen. Ze hebben daar niet echt een winkel maar als je het type (hij verkoop alleen WB en Ruitergilde) dan besteld ie ze voor je. Ze zijn daar dan echt spotgoedkoop. Highlander WB deken voor 180,-!!!!???. Zou je de regenchap van Pikeur ook aanraden. Kost ongeveer 110,- en is echt ideaal. De dunne ademende jas, die ook nog lekker zit heb ik helaas oon nog niet gevonden...........

Flus
Berichten: 85
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Aalten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 11:58

Ik kan ook alleen in een buitenbak rijden, dus laten we ons met z'n allen op die heerlijke winter verheugen!!!!!! *LOL* Ik wens je succes, maar af en toe heb ik wel 's 't gevoel dat 't beter zou zijn als we een winterslaap hielden! Slapen Slapen Dromen tot de volgende zomer...... ofzo

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-01 19:18

Een winterslaap zou niet verkeerd zijn! Haha!

UniferB, Oostzaan is vlakbij! En kan je bij HorseCare Holland ook die regenchap van Pikeur krijgen?

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 19:31

wat bagger van je deken Boos!
en grr... die modder enzo echt erg hier ook
ik leef met je mee; onze wei is vooral voorin een en al blubber, deken is niet meer waterdicht
grr..
echt stom
gelukkig konden ze lekker op stal *LOL*
dat kan mijne niet Boos!