soms baal ik er van....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-01 12:34

soms baal ik er goed van dat ik nelson als vz heb.Niet dat ik niet gek op hem ben hoor,ik hou superveel van hem.Tis mijn lekkere dingetje Haha!
maar er wordt zo weinig mee gedaan.Ik bedoel,toen ik daar net kwam vertelde ze me dat nelson voor de kar staat en ze wedstrijden willen gaan rijden.Maar dan moest nelson eerst wat fijner voor de kar zijn.Ik was daar dus ook om hem lekker nagevelijk te maken,in de hoop dat nelson dan ook lekkerder liep voor de kar,ipv zo stijfjes.Nou nagevelijker is me aardig gelukt maar waarvoor???Nelson gaat bijna nooit voor de kar,terwijl hij dat leuk vindt en volgens mij is het best een goede combi.Ik weet dan niet veel van mennen maar dit weet ik dus wel.
Maar hij staat zoweinig voor de kar.Terwijl de eigenaar+de familie nog wel zo "paardengek" zijn. Ze hebben er 7.Maar ze gooien er met de pet naar.
Dan denk ik wel es;laat mij dan met nelson dingen doen.Het enigste wat ik doe is in de bak rondjes rijden.Nou is dat niet zo erg,maar soms is het gewoon niets aan.Dan wil ik ook wel het bos in,maar dat kan niet.De eigenaar moet dan mee en wanneer kan die nou mee??? En met dat mennen,ik heb het flink te pakken. Ik ben al van plan mijn menbewijs te halen(ik moet alleen eerst wachten wanneer de cursussen beginnen,want ik wil hem bij geert halen) Dan heb ik ook zoiets van: laat mij dan met nelson mennen,ookal is het maar voor in de wei. Ik heb echt het gevoel van Ik Kan Het en als ik dat gevoel heb,lukt het me meestal ook.Ik vertrouw nelson ook volkomen dus daarom.Ik verzorg hem al een jaar,en in het begin was hij een beetje bang voor me.Ik heb er wel eens een half uur over gedaan om zijn hoofdstel om te krijgen.Nu grist ie het bit gewoon uit me handen Haha! En hoevaak is het wel niet zo lekker weer geweest en hadden nelson en ik allebei zoiets van:we willen niet in de bak.Maar we konden niets anders want naar buiten mochten we niet.Er is me ooit(in he begin)verteld dat ik,als ik nelson wat langer had,alleen naar buiten mog.Maja,daar is nog steeds niets van terecht gekomen.En alleen hoeft ook helemaal niet.Ik heb zat mensen die wel mee willen,te paard of op de fiets.Nelson is verkeersmak enzo.Maar we gaan nooit het bos in..... en we mennen heel weinig9eigenlijk kun je ook wel zeggen nooit) en het lijkt me cool om es een keer wedstrijden te rijden met nelson maar dan moet ik eerst bij de club en dat wordt ook steeds uitgesteld.

Soms heb ik echt zoiets van:had ik maar een ander vzje waarmee ik wel zoveel meer mag doen.
Ja dan baal ik er van dat ik zo'n leuk,gaaf en stoer paard heb als vz,maar er maar zo weinig mee kan doen.

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^


minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 16:46

ga eens met die mensen om de tafel zitten en vertel hun wat je ons hier ook hebt vertelt,dat je graag met het paardje naar buiten wilt,het is voor jou veel leuker en voor het paard ook,vertel ze ook dat er desnoods wel iemand anders met je mee wil als je een buitenrit maakt,misschien dat dat helpt maar probeer er in elk geval eens met hun over te praten.

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 19:02

Ik had datt eerst ook. Ik reed dan op een fjord maar dan mocht ik alleen maar in de superkleine bak rondjes rijden. Ik dacht toen heel vaak: Is dit het nou? Ik vroeg toen ook altijd of ik buiten mocht rijden maar dat werd ook altijd uitgesteld. Ik heb toen gevraagd waarom ik nu nooi t naar buiten mocht. Later na veeel zeuren mocht ik het bos in en toen mocht ik mee doen aan een draverij en later (nu dus) mag ik naar de ponyclub.
Je moet het gewoon uitleggen wat jij er van denkt enzo dan denken hun daar weer over na en dan kan je afspraken maken.ofzo

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-01 19:19

ja dat weet ik ook wel,dat ik het gewoon moet vragen. Maar ik ben een rasechte held op sokken.Dat is mijn probleem Frusty

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 33 bezoekers