Gaat Naar Nieuwe Manege :P

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardeloverr

Berichten: 467
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: heerlen

Gaat Naar Nieuwe Manege :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-04 19:33

Hallow Mede-Bokkers,
Ik ben overgehaald door de baas van mn verzorgshet dat ik een nieuwe manege moest gaan zoeken Tong uitsteken . OP zich.. Ik rij nu bijna 6jaar en leer niet veel meer op mijn oude manege (Ravensbosh in Hulsberg) ivb Met de pony's/paarden die ze daar hadde, en de lessen werden beetje eentonig.. Maar ik wou niet weg omdat het daar mega gezellig is en omdat me verzorgpony daar in de straat staat Tong uitsteken .. Maar goed.. Zijn we Zaterdag naar een manege gereden met de eigenaar van me verzorgpony (in ruil voor de stallen uitmesten ) En WOOOOOOOOOOW die paarden en pony's die daar staan zien er mooi uit OK dan! ! De manege heet Stal Houben In TUL.. Je krijgt daar dressuur-richtige lessen.. En de kinderen zijn er aardig... Ik ben blij.. Zaterdag mogen we (ik en me vriendin) meteen beginne in een Gevorderde les!! *LOL* Cool toch ??
Ik ben echt blij.. En na de lessen ga ik gewoon naar me oude manege Tong uitsteken..
Ken je de stal, of rijd je daarzelf.. Stuur me PLEASE een pb !! Haha! Thnx..

Groetjes xx-jes Laura

Sooff
Berichten: 2987
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 21:09

Hey! Gaaf dat eht zo leuk is daar! Ik wil zelf ook naar een andere manege, maar zit tot eind van dit kwartaal daar vast Scheve mond Maar veel suces, het klinkt erg gaaf! Lachen

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 09:43

Ik ken de stal Scheve mond