Dagje bij dressuurstal van Baalen (met fotos)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 10:37

Wow, wat veel reacties. Had gistereven een spoedgeval op mijn werk, dus kon het niet echt volgen, dus nu maar even reageren Lachen

Randy01"]
En ik zou niet ál te makkelijk denken over die complimenten, ik bedoel: denk niet dat ze dat alleen maar zeiden om jou een hart onder je riem te steken. Ik denk dat mensen op dat niveau écht wel eerlijk tegen je zijn!
[/quote]

Dat idee had ik eerlijk gezegd ook niet. Iedereen was heel oprecht en vriendelijk en het was gewoon heel leuk om ook met relatief "simpele" problemen gewoon serieus genomen te worden.

[quote="Picasso"]
Wat een kans joh, om 'zo maar effies' bij Coby op stal te kunnen trainen, wow! Ik zie groen van jaloezie Haha! Had erg graag met je willen ruilen! Ben een grote fan van Coby en Marlies!
[/quote]

Is inderdaad een once in a lifetime experience, zeg maar... DVB kan bij mij ook echt niet meer stuk OK dan!

[quote="_Romana_"]
Ik zou dat dus ook erg graag willen winnen, maarja wanneer win ik nou eens iets Verdrietig )
[/quote]

Dat zei ik dus ook altijd... Knipoog

[quote="Anoukie"]
Je hebt toevallig niet het nummer van Marlies van Baalen ofzo Schijnheilig ? Ik wil eens kijken of ze te porren is voor een clinic in Nijkerk Schijnheilig.
[/quote]

We hebben Marlies eigenlijk niet veel gezien, maar ik zou ze gewoon even mailen. Enne, als dat door gaat wil ik ook hoor!

[quote="Gerrie"]
Ze komt binnenkort hiert vlakbij een clinic geven van groen tot GP!
[/quote]

Zou ik zeker naar toe gaan...!

[quote="Sily"]
...zou ook wat angstig zijn dat ze me alleen maar als B-ruitertje zouden zien en behandelen.
[/quote]

Dat was dus echt helemaal absoluut helemaal niet zo! Was ik ook een beetje bang voor en ik kan heel snel heel verlegen worden in dat soort situaties en me dan heel erg "out of place" voelen, maar dat was dus echt niet het geval.

[quote="Fitzroy"]
Heb ik jou trouwens al eens in de ring gehad of kan dat niet Knipoog
[/quote]

Volgens mij niet... Ik start eigenlijk alleen bij De Jong en 1 keer bij Wennekers, maar daar jureerde toen iemand anders. Ik ben er nu eindelijk van overtuigd dat ik gerust met hem een keer ergens anders op wedstrijd kan gaan, dus als ik mijn vervoersprobleem (geen trailer) ooit nog eens oplos gaan we er vol tegen aan. Ik ben helemaal fanatiek nu Knipoog Je krijgt me dus ongetwijfeld op een dag wel in de ring...

[quote="teriema"]
Klinkt echt als een geweldige dag, en jouw paard ziet er echt super uit.
[/quote]

Dat vond ik eigenlijk ook ineens wel. Toen ik hem aan de longeerlijn had realiseerde ik me eigenlijk dat hij er op het moment heel best uitziet. De grasbuik is weer een beetje aan het verdwijnen en hij glimt ineens heel erg (experiment met lijnzaadolie is kennelijk erg goed aangeslagen Knipoog ) Ben best wel een beetje trots op hem Lachen

[quote="Ragne schreef:
bij de Van Baalen's staat het gebak ook altijd klaar he! Haha!


En de koffie, koek, chocola, cake, etc... Kon het zo gek niet verzinnen! Maar weer een extra rondje Vondelpark van het weekend Knipoog

Ilindra, nog hardstikke bedankt voor het aanbod om te chauffeuren, jammer dat het praktich niet echt uitkwam, anders had ik het graag aangenomen. Uiteindelijk kwam een stalenoot te hulp... maar ik vond het echt hardstikke lief dat je het aanbood...

Europe is our playground


Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 10:51

Wauw wat heb jij een leuke dag gehad zo te lezen!!!!

Wienna-M - ZZZwaar
Djarin - L1
Alie Z

Geaa

Berichten: 3626
Geregistreerd: 19-06-04
Woonplaats: Ergens in het groenste dorp!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 11:12

je hebt echt een leuke dag gehad zo te zien *LOL*
echt eerlijk waar je hebt een heeel mooi paardje Lachen
ook blij dat die zo ontspannen reed ..!!:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 12:18

Wat ontzettend gaaf man!!! Lachen

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 12:29

woww.. echt supergaaf zeg!!
lijkt me echt een superervaring

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 12:33

Wat stoer!
Het klink écht super

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 12:39

Wauw zeg, een erg leuk verslag om te lezen Lachen en tof dat je op een ander paardje mocht om je gewoon ff een goeie linkergalop te laten voelen. Zo moet je et toch leren Lachen Vind trouwens dat je een erg leuk paardje hebt, zo om te zien. Ziet er niet klein uit hoor. Maar leuk die foto's en dat je ze gedeeld hebt met ons Haha!

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 12:04

Hij ziet er helemaal niet klein uit inderdaad! En wel tof dat hij zich zo goed gedroeg he, nu heb je geen excuus meer om nergens anders te gaan starten! Heb je deze week alweer veel gereden volgens de methode wat je daar geleerd heb?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 12:32

Heel leuk verslag, en het is ook echt goed geschreven, want het blijft boeien. Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad, en er ook echt wat van hebt geleerd. Ook leuk die foto's, want die binnenbank Wow!

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 12:58

Wat een ontzettend leuk verslag

Klinkt echt als een superdag, en een superprijs...
Leuk hoor!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-04 13:51

Talida schreef:
Hij ziet er helemaal niet klein uit inderdaad! En wel tof dat hij zich zo goed gedroeg he, nu heb je geen excuus meer om nergens anders te gaan starten! Heb je deze week alweer veel gereden volgens de methode wat je daar geleerd heb?


Hij zag er niet klein uit, omdat hij in zijn ogen op dat moment 1.80 was -met- ballen Knipoog

Alleen woensdag eigenlijk en vanavond weer. Ben weer echt helemaal fanatiek en kan niet wachten tot ik er weer op zit.

Woensdag was ook erg geslaagd. Nu ik dan officieel bevestigd heb gekregen dat hij helemaal niet veel te lang loopt als dat voor mijn gevoel wel zo is, rijd ik hem nu gewoon ietsje langer... en dat vind hij stukken makkelijker! Hij gaat dan echt stukken meer lopen en maakt gewoon zijn passen beter af. Er zit dan ook veel minder spanning bij en het was gewoon weer leuk, terwijl ik vorige week nog behoorlijk ruzie met hem had... Dit is echt een hele verbetering Knipoog

Ennuh, ik heb nog wel een excuus hoor... Geen trailer Knipoog Maar hij gedroeg zich inderdaad super, dus ik moet maar eens ga krijgen hoe vaak ik de auto van mijn stiefvader kan bietsen, hoeveel een beetje goede trailer kost en waar ik zo snel mogelijk mijn E rijbewijs kan halen :-P

Europe is our playground

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 14:00

Wat een ontzettend leuk verslag zeg!!

Moet echt een super dag geweest, heel erg leuk!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 14:06

Waah! Jaloers!!!!!! Haha!

Geniet en volg je dromen!
http://www.ariavinkphotography.com

Sall

Berichten: 6700
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 14:46

Wat een leuk verslag om te lezen!! OK dan! en om de foto's erbij te bekijken!
Kan me voorstellen dat je heb genoten en heerlijk dat je nu thuis ook weer lekker aan de gang bent!
Die schimmel van Karin Swart is leuk hè! Zij heeft een aantal weken geleden bij ons op stal een demo en een clinic gegeven, en ik was helemaal gecharmeerd van die kanjer! (hij staat te koop overigens..)

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-04 15:22

Ik denk dat die net even boven mijn prijsklasse ligt Haha!

Europe is our playground

Sall

Berichten: 6700
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 15:45

manic schreef:
Ik denk dat die net even boven mijn prijsklasse ligt Haha!


*grinnik* ik bood 5 euro, maar was ook nét te weinig... Haha!

Fun_Fun

Berichten: 4635
Geregistreerd: 11-09-04
Woonplaats: Zuidwolde aan zee

Re: Dagje bij dressuurstal van Baalen (met fotos)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 22:43

Cool......!!! Zou ik ook wel willen!! Knipoog

Frans Fan #3

chiquee
Berichten: 367
Geregistreerd: 02-02-05

Re: Dagje bij dressuurstal van Baalen (met fotos)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 02:54

Leuk joh! Toen ik voor het eerst naar mijn werk ging ( de eigenaar van die stal is nu intermediare 2 en ik ben daar vergeleken bij niks Tong uitsteken ) Was ik superzenuwachtig maar het bleken gelukkig ook hele vriendelijke mensen te zijn daar! ( niet van die mensen die denken dat ze 'meer' zijn als ik Haha! ) Het verslag vind ik leuk om te lezen vooral met die foto's ertussen door en wat heb je een mooi paard!!

www.staldebunders.nl
sietske: viewtopic.php?f=53&t=380971

StalDiefdijk

Berichten: 1159
Geregistreerd: 04-02-04

Re: Dagje bij dressuurstal van Baalen (met fotos)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 10:29

Leuk verslag van een waanzinnige dag! Wanneer hebben ze weer zo'n prijsvraag?!? Knipoog

NehnaDagmar

Berichten: 3949
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Roden

Re: Dagje bij dressuurstal van Baalen (met fotos)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 11:48

Dit is een heel oud topic.......

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Re: Dagje bij dressuurstal van Baalen (met fotos)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 12:15

Idd een oud topic!
Ik heb het hele verslag wel gelezen... maar wat super gaaf zeg... echt super mooie foto's!

Live,LOve,'ndLaugh

jutje
Berichten: 74
Geregistreerd: 11-09-03

Re: Dagje bij dressuurstal van Baalen (met fotos)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 13:15

cool dat je dat hebt meegemaakt zeg!!\

heb je marlies ook gezin?
Cool *o/* [b]

Anoniem

Re: Dagje bij dressuurstal van Baalen (met fotos)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 13:24

* is hier vreselijk jaloers*

Wat een onwijs leuke en leerzame dag heb jij gehad!
Erg leuk verslag en leuke foto's, ziet er allemaal toppie uit!

Imala204

Berichten: 2474
Geregistreerd: 15-01-04
Woonplaats: Parkstad/Zuid Limburg

Re: Dagje bij dressuurstal van Baalen (met fotos)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 14:15

Wat een leuk verslag en leuke foto's erbij. Dat was natuurlijk een dag om nooit meer te vergeten!!
Leuk paardje heb je trouwens.
Zal wel heel leerzaam zijn geweest voor jullie. Wow!!!!

tijdens het rijden op een paard lenen we voor even ultieme vrijheid
Mijn GoPro Hero actioncam en Cambox isi3 filmpjes: https://www.youtube.com/user/fellow204
FB pagina : As Seen Through Horses' Ears Nederland en België

http://solvej.eu/

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Re: Dagje bij dressuurstal van Baalen (met fotos)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-05 00:51

Yep, ik heb Marlies ook gezien. Maar dit alles is inmiddels al weer een paar maanden geleden Haha!

Europe is our playground


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Nicollevs en 104 bezoekers