het stelt waarschijnlijk niet zoveel voor.......

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

het stelt waarschijnlijk niet zoveel voor.......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 17:41

vandaag heb ik het dan eindelijk gedurft. ik ben op mijn paardje geklommen zonder zadel Pling
ging hij er een half jaar geleden nog vandoor als je er een vreemd zadel oplegde Verward
de laatste tijd is hij zo braaf en lief
hij geeft me echt het gevoel dat hij me vertrouwt
vorige week zat ik er al bijna op, maar toen durfde ik het toch nog niet Bloos maar vandaag heb ik het toch gewoon maar gedaan
hij vond het niet eens vreemd, ik kon zo gaan liggen, het is toch zo'n schatje Clown
(deed het wel binnen op stal in het gangpad, met hoofdstel, zonder cap Knipoog )

zoals in mijn titel al staat, het stelt niet zoveel voor, maar voor mij met dit paard wel. echt een blijk van vertrouwen OK dan!

De meeste vrouwen prefereren schoonheid boven intelligentie,
omdat ze weten dat de meeste mannen beter kunnen zien dan denken..:+


Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 17:47

Nouja, stelt niet zoveel voor....het is wel een een stapje in de goede richting, ik kan me heel goed voorstellen dat je er blij over bent!

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

SpiedSkeet

Berichten: 1847
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Lutten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 18:22

Ik vind ook dat het een grote stap in de goeie richtig is hoor! Het is echt goed dat je je paardje meer gaat vertrouwen!

SpiedSkeet @ [HK] Het olympisch schaatsseizoen 2009/2010.

Het laatste schaatsnieuws en de leukste interviews lees je op: http://www.schaatskrant.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, ArtHorse, Vagabondo en 34 bezoekers