Les gehad met Sytje :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-01 00:00

haha wat benne ik en mijn moeder toch weer handig Haha! Haha! Haha! .

kom ik aan op les op de club (voornruiters) staat er een vroutje naast me haar paard te poetsen blijkt dat ze haar singel vergeten is, ik had al gelijk zoiets van heeel erg slim zeg Verward hoe kan je dat nou vergeten Verward .
ga ik lekker verden met Sya poetsen wil ik op zadelen jaja singel vergeten *LOL* *LOL* *LOL* slim he hahaha.

ik heb dus mijn les lekker mee gereden lekker zonder zadel (auw auw auw keb nu al spierpijn) en Sya was nogal fris omdat gisteren mijn prive les niet doorging Frusty , er zaten wel mooie en goede stukken tussen keb alleen wel de galop maar overgeslagen zo'n goed de zit heb ik toch niet echt *LOL* *LOL* maar ik ben er niet van af gevallen *ik is trots*.
eigenlijk was dat allen niet eens mijn schuld omdat mijn mamsie altijd mijn spullen pakt terwijl ik met Sytje bezig ben dus ik ben dit keer niet de schuldige *LOL* *LOL* *LOL* .

xxx
Thirza

tja blonDTH he

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 00:35

hihihi, echt weer een actie voor jou! Enne stiekem je moeder de schuld geven hè??? Altijd je spullen controleren *LOL*

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-01 13:36

dat zegt iedereen maar mijn moeder pakt toch echt altijd mijn spullen en ikke niet dus het is mijn moeder der schuld Schijnheilig haha

ik heb trouwens niet eens spier pijn Haha! Party!! Haha! goed he Haha! Haha!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 16:09

spierpijn komt altijd de 2e dag!! Extreme duivel

Tessa_Marco
Berichten: 78
Geregistreerd: 03-03-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 16:34

Haha, Slim Thirz *LOL*
Heb ik ook vaak last van hoor, van die domme acties
Frusty

-xxx-