Wie van jullie bokkers loopt op...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bacannie

Berichten: 1305
Geregistreerd: 02-05-02
Woonplaats: Vechtstadje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-04 21:11

MoniqueT schreef:
Heb ook van die plastic Jolly's maar dat loopt van geen kanten.


Wat zijn plastic Jolly's Verward

Hihihihihih Nagelbijten / Gniffelen ik zit inmiddels met m'n mondhoeken van oor tot oor achter de pc Nooit geweten dat er meer verslaafden zijn! Hahahaha, wat zo'n topic wel niet kan doen voor een mens Ach gut Haha!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 23:23

Ik loop ook op die leren klompen(met houte zolen) Haha!. Ik vind ze ideaal. Soms ff de tuinslang d'r op en zijn ze weer schoon. En ook ik ga er zelfs(natuurlijk in 'kledendracht' met een rijbroek en slonzige trui er boven) mee naar de winkel.

Ik kwam mijn auto rij instructeur(gozer van een jaar of 26, vond zich zelf hardstikke hip, had mij alleen maar in m'n knappe kleren gezien) een keer in de winkel tegen op m'n klompen en in mn paarden kleren. Hij keek me aan, herkende me eerst niet, kijk nog eens en schiet een partij in de lach. Ik heb nog nooit zo hard om zijn verbaaste gezicht gelachen! Hij wist niet dat dat nog 'bestond' mensen op klompen die rechtstreeks uit de stallen vandaan naar de winkel gingen Tong uitsteken.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:37

ja, ikke. Ik heb mijn laarzen gewoon bij Mirk staan en ga vaak met mijn klompen naar Mirk. Verder als ik even het dorp in moet, stap ik atlijd in mijn klompen! Lekker makkelijk

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 10:57

Bacannie schreef:
Ik heb Gevavi klompen Verward Met houten zolen... Soms verzwik ik wel m'n enkels ja, maar eigenlijk maar heel weinig. Ik ren ermee, loop op trappen enz. Ik strijk mezelf (die uitstekende bobbel aan de binnenkant van je enkel) wel eens aan, misschien eens een paar strijklappen kopen *LOL* Bloos


ik loop er ook op, maar verzwik alleen vaak mn enkels op die dingen(ze zijn van mn moeder) maar ze zijn zo makkelijk om ff snel aan te doen

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 11:17

ik heb gevavi klompen en een paar echte houten Lachen ik heb ze op de boerderij gekregen waar ik werk maar ze zitten echt geweldig!! allebei Haha!

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 16:14

ja, dat heb ik ook wel eens, tegen die bobbel op je enkel( aauw) met name als ik ren of hard loop met die dingen( van een vriendin van mij;) )

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 16:26

dutske schreef:
praten jullie nui over die zware houten klompen?
hoe kun je dáár nu makkelijk in lopen???



Juist veel beter dan op schoenen!

jobiene14

Berichten: 185
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 19:12

haha ik heb zelf wel klopjes maar die gebruik ik alleen als ik heel even naar onze kippen moet lopen om ze te verzorgen verder niet naar de manege ofzo dan heb ik meestal mn rijlaarzen aan of mn kleine zwarte stalschoentjes Tong uitsteken.
Liefs Laura

Bacannie

Berichten: 1305
Geregistreerd: 02-05-02
Woonplaats: Vechtstadje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-04 20:00

Jurga schreef:
Juist veel beter dan op schoenen!


*LOL*

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 20:25

heerlijk, heb zweedse klompen, van die zwarte zonder achterkantje Haha!

texeenmaikey
Berichten: 3066
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 20:45

leren en een leren zool en een achterkantje die heb ik eigelijk bijna altijd allee niet als ik ga rijden dan heb ik me stalschoenen aan

Ukster

Berichten: 2773
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 20:47

ik loop altijd mijn goede schoenen bij de paarden af hihi is niet goed. heb er in anderhalf jaar al 4 paar versleten. de laatste maand houdt ik nooit droge voeten, door alle gaten. Knipoog haha.
wordt echt is tijd nu om is goede stalschoenen aan te schaffen met rubbere voet, want moet ook elke dag uitmesten.

Caira
Berichten: 26066
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 20:54

Jup hier nog een schuldige! Ideaal die dingen!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 21:54

Bacannie schreef:
_/-\o_ *LOL*


De originele klompen hè, niet de aanschietdingen. Daar mag ik dan dagelijks op lopen, ik heb veel liever de echte houten klompen!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 21:56

Dennis schreef:
Ik loop ook op die leren klompen(met houte zolen) Haha!. Ik vind ze ideaal. Soms ff de tuinslang d'r op en zijn ze weer schoon. En ook ik ga er zelfs(natuurlijk in 'kledendracht' met een rijbroek en slonzige trui er boven) mee naar de winkel.

Ik kwam mijn auto rij instructeur(gozer van een jaar of 26, vond zich zelf hardstikke hip, had mij alleen maar in m'n knappe kleren gezien) een keer in de winkel tegen op m'n klompen en in mn paarden kleren. Hij keek me aan, herkende me eerst niet, kijk nog eens en schiet een partij in de lach. Ik heb nog nooit zo hard om zijn verbaaste gezicht gelachen! Hij wist niet dat dat nog 'bestond' mensen op klompen die rechtstreeks uit de stallen vandaan naar de winkel gingen Tong uitsteken.


Zo ben ik laatst naar de psycholoog gegaan Haha!

Ik zat nog op 't paard toen ik zag dat ik al vertrokken had moeten zijn. Mijn moeder heeft haar overgenomen, afverzorgd en ik ben meteen op de brommer gestapt, hij keek ook erg raar, maar zei er niks over Haha!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 16:34

Jahoeeee, ik ook!
Van die zwarte zweedse, zonder achterkantje. Hoewel het volgende paar ws wel MET achterkantje wordt, want ik schop vaak zand oid in mijn eigen klomps!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 17:00

Uhm gewoon strovels, maar die heb ik altijd aan als ik thuis ben Haha!
Niet alleen voor de paarden.

astridvs
Berichten: 26
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 17:03

Hoi hoi,

Ik loop niet op klompen hoor, vind ze niet lekker zitten!

en je bent er zo lomp mee vind ik. *LOL*

xxxAstrid

Emilia

Berichten: 4042
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Ergens op het platteland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 17:05

lowara schreef:
ikke!! zwarte, zitten erg lekker. erg handig op onze boerderij Lachen ik kan er zelfs keihard mee rennen, op m'n houten klompies Lachen


Heb ik ook een keer gedaan en toen had ik mijn enkelband gescheurd Verdrietig . Maar desondanks lopen ze nog steeds erg lekker. Moet nieuwe hebben, mijn Jack Russel heeft ze te pakken gehad. Zijn nu dus ook niet meer waterdicht Haha!

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 17:42

Yep, ik! Ben ik toch nog een volledig ingeburgerd Zoutkampstertje geworden (daar draagt iedereen klompen).

balans
Berichten: 1589
Geregistreerd: 03-10-03
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 16:27

Ik loop hier vaak op mn klompen Haha!

Pas was ik ook op mn klompen na school geweest Haha!
En toen was ik gelijk 'het boerinneke' Haha!

Touwhalsters

Berichten: 47
Geregistreerd: 20-09-04
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 18:22

nee dat niet maar het lijkt me wel lekker lopen!!

Tancreda4

Berichten: 24038
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 19:32

Alleen als ik even snel naar de schuur moet lopen, of de kips/knijns buiten ga doen (voeren en dergelijke). Anders neit Haha!

Lhundol

Berichten: 493
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 23:23

ik heb zelf geen klompen. een meisje waar ik vaak mee rijd dus wel, altijd sjouwt ze op die dingen rond... ik snap er niets van! ze gaat er zelfs boodschappen mee doen! Bloos!
ik mocht ze 1 keer van der passen, en toen wou ze ze meteen weer terug hebben!! gek is ze!!!

nee hoor, hou nog steeds van je! Schijnheilig

(lhundol is watching you!! Cheese! )

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 23:43

Ja ikke! Van die echte houten gele dingen. Zal morgen wel ff foto maken Lachen. Handig als je een lomp paard hebt dat af en toe op je tenen staat ofzo.