...raar..of heel nomaal?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jasmijn76

Berichten: 3236
Geregistreerd: 01-09-04

...raar..of heel nomaal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 14:07

...Ik rij nu al een heel tijdje op Dimitri..zijn baasje is een hele tijd in het buitenland geweest..en ik had alle vrijheid met hem om te doen en te laten wat ik maar wilde....voordat zij wegging, deden we het ook saampjes...en ergens ging dat gewoon harstikke goed!(al had zij niet meer de behoefte om zoveel te rijden..misschien 1x in de week)...maar toch, nu is ze een lange tijd weg geweest en melde ze dat ze volgende week weer thuis komt(eerder als verwacht)..ze heeft enorm veel zin om weer te gaan rijden..eigenlijk wil ze alles weer uit de kast gaan halen...en ik weet het...het klinkt egoistisch..maar toch heb ik de vrees dat ik alle vrijheid kwijt ben..raar?..of is het heel normaal om toch hebberig te zijn...schaam me ook voor het gevoel en gelukkig zijn we goede vriendinnen en kunnen we dit ook tegen elkaar zeggen....maar toch bang om..wat ondertussen..haast mn eigen paardje is..op te geven.
herkennen jullie dit..of ben ik nu echt een mafkees?! Verward

Ik hoor het graag, want ik zit er toch wel mee!
Groetjes
Jasmijn


MaiNat
stokpaard connaisseur

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 14:10

ik zou gewon afwachten hoe het gaat als ze er weer is. Snap het wel heel goed hoor! Is ook niet raar al blijft zij de eigenaar maar je zegtd at ze niet zo vaak rijd nou weet is het dan van korte duur.

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

Nadir

Berichten: 12709
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 14:12

Ik kan me wel voorstellen dat je flink geschrokken bent van die reactie...
Al blijft het natuurlijk wel haar paard...

Je zegt dat jullie alles met elkaar kunnen bespreken, dus ook dit soort dingen. Gewoon even met haar praten, het is vast niet de bedoeling dat ze jou je paard af wil pakken... Ach gut

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Jasmijn76

Berichten: 3236
Geregistreerd: 01-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 14:15

..dat weet ik ook, daarom vind ik het ook zo ego van mezelf! ..maar ik had het gewoon helemaal niet verwacht!..en zeker niet dat ik zo zou denken!...moet het ook gewoon afwachten

luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 14:42

Die gevoelens zijn heel normaal hoor. Denk dat ik mij precies zo zou voelen. Ik zou het gewoon even afwachten hoe het gaat.

[o]

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 15:36

Het is helemaal niet gek dat je je zo voelt. Maar als je het van haar kant bekijkt kun je vast ook wel begrijpen dat ze staat te popelen om weer te beginnen met haar paardje. Gewoon eerlijk zeggen, jullie komen er vast wel uit samen

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 17:37

Misschien vind ze het na een tijdje wel weer wat minder, Dus kan jij je gang weer gaan.. ik denk dat het beste is om gewoon af te wachten ja Lachen

Shariff you rock my world. (L)

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 17:44

Afwachten idd. Misschien valt het wel hartstikke mee en heeft ze na korte tijd alweer minder zin. Het werd niet voor niets minder. En misschien vind ze het wel weer harstikke leuk, het blijft tenslotte haar paardje en je kan er voor beide toch het beste van maken Lachen niet te negatief denken, al snap ik je gevoelens wel. Je mocht en kon alles met het paardje. En dan zie je weer iemand anders erop rijden enzo. Hm jah dat vond ik toenertijd ook niet leuk toen dat met mijn paardje gebeurde. Had er ook een hele tijd van alles mee gedaan enzo en toen moesten er ook andere op omdat ik te weinig tijd voor had. Jah das minder maar goed, als ie maar goed verzorgd en gereden gaat worden toch Lachen

Jasmijn76

Berichten: 3236
Geregistreerd: 01-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 10:26

..dank jullie wel voor de antwoorden OK dan! ..denk er precies zo over..maar soms moet je het gewoon nog ff horen om het door te laten dringen...nu een nachtje slapen verder...sta ik er ook heel anders tegenover..maar het kwam echt als een donder bij heldere hemel...zodoende..nu ben ik gewoon erg blij dat ze weer terug komt...en wat meer vrijetijd is ook wel weer eens lekker!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DogWords, Floemii, Laarvv, Laj1, Nina1999, SusanH en 128 bezoekers