Flair heel slecht...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Flair heel slecht...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-04 16:45

Flair heeft spat rechtsachter en een behandeling met tildren gehad en speciaal beslag. Na de tildren leek ze echt vooruit te gaan en er was amper nog wat te zien aan haar lopen.

Vandaag wilde ze haar box niet uit en toen ze er eenmaal uit was liep ze gewoon op 3 benen...

Zo slecht heb ik haar nog niet gezien, ik zou volgende week terug moeten naar de DA om te kijken of er vooruitgang in zat. Ik had goede hoop maar nu weet ik zeker dat het einde verhaal is. Ze wil dat been niet meer neerzetten en niet meer lopen terwijl ze al die tijd voor vandaag supervrolijk was en graag wilde lopen.

We hebben de DA gelijk gebeld maar die was al niet meer aanwezig, morgenochtend moet ik terugbellen en dan denk ik dat hij maar langs moet komen aangezien vervoeren er zo niet in zit....

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 16:58

Waardeloos joh, ik hoop dat het nog meevalt voor je. Scheve mond

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 17:01

Sterkte meid, ik duim voor jullie... Ach gut

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 17:03

flair schreef:
Flair heeft spat rechtsachter en een behandeling met tildren gehad en speciaal beslag. Na de tildren leek ze echt vooruit te gaan en er was amper nog wat te zien aan haar lopen.

Vandaag wilde ze haar box niet uit en toen ze er eenmaal uit was liep ze gewoon op 3 benen...

Zo slecht heb ik haar nog niet gezien, ik zou volgende week terug moeten naar de DA om te kijken of er vooruitgang in zat. Ik had goede hoop maar nu weet ik zeker dat het einde verhaal is. Ze wil dat been niet meer neerzetten en niet meer lopen terwijl ze al die tijd voor vandaag supervrolijk was en graag wilde lopen.

We hebben de DA gelijk gebeld maar die was al niet meer aanwezig, morgenochtend moet ik terugbellen en dan denk ik dat hij maar langs moet komen aangezien vervoeren er zo niet in zit....


Er is toch zeker wel iemand daar die, buiten kantooruren om, dienst heeft???
Als ze op 3 benen staat heeft ze pijn....ik zou dat niet tot morgenochtend willen rekken.

Vind het wel heeel bagger voor je...vooral omdat je zo je best doet voor haar.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-04 17:04

Er valt helaas niks meer te duimen. Als deze behandeling niet aan zou slaan zou het al afgelopen zijn.

Het is ook duidelijk de plek waar de spat geconstateerd is waar ze nu last van heeft, dus ik kan mijn hoop wel laten varen.

Het enige wat ik nu wil is dat Flair zo snel mogelijk van haar pijn af is, want dat heeft ze nu verschrikkelijk, zo heb ik haar nog nooit meegemaakt....

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 17:05

Is dit van de Spat of heeft ze een hoefzweer?

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 17:08

flair schreef:
Er valt helaas niks meer te duimen. Als deze behandeling niet aan zou slaan zou het al afgelopen zijn.

Het is ook duidelijk de plek waar de spat geconstateerd is waar ze nu last van heeft, dus ik kan mijn hoop wel laten varen.

Het enige wat ik nu wil is dat Flair zo snel mogelijk van haar pijn af is, want dat heeft ze nu verschrikkelijk, zo heb ik haar nog nooit meegemaakt....


DA bellen die wel dienst heeft!!!!!!!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-04 17:08

Het is van de spat, als je de plek aanraakt waar het zit verschiet ze en ze wil het spronggewricht ook niet meer buigen.

Liesje89

Berichten: 9926
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 17:09

Hè, verdorie...
Misschien heeft ze even last van het andere beslag, dat 't morgen weer goed is Verdrietig

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-04 17:09

Dat beslag heeft ze al dik een maand... de behandeling is ook al zo lang geleden gebeurt.

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 17:09

He gadver het zit niet mee met jullie, sterkte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 17:19

G V D, daar gaan onze vossen! Huilen

Afbeelding

Weet je nog.......

Sterkte Kim!!!!! Ach gut
Voel met je mee!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 17:20

flair schreef:
Het is van de spat, als je de plek aanraakt waar het zit verschiet ze en ze wil het spronggewricht ook niet meer buigen.


Pijnstiller geven...of heeft ze die al?

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 17:24

Jee het zit je niet echt mee. Nog veel sterkte en hopen dat de DA haar nog een kans wilt geven.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-04 17:25

Ze heeft nooit pijnstillers gehad, dit is de eerste keer sinds 6 jaar dat ik kan zien dat ze pijn heeft, al die tijd met de spat heeft ze gewoon vrolijk rondgelopen en trok zelfs af en toe onbedoeld een sprintje.

Ik zit nog steeds in een situatie van waaruit ik nu niks kan regelen. Ik ben maar 1 keer in de week bij Flair en als ik vanmiddag afgescheept werd bij de DA wordt ik dat nu ook.

Ik bel straks een kennis die er verstand van heeft om toch nog even naar Flair te kijken, misschien dat zij wat van pijnstilling kan regelen iig voor vandaag.

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 17:29

flair schreef:
Ze heeft nooit pijnstillers gehad, dit is de eerste keer sinds 6 jaar dat ik kan zien dat ze pijn heeft, al die tijd met de spat heeft ze gewoon vrolijk rondgelopen en trok zelfs af en toe onbedoeld een sprintje.

Ik zit nog steeds in een situatie van waaruit ik nu niks kan regelen. Ik ben maar 1 keer in de week bij Flair en als ik vanmiddag afgescheept werd bij de DA wordt ik dat nu ook.
Ik bel straks een kennis die er verstand van heeft om toch nog even naar Flair te kijken, misschien dat zij wat van pijnstilling kan regelen iig voor vandaag.


Dat vat ik dus niet!! JIJ beslist of een DA moet komen en daar wordt hij voor betaald! Al laat je hem 10x voor niks komen.....

Val jou niet aan hoor Flairs...want dit is al erg genoeg voor jou maar ik snap zo'n DA niet Verward

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-04 17:32

Het was de DA niet maar de assistente, er was geen DA meer aanwezig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 17:36

Kim, ik vind het heel erg voor je, echt.

Is er een manier om achter een 06nummer van de DA te komen? Misschien staat er nu een antwoordapparaat op met een nummer dat je voor spoed kunt bellen???

c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 17:38

Er is meestal wel een 'nood' DA aanwezig... en de assistentie hoort je er gewoon het nummer van te geven Lachen
Stel dat je paard opeens een hevige koliekaanval krijgt... dan kunnen ze je toch ook niet laten wachten tot de volgende dag?

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-04 17:56

Blijkbaar vinden ze dit geen spoed omdat al duidelijk is wat het is...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 18:02

ONZIN Kim, er moet gewoon iemand zijn, anders vind ik het echt een slechte zaak. Bij ons is er altijd wel iemand bereikbaar. Dit kàn gewoon niet!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-04 18:06

Ik ga nog even rondbellen, het staat me ook erg tegen om haar met zoveel pijn te laten staan tot morgen...

paars

Berichten: 5562
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 18:11

heb je al gebeld met de kliniek in middenmeer? Niet zo heel ver weg bij jou denk ik. Daar heeft zeker een DA dienst. De kliniek van Knoop en Reitsma etc bedoel ik. Veel succes.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 18:12

Het is op zulke momenten lastig dat er op Bokt geen behulpzame DA's rondhangen die even in de auto wilden springen voor je Scheve mond.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 18:49

Jeetje wat vreselijk zeg.. Ik hoop dat je de dierenarts toch nog te pakken kan krijgen voor haar..
Heel veel sterkte hoor!!