Schokkend nieuws over Nickel B

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-01 11:05

Gisteren hoorde ik van de buren van de eigenares van Nickel dat er iets heel erg vervelends met hem gebeurd is.
Hij zou ergens in Nederland gekeurd worden en daarvoor zouden ze hem eerst helemaal schoonmaken.
Op een gegeven moment maakten ze zijn penis schoon, waar hij een stijve van kreeg. Dit trok echter niet meer weg. Hij heeft de hele dag met een stijve rondgelopen. Aan het eind van de dag hebben ze de veearts er bij geroepen, maar die wist ook niet wat hij ermee aan moest.
Ze hebben Nickel naar Utrecht gebracht en daar hadden ze zoiets ook nog nooit gezien. Ook daar wisten ze niet wat ze ermee aan moesten.
Een vrouw had wel eens gehoord dat dit ook wel eens bij mensen gebeurde en zij belde naar het Academisch ziekenhuis. Hier werd haar verteld dat ze in zo'n geval spierverslappende middelen toedienen.
Dat hebben ze dus ook maar bij Nickel gedaan. De penis werd weer slap, maar bleef buiten het lichaam hangen. Het trok niet weer naar binnen.

Ze hebben hem voor onderzoek in Utrecht gehouden. De verwachting is helaas dat zijn hele zaakje eraf moet op nog enigszins normaal als paard door het leven te gaan. (zowel penis als ballen). Dus geen dekdiensten meer door Nickel B.

Ik vind het heel erg voor hem en voor zijn eigenares. Annet is momenteel echt ontroostbaar en ik kan het me goed voorstellen. Huilen

Uniek

Berichten: 404
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 11:13

Jeetje zeg dat is wel heel erg!
Maar ze doen toch wel eerst wat onderzoeken voor ze alles er af halen?
Dat zou wel heel erg zonde zijn van zo'n dek hengst.

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 11:19

Jeezus wat raar, daar heb ik nog nooit van gehoord. In ieder geval niet dat de penis niet meer naar binnen zou kunnen. Jonge reutjes hebben dit ook wel eens en dat duurt soms wel even maar meestal kan de veearts het wel weer terug goed zetten. Ik hoop dat ze eerst wat andere alternatieven proberen voordat ze zijn mannelijkheid verwijderen. Arme donder! Frusty

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 11:33

hoe moet hij dan plassen, maken ze dan een nieuw uitgangetje voor hem of iets anders?

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 11:35

Zo ben je hengst, zo ben je 'het'... Sneu verhaal, had er nog nooit van gehoord. Denk dat het paard niet lang zal beseffen wat hem overkomt...
Toch, het blijft wel wat luguber.....