Charly gaat misschien naar andere stal toe

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Charly gaat misschien naar andere stal toe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-04 21:44

Zoals mijn titel al zegt. Ik sta sinds mei op de polder in Ambacht, en het is daar voor charly geweldig kwa weiland, de rest ben ik niet erg over te spreken, aangezien hij een keer over het hek in de bak is gesprongen en nog meer kleine dingetjes, die stapelde zich bij mij op, en heb besloten op zoek te gaan naar een nieuwe stal. Na een lange zoektocht, verschillende advertenties geplaatst te hebben, kreeg ik vandaag een emailtje van iemand uit Heerjansdam, dat ze daar nog een plek hadden voor een hengst! Ik helemaal blij uiteraard. Ik gebelt, klonk allemaal goed, betaal wel iets meer dan wat ik nu betaal ( €180 p/m excl voer ) en ik heb dan een nieuwe binnenstal, incl 2 balen hooi en 2 balen stro per week. Ze hebben er een losgooibak, longeercirkel en een rijbak. Er staat nog een anderhalf jarig hengstje, en schijnt een heel zacht van karakter beestje te zijn, dus had die man er ook geen bezwaar tegen als ik charly met dat hengstje van de winter een geruime tijd in de bak zou doen, dus eigenlijk vind ik dit echt perfect klinken, hij kan wel wat minder naar buiten dan waar ik nu sta, maar die 2 a 3 uurtjes minder zal hij niet om geven denk ik zo. Daarvoor in de plaats kan ik nu gewoon met hem wandelen wanneer ik dat wil. Ik ga as zondag kijken, en als het me allemaal bevalt ga ik er per 1 oktober heen. Oja vanaf 1 mei tot ongeveer 1 oktober hebben ze ook weidegang, dus eigenlijk kan het niet meer beter hihi. En komt daar ook nog eens bij dat het een stuk dichterbij voor mij is. Moest het eventjes kwijt, en plaats as zondag nog wel wat hoe het geweest was.

Groetjes Priscilla

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 21:44

veel succe sme tje keuze Knipoog

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 21:49

Heeeeeeey leuk

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-04 21:59

Ik hoop het dat het leuk is Lachen hahaha anders blijf ik staan waar ik sta. Maar ik hoop dat het wel wat is, want dit is voor mij gewoon een stuk dichter bij.