nieuwe winterdeken

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-01 19:45

ooh jeetje ik kan me kop wel tegen de muur aan slaan Huilen mijn deken is niet waterdicht Boos! Boos!
vandaag was mijn arme expensive helemaal doorweekt Verdrietig ooh ik wist echt niet wat ik moest doen, ik heb hem helemaal droog gemaakt en even verwend en zonder deken op de wei gezet, hij heeft gelukkig niet zo;n super dunne vacht dus dat kan wel voor eventjes.
ooh wat ben ik stom Frusty ik weet dat ik er niet veel aan kan doen, maar dadelijk is expensive verkouden ofzo. ik heb nog niets gemerkt maar oke
en mijn pencam gaat hierdoor niet door... die wou ik met kerst vragen maar mijn ouders zeggen ook; er zit niets anders op dan met kerst een nieuwe winterdeken. nou daar gaan zo'n beetje al mijn kerstcadeau's. misschien nog een paar kleine cadeautjes erbij maar daar reken ik niet echt op. ik krijg hem wel VOOR de kerst anders staat ie zolang zonder dek Scheve mond\ en ik heb een bordeaux rode gevraagd Lovers (heb meerdere spullen in die kleur)
wat bevelen jullie mij aan? en wat is van dat merk de prijs? ik heb al wat heel moois Kwijl in de winkel gezien

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 20:01

Tja.. Mijn winterdeken is wel water afstotend maar niet waterdicht. Ik ga geen nieuwe kopen maar zorg dus gewoon dat hij met regen binnen staat. Als hij toevallig toch buiten gestaan heeft, dan leg ik er mijn onderdeken met zomerdeken onder. En als ie echt koud is zelfs nog mijn zweetdeken. Maargoed ik geloof dat Expensive geen stal heeft. Ik vind zelf die Rambo dekens heel erg fijn. En Pagony vind ik ook wel fijne dekens. Als ik jou was zou ik dus een deken zonder stiksels kopen die zijn meestal waterdicht. Party!! Veel succes met het uitzoeken!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-01 20:02

mijne is dus een pagony en die lekt dus door bij de naden. helaas is er nog geen stal en dat vinden wij (ik en mijn vader) erg jammer en ook zielig voor expensive zo in de regen. maar volgend jaar wordt er een stal gebouwd (nu gaat hij alleen met de strenge winter op stalling)

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 20:03

Dan koop je een Pagony (ander merk kan ook wel, hoor, hehe) zonder stiksels, hè. Party!! Die zijn meestal wel goed waterdicht.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-01 20:16

haha ik heb al een mooie op het oog in de winkel en nee aan pagony heb ik zon beetje een beroerte aan over gehouden Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 20:24

Ik heb een blauwe van Michelle, die is dus GEGARANDEERD waterdicht, en verkrijgbaar met los halsstuk. Is heel fijn en lekker dik dus ook goed als winterdeken op stal. Ook heb ik een donkerblauwe Weather-Beeta, die's wat dunner en geschikt voor lente en najaar. Ook prima waterdicht...

Toos paardloos

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-01 20:29

bedankt
en is michelle het merk Verward
nog nooit van gehoord

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 21:58

Bij ons op stal zijn er ook paarden met een deken van Michelle (en inderdaad volgens mij waterdicht) dus die zijn te vinden in Limburg, kweet alleen niet waar maar daar kan ik wel achter komen.
Als ik jou was zou ik een Rambo deken vragen, die zijn er dan wel niet in jouw favo kleuren maar wel echt 100% waterdicht en , heel belangrijk, ook ademend. Dus ook als het warm is wordt je paard niet nat van het zweet en als het flink regent blijft hij ook droog. Ik heb een Rambo turn out Light. Die is ongevoerd dus ik kan er een andere deken onder doen al shet koud wordt maar voorlopig hoeft dat nog niet. Ze zijn niet goedkoop maar gaan wel lang mee.

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 23:06

Ik heb een weather beeta, helemaal niet zo duur (in vergelijking met die andere f170,-) behoorlijk dik, en zeer goed waterdicht... ben heel tevreden met deze deken.. *LOL*

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 23:13

Ik blijf volhouden:
Go Rambo!!!

en id de light is helemaal perfect, ik heb er 4...
Die kan je dan het hele jaar gebruiken en gewoon over je al bestaande winterdeken heen gooien.

SuzanneH
Berichten: 395
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 23:20

Heb zelf goede ervaringen met de waterdichte Bucas dekens.

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 23:21

EHm misschien kun je aan je ouders voorstellen om deze deken te verkopen en een 2ehands deken (wel een goede) te kopen dan heb jij misschien toch nog wat kerstkadootje en expensive toch een waterdicht dek?

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 00:24

hoi yen!

als ik jou was zou ik een 2de hands kopen(natuurlijk wel goede staat) zodat je toch een leuke kerst hebt! als je toch perse een nieuwe wilt zou ik van pagony pakken, omdat die goedkoop zijn(+-100,-).
heb je dat spray al? anders kan je voor zolang dat gebruiken totdat je een nieuwe hebt.

groetjes Laura

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-01 09:10

ik heb nu pagony laura! en je hebt toch gezien hoe erg het was. ik meot nog lang met een deken doen en dus beter meteen een goeie. mijn ouders willen geen eens een 2de hands geven. en verkopen, deze deken? dan lachen ze me filiaal uit! (grote scheur in, net een soort zak, en niet waterdicht.)
en goedkoop, goedkoop... dan is het dus niet goed
ik wil een goeie deken, dan maar geen kerst kadootjes Lachen


_________________
Een beste vriend(in)is net als een klavertje vier, moeilijk te vinden en je hebt geluk als je er een hebt... ik dus!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Yentl op 2001-11-25 09:11 ]</font>

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 13:24

Pagony dekens zijn ook niet 100% waterdicht. Momenteel wordt er druk getest met proefmodellen, maar daar is nog geen oplossing voor gevonden.
Zoals al gezegd: als je pony de hele dag buiten staat, dan je echt het beste een Rambo deken nemen. De Rhino Turnout Lite is ongevoerd, de gewone Rhino Turnout heeft een 200 grams vulling. Kosten resp. f 289.95 en f 299.95. Kijk anders eens op http://www.horseware.com. Succes!

_________________
<font color="#295D20" size=2 face="verdana"><b><i>"Nothing to win and nothing left to lose"</b></i></font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Naz op 2001-11-25 13:24 ]</font>

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 13:28

ik heb een pagony senator en die is wel waterafstotend! weet niet of die waterdicht is want Evita staat over t algemeen niet in de regen (met dek) we hebben ook een rambo en die is wel 100% waterdicht!! en lekker warm! en ik heb nog een andere rambo deken voor in de zomer, die doe ik er soms nog eventjes overheen als het echt waterdicht moet zijn.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Donnatella, Indy75, Kimmej, Mark0919, onpaard, SuperSuup en 9 bezoekers