Tinker Diablo

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Djana

Berichten: 764
Geregistreerd: 15-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 20:56

Dat wordt weer afwachten morgen, maar de koorts is iig weg gelukkig. Hopelijk is de ontsteking morgen ook weer minder. Blijf voor je duimen en wens je wederom heel veel sterkte.

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 20:57

Dat ie maar weer snel bij jou op stal mag staan, heeft het ventje voor even weer genoeg meegemaakt.
Ze weten nu in ieder geval waar het probleem zit.
Nu nog opknappen.

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 23:28

Het gaat gelukkig een beetje vooruit. Nog even volhouden.

dobbel

Berichten: 9041
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 23:33

he wat is dit een vervelend verhaal ik wens jullei veel sterkte toe.
Ik zal net als de rest mee duimen.

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 08:32

Wat een verhaal zeg!
Ik zou de kosten wel verhalen op de handelaar waar jij hem van hebt gekocht,dit lijkt mij toch duidelijk een verborgen gebrek!
Gelukkig gaat het goede kant weer op,in Utrecht zijn ze super goed voor de dieren,hij staat daar echt wel op zijn plaats ook al zou iedereen zijn paardje het liefst thuis hebben staan wat logisch is!
Heel veel sterkte voor jullie beide!
Geef hem een dikke knuffel van mij!
Groetjes Lundi

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 08:39

Jeetje wat een verhaal zeg... Lekker banketstaaf dat ze bij Utrecht zn darm geraakt hebben.. Lips are sealed Ik hoop voor je dat hij snel opknapt en snel naar huis mag.. Idd zou ik ook een woordje met de handelaar gaan bespreken want dit is niet echt iets om over naar huis te schrijven..

Heel veel sterkte....

snoeppapier

Berichten: 4937
Geregistreerd: 29-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 11:59

Bah, wat een naar verhaal! Ik hoop dat hij er snel bovenop komt en dat je hem dan lekker weer bij je hebt! Het is een prachtig beestje trouwens! Beterschap met hem! Lovers

Maximaal

Berichten: 229
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Grolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-04 17:41

Ga morgen bij hem op bezoek, hij bleek vandaag toch weer koorts te hebben. Hoor morgen meer.

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 17:45

Balen dus, sterkte en beterschap voor Diablo!

Alayda

Berichten: 878
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Munstergeleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 18:40

Succes morgen!!!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 19:23

zucht wat houdt diablo het spannend zeg. wel goed dat ze nu weten wat de oorzaak is. ik blijf duimen dat de koorts weggaat!! Ach gut

Nimber

Berichten: 26554
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 20:48

tjee wat een drama allemaal denk je een leuk paard te kopen. veel sterkte

Djana

Berichten: 764
Geregistreerd: 15-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 21:40

Dat wordt weer afwachten helaas. Ben benieuwd morgen, hopelijk krijg je morgen beter nieuws te horen. Geef hem maar een dikke knuffel Ach gut

Maximaal

Berichten: 229
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Grolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-04 22:10

Het gaat niet goed met hem, de koorts is weer aan het stijgen heb ik net te horen gekregen. Morgen eis ik een gesprek want ik vind het nu wel welletjes hij staat al sinds 5 oktober slecht en iedere keer gebeurd er weer iets. Wond op zijn linkerflank is opengemaakt en daar komt troep uit. Er is mij al gewaarschuwd dat ik morgen niet moet schrikken. heeft iemand nog tips of ken je iemand die dit eerder heeft meegemaakt laat het me dan alsjeblieft weten want ik wordt nu wel erg wanhopig en ook hoe mijn paardje daar staat te lijden.

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 22:17

Heb met je te doen hoor en ook met Diablo......wat een vechter!
Probeer jezelf niet te gek te maken, het is erg om je paardje in deze toestand te moeten zien vechten. Jij kunt er niet veel aan veranderen in deze situatie. Het is goed dat de troep eruit komt, dan blijft dat in ieder geval niet in zijn lichaam. Sterkte, ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht Ach gut

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 22:19

Wat erg voor jullie, probeer morgen rustig te blijven anders dringt de helft niet tot je door.
Neem iemand mee die voor jou kan onthouden wat ze zeggen.
Sterkte, ik hoop dat het toch snel beter met hem gaat.

Mariska_28

Berichten: 10504
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 23:17

Tjee wat een ellende joh! Wat als een redelijk simpele operatie is begonnen is nu toch wel erg uit de hand gelopen zeg.. Ik hoop dat hij zich er doorheen zal vechten.. Heel veel sterkte ermee in ieder geval!

linlovesyou

Berichten: 990
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 23:43

Wat een verhaal is dit toch!!
Heel erg veel sterkte en heel veel beterschap aan Diablo!!

Maximaal

Berichten: 229
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Grolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 17:40

Zijn vandaag bij Diablo geweest en hebben een gesprek gehad met zijn behandelend arts. toen we kwamen waren ze net zijn wond aan het schoonmaken, vond ie niet zo leuk. Zijn koorts is gezakt temp was 38. er komt nog wel veel zooi uit de wond en hij krijgt nog injecties met antibiotica maar dat willen ze gaan afbouwen. Hij zag er niet echt slecht uit was wel lekker sjacherijning maar wat wil je na 13 dagen binnen staan en dat geklooi aan je lijf. Maar ... het komt goed met hem ws mag hij vlgnde week al naar huis toe omdat ik als pleeg zelf zijn wond kan behandelen. Moet nl uitgespoten worden maar eerst gaan ze nog zijn testosterongehalte bepalen en de hoeveelheid ontstekingscellen en zijn antibiotica afbouwen en kijken of hij gen koorts meer krijgt. Maar al met al was het een goed gesprek en zie ik het weer wat positiever in.We hebben hem lekker gepoetst en geknuffeld al was hij daar niet echt van gediend. Foto volgt nog.

Maximaal

Berichten: 229
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Grolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 17:45

Hier nog een fotootje van Diablo

Afbeelding

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 17:47

Fijn dat het wat beter met hem gaat! Hopelijk is hij weer snel thuis...

Alayda

Berichten: 878
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Munstergeleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 18:19

Oow dat is tenminste goed nieuws!+:)+
Ik ben blij voor je!!!!
Hopelijk blijft het zo goed gaan en mag hij snel weer naar huis, dat zal voor jullie beide een hele verademing zijn!!!

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 19:26

Hopelijk blijft de stijgende lijn in beweging en mag hij volgende week naar huis. Dat paardje moet wel helemaal uit zijn doen zijn na al dat gepruts aan zijn lijf en constant in een vreemde stal. Die wil geen DA meer zien de eerste tijd. Maar gelukkig dat er nog een eerste tijd komt! We hielden hier met zijn allen ons hart vast na al die nare berichten. Het is maar goed dat je pleeg bent want ik zou die wondverzorging echt niet aankunnen...

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 19:58

Hij ziet er zielig uit op de foto en wat een wond Scheve mond
Gelukkig dat het al wat beter met hem gaat, ik hoop dat hij nu heel snel met je mee naar huis mag, sterkte Ach gut

Cars

Berichten: 1929
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 20:05

Geweldig dat hij het wat beter gaat met Diablo.....
Hopelijk komt hij snel naar huis,eindelijk rust voor hem (en jou) voor je het weet zal hij de rottijd weer vergeten zijn.