de sinterklaasoptocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-01 14:54

gisteren was het eindelijk zover: de sinterklaasoptocht. Nou, ik mag zeggen dat het allemaal best meeviel. Het was superdruk (de laatste keer dat ik er was, was 20 jaar geleden en toen was het veel rustiger) en de mensen stonden tussen de dranghekken. Lois en z'n maatje (een flinke zwarte tuiger-hengst) hadden de dag van hun leven: alle aandacht, veel kindertjes met veel snoepjes in hun handjes Vingers aflikken . Mijn vreetzak heeft dus ook flink lopen showen om aandacht te krijgen en aandacht=eten voor hem. Hij heeft gelukkig niemand beroofd en had zeer veel interesse in de gebakkraam. Het paard van de sint had een pesthumeur en heeft dan ook heel wat trappen uitgedeeld en het fjordje van een piet is afgevoerd nadat ie z'n begeleider in de hand had gebeten. We liepen mooi voor aap in ons Land van Ooit pakje, maar het was een fantastische dag. We zijn al uitgenodigd voor volgend jaar. Enne, de foto's volgen nog als het rolletje vol is.

Niets zo charmant als een paard in her land.


Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 16:01

bij ons wordt de sint altijd door de ponyclub in melick opgehaald, 6 jaar geleden was het nog een club van +- 35 man, en nu als het er 15 waren dan was het erg veel

ben niet geweest, maar kwam ze tegen teon ikm met renske terug kwam van het bos

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Maaike_Ma, nick_en_ik, Stp en 89 bezoekers