Veewagen gestolen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 21:29

Jeannette schreef:
Daar heb ik wel steeds kenteken bij gezet. Geen chassisnummer idd.


Een andere kentekenplaat is zo geregeld, een ander chassisnummer is een heel stuk moeilijker.
Zitten er verder nog "aparte" kenmerken aan, waardoor je jouw veewagen uit een groep van 20 gelijke wagentjes zou kunnen herkennen, zoals bijv. stickers of beschadigingen?

Jeannette
Berichten: 1045
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 22:13

Bij de grill is hij grijs gespoten ivm beginnend roest, ook bij de wielkassen voor.
Er zat een extra zwaar verenpakket onder, de klep was verlengd dus aan de achterzijde hing een stuk aan ahw.
Je zag dus eigenlijk het loopgedeelte, rubber met dwarslatten.Deze zat aan de bak bevestigd met haken zoals aan een klep van een trailer.
Verder was hij SPIER wit zonder reclame, heeft er bij de vorige eigenaar wel opgezeten maar dat is niet meer te zien.
Als ze het laatste gedeelte van de klep eraf halen zie je wel dat er iets gezeten heeft ivm roestig kleurtje en gaten van bouten.
Ik herken hem echt uit duizenden, ook zonder verlengde klep.
Het meest erge vind ik het voor mijn man, die heeft er zoveel uren in gestoken om hem te maken zoals hij nu is ( of was) Ieder vrij uurtje zat hij in de garage. Met de erfenis van mijn moeder hebben wij het wagentje gekocht, dus het is voor mij meer dan alleen een vervoermiddel. Verdrietig

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 23:11


796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 23:12

Wat afschuwelijk dat je zoiets verliest, natuurlijk is het meer als gewoon een vervoermiddel... Heb je misschien een foto van die achterkant? Ik hou m'n ogen open, je weet nooit wat je zo maar ziet...

Jeannette
Berichten: 1045
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 08:53

Op Horses had ik ook al een adv. geplaatst. Ik heb nu heel veel faxnummers van autosloperijen en ga die maar faxen.Helaas heb ik geen foto meer van de achterkant.

Ipsilonka

Berichten: 5861
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 23:35

Ik hoorde het op stal al, vraag me niet van wie. Echt heeeeeeeeeel erg balen voor je zeg! Ik hoop dat je hem nog ergens terug vind (blijft duimen!!!)

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 10:48

Ik las het in de krant! Echt heel erg voor je zeg. Mijn auto (2 auto's voor die ik nu heb) is ook een keer gestolen in Purmerend, gelukkig heb ik hem zelf weer terug gevonden.

Mies2

Berichten: 339
Geregistreerd: 29-04-04
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 10:51

Wat klote meid...
Ik hoop dat wij de Bokkers wat voor je kunnen doen...
Alleen weet ik niet wat...
Heel veel sterkte...

Groetjes Mies

Jeannette
Berichten: 1045
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-04 14:58

Bij de politie is nog steeds niets bekend, geen een tip binnengekomen.Terwijl tussen 21 en 24 uur veel mensen hun hond uitlaten in die buurt. Nou denk ik dat veel mensen niets meer zeggen als ze iets zien gebeuren.

SanderD

Berichten: 9378
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Gent + Sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 15:26

Wat erg voor je! Ik hoop dat je 'm weer terug kunt vinden op de ene of andere manier...

Ik wil graag meezoeken of helpen of zo maar wete niet wat ik zogauw moet doen Verward

Jeannette
Berichten: 1045
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-04 20:36

Ik denk niet dat het wagentje opduikt in de paardenwereld.In ieder geval niet in Nederland.Hij is te opvallend en ik heb door het hele land emails verspreid met een opsporingsbericht.
Ik heb hem zelfs in Duitsland op de marktplaats gezet. Het was even puzzelen maar het is gelukt.
Iedereen wel heel erg bedankt!!!!!

Adri
Berichten: 896
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Balen - Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 18:37

Ook op de site in Belgie, www.kempischeregionale.com staat hij vermeld bij verdwenen paarden, gestolen paardenmateriaal en paardenopvang, deze site is ook open voor Nederland

Jeannette
Berichten: 1045
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-04 22:22

Heel erg bedankt Adri!!!!