De ouwe verzorgster...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
imka
Berichten: 765
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-01 20:24

Ik hoorde gisteren toen ik terug kwam van de manege dat de oude verzorgster langs was geweest. Ze had gehoopt dat imka er zou zijn zodat zij weer kon gaan rijden! Boos! En nu komt ze dus een paar keer per jaar om weer eens op imka te gaan rijden. Tenminste, dat zei de boer. Ik vond het eigenlijk helemaal niet leuk, ik verzorg imka nu toch? Verward Maarja, zolang ze niet van mijzelf is heb ik er niks op te zeggen. Ik heb wel gezegd dat ik het niet erg vond, want ja, ik zou het ook leuk vinden als ik na zoveel jaar weer eens op imka mocht rijden! Maar aan de andere kant, ik vind het zo raar dat ik straks een ander meisje erop zie rijden ( buitenritten enz. ) terwijl ik imka nu al een paar jaar verzorg! Ik heb in die 2 jaar zo hard mijn best gedaan om haar conditie omhoog te krijgen en ik ben nu ook voor het eerst op de manege geweest... Verdrietig misschien klinkt dit heel egoistisch maar het is ook zo raar ineens! En doordat er nu ook een ander (ouder) meisje komt.. Ja, ik weet niet.. Scheve mond\

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 20:56

oh das minder!
ik heb dat ook met ex-mijn verzorgpaard... alleen ik ga er naar toe om te kijken en als ik mag rijden dan doe ik het wel maar ik dring haar neit op! omdat het haar paard is! Ik heb wel gezegd als je met Geisha omhoog zit qua verzorging dan hoef je maar te bellen! maar ik dring mezelf niet op... ik heb al afstand gedaan en ze is nu van haar! maar ksnap het wel van jouw! kzou het zelf ook heel erg rot vinden als iemand op mijn verzorgpaard kwam rijden maar wij als bijrijdstertjes hebben daaar nietsover te zeggen!!!

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 20:56

Ik begrijp heel goed dat dat niet leuk is. Ik verzorgde mijn pony eerst ook voordat ik haar kocht. Toen vond ik het al niet leuk dat ik haar moest gebruiken in mijn lessen. Gelukkig heb ik haar van mijn vriend gekregen, maar er was een meisje die er altijd op reed. Die heb ik toen nog een aantal keer op haar laten rijden, maar ik zag het toch niet echt zitten en heb het afgezegd. Je bent toch met een bepaalde training bezig en je probeert een aantal dingen te leren, dan is het niet fijn als iemand die, voor dat het zo goed ging, op het paard heeft gereden weer komt (beetje vage zin, maar ja Scheve mond\ ).

imka
Berichten: 765
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-01 20:41

Citaat:
Op 2001-11-18 20:15, schreef Supersokje:
Da´s balen. Wij hebben ook zo´n probleem. Alleen is het het niet de oude verzorger, maar een vage kennis van de boer. En ze wilt niets met ons afspreken. Ze belt dat ze komt, dus dat wij weg moeten blijven, dan rijd ze, en gaat ze weer. Ze poetst niet, mest niet, rijd alleen maar. En doet veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer dan fred aan kan Boos!
Enne de eigenaar zegt er niets van. Ja dat wij het met haar uit moeten zoeken!!!!
bah, wat rot! Ik weet precies hoe jullie je voelen! *LOL* Misselijk