Hep laatst gesteigerd!:)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 15:49

Lips are sealed Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 15:50

Blahblah, er staat toch duidelijk dat ze het op commando deed, what's the problem? Ik heb het gewoon neergezet zoals het is. Niet overal een korrel zout op leggen hoor. Ik reageer nu een keer positief op een topic (want volgens sommigen doe ik dat niet) en dan is het nog niet goed. fiets ( f u c k) it!!!
Succes hoor Sanne en erg leuk voor je.

_________________
Quote marjolein:
"zeggeh jij moet zwart haar hebben. zie ik opeens een blond persoontje. nu klopt mijn hele beeld van jou niet (eigenlijk had je daarbij ook nog een puntmuts op maar dat zeg ik er maar nie bij) ."

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mytens op 2001-11-19 14:53 ]</font>

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 16:22

ik kan dat van laura best begrijpen, en ik vind het best dat ze ex heeft aangeboden, kwam bij mij ook wat Te over, maar ja kanhet nu wel begrijpen.


Leuk Joh dat je dat hebt gedaan, maar blijf wel voorzivchtig he, geen zin een een ongelukken forum Schijnheilig

_________________
<font color=red>Youri</font>
<BLINK>al ben ik blind
</BLINK>
<font color=blue>maar met jou</font><font color=purple> zal ik kunnen lezen en schrijven</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: wjerdo op 2001-11-19 15:26 ]</font>

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 16:45

leuk hoor sanne!
natuurlijk moet je goed uitkijken maar ik neem aan dat je dat wel doet!
en dan is het helemaal niet zo erg

aub ga hier ALSJEBLIEFT weer geen Mytens+Puck/de rest-ruzie van maken... Boos! Lips are sealed

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 11:07

ik heb hier geen mening over hoor Felice, don't worry Haha!