eerst klieren,dan mooi lopen:)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-01 15:53

Vandaag heb ik weer es op nelson gereden.Hij was heerlijk vies dus eerst het monster schrobben enzo Haha! Hij wou zijn bit eerst niet in,maar ik won en we gingen fijn de bak in.En ik zat er net op en hij begon te rennen.Een beetje been geven was al teveel en hij zat in galop.Een paar keer bokken,dacht ik op te merken.Op de rechterhand liep hij wel wat rustiger dan op de linker,merkte ik op.Na nog wat keren rennen en klieren en doen,kwam meneer eindelijk tot rust en begon lekker te lopen.De linkerhand was nog steeds niet zo fijn,hij was de bochten steeds aan het afsnijden.
Ik heb nog ff gevraagd aan jack of ik mooi doorzat en hij zei dat ik het goed deed YES(HA!)
Lekker aan de teugel gereden,wel een paar keer afgeleid want er kwamen mensen met peerden langs.Hij liep in een lekker tempo,galop kon wat beter maar hij galopeerde wel netjes nagevelijk.
Nelson was lekker bezweet en ik spring eraf en we lopen nog wat rondjes.Lekker dekentje op,appeltje eten en terug de wei in naar zijn vriendjes Haha!
En toen...moest ik helpen met de stallen Boos! wat minder maar het hoort erbij.Ik moest de waterbakken ff bijvullen,ik heb er nog 1 per ongeluk laten overstromen }> Haha!
en toen mocht ik naar me huisje om weer achter de pc te kruipen en te bokken.
Kun je een betere dag hebben..??
volgende keer hopelijk weer zo'n fijn ritje Party!!

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 20:54

Aha dus jij heb ook zon rara knol? Ik ook en dan gaat ze kijken of ze nog hoger kan bokken dan daarvoor. En op het laatst loopt ze dan heel mooi en een mooi tempo. Ik hoop dat het nog een tijd goed gaat. Party!!