Verslag van een geslaagde Mérenskeuring!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Verslag van een geslaagde Mérenskeuring!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 18:49

Vandaag was de keuring voor Fleur en Kiki aan de beurt! Ik vond het een geslaagde dag, met 2 super brave pony`s!

Vanochtend ging al vroeg de wekker. Gauw aangekleed en naar stal gegaan en Fleur gevoerd. Ondertussen alle spullen klaargelegd en de trailer klaargezet. Toen kwam de auto, en hebben we de trailer aangesloten en Fleur en kiki ingeladen. Ging allemaal super, en om kwart over 7 reden we weg uit Zoetermeer.

Om even voor 9en waren we er, en heb ik me even gemeld bij het secretariaat en mijn nummers opgehaald. We waren nummer 17 & 18! Toen Fleur en Kiki uit de trailer gehaald, en even heen en weer gewandelt om ze even te laten kijken. Nog even een borsteltje over ze heen gehaald, en gewacht op de tijd dat wij zouden moesten.

Dat duurde nog best wel lang, en Kiki werd het wachten een beetje zat. Ze begon een beetje tegen mij aan te hangen, maar bleef verder wel goed staan.
Toen waren wij aan de beurt. Eerst werd Kiki gekeurd. Die stond maar heen en weer te wiebelen en wilde niet lekker stilstaan. Daarna werd Fleur gekeurd, en die ging gelijk op rust staan Dus die even wakker geschut, en daarna was ze wel attent.
Daarna mochten we een rondje in stap. Ging allemaal lekker, Kiki wilde dicht bij haar moeder blijven. Ach gut
Daarna in draf! Hallo hee, wat had ze de pas erin! Ik kon het amper bijbenen en heb de wanden van het bakje ook wel van heeeel dichtbij gezien! Maar ze gedraagde zich wel, ze nam af en toe een sprong.

Toen moesten we weer even wachten, en zijn we even een stukje het bos daar in geweest! Dat vond Kiki reuze intressant, en ik was blij dat er een paar bomen stonden om me aan vast te grijpen!

Daarna mochten we in de bak, en werden we als vierde geplaatst. Fleur werd als 3 de geplaatst.

Resultaat: Fleur 3de met een 1ste premie, en Kiki 4de met een 2de premie! OK dan!


Vond de de dag helemaal geslaagd! Kiki is een mega ervaring rijker, en alles is gelukkig heel goed gegaan! Vond het ook wel erg stoer klinken door de microfoon, Qui Qui des Fleurs Schijnheilig

Foto`s kijk hier! [ITP] Foto`s van de geslaagde Mérenskeuring!


luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 19:44

Wat een mooie paarden. Gefeliciteerd met je eerste en tweede premie.

[o]

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 20:09

gaaf joh, volgende x nog beter he

Fioon
Berichten: 177
Geregistreerd: 27-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 11:08

Gefeliciteerd met je 2x premies! Hartstikke leuk! Haha!


't is klein, rood en het spint.......................

maroes

Berichten: 4493
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 13:43

Het was een leuke gezellige dag,nu weet ik waarom je zo trots op je paardjes bent.... het zijn de mooiste! Haha!

Ciara zegt, "IK ben een best paard,ik vind alles best"

QuiQui

Berichten: 10
Geregistreerd: 28-04-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 12:26

Ja, het was me het dagje wel! Mooie foto's, Maroes, en wat je zegt is helemaal waar, het zijn echt de mooiste meiden!!
Volgend jaar gaan we gewoon weer, toch...?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Blacky94, JeRekers, Karintich, Pellelilly, Rubs, Vagabondo, VWestra en 150 bezoekers