Paardenmarkt in Poortugaal

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gast903

Paardenmarkt in Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 11:06

Gister voor het eerst in mijn leven op een paardenmarkt geweest... een kleintje om mee te beginnen Haha! Knipoog
Er stonden bergen shetlanders! Allemaal lieve veulentjes in alle kleuren en maten... helaas kon ik mijn lover niet zo gek krijgen de trailer te halen en tot t dak toe vol te laden Schijnheilig Bloos De meeste shetjes zullen dan nu ook niet meer in leven zijn hoorde de man van de shetjes zeggen (die had er zeker 30 bij zich) tegen iemand die er 1 van m kocht.. dat als ze vandaag niet verkocht werden hij ze "op zou ruimen" Verdrietig

Zag verder nog een verschrikkelijk leuke welsh staan die hadden we best mee naar huis willen nemen en willen aanspannen.. maar helaas bedacht mijn vriend zich op het laatste moment ... ( Schijnheilig ) Ook stond er een mooie friese ruin echt een plaatje! naast de fries stond een paard die ik allang uit zijn leiden verlost zou hebben... t was een grote schimmel vol met bulten en gezwellen, doorgezakt door zijn achter beenen en had duidelijk pijn..
Ook stonden er een aantal trekpaarden allemaal met verticale scheuren in de hoef tot bijna aan de kroonrand... Scheve mond
Ik dacht een leuke shet te zien.. loop er naar toe til zijn voorpluk op zit er een oud grijs koppie onder... t beesje was zeker al ver in de 20

hmmm had gehoopt een beter beel dte krijgen van de paardenmarkten als dat ik had.. maar mijn iedee over hoe het zou zijn daar is waar... t is echt zielig,, en de meeste paarden komen er niet levend vandaan Verdrietig

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie